Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lise
Tips gevraagd voor huwelijksreis
Beste bruidjes,   Mijn verloofde en ik zitten nog altijd met ons handen in het haar in verband met onze huwelijksreis. Wij hebben al heel veel bestemmingen overlopen maar komen er maar niet uit. Hopelijk kunnen jullie ons hierbij een beetje help...
Huwelijksreis Reacties: 5 13-1-2011 18:30:27

julie
dansen
hallo   heb een vraagje ivm met openings dans   eerst zouden wij dansen dan ik met mijn pa en mijn ventje met zijn ma al zie hij da nie zo zitten maar ja dan zou ik de ouders samen laten dansen en ik met mijn opa en mijn ventje als hi...
Openingsdans Reacties: 6 13-1-2011 18:03:32

Leen
Proefkapsel
Hallo allemaal,   heb net bij mijn kapster de afspraak laten vastleggen voor de trouwdag (zaterdag 18/06). Voor het proefkapsel stelde ze voor om de week ervoor eens langs te gaan (afspraak op dinsdag 14/06). Nu las ik hier net dat sommigen dat ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 13-1-2011 18:03:15

Ineke
Animatie op avondfeest (buikspreker)
Hoi allemaal   Ik zou graag een buikspreker uitnodigen op ons avondfeest voor de genodigden wat te amuseren.   Heeft iemand misschien een goede ervaring gehad met zo'n persoon of enkele adressen van personen die zich hiermee bezig houde...
Muziek - Live Reacties: 5 13-1-2011 16:52:12

Stef
Feestzaal streek Kortrijk
   Wij gaan trouwen in 2012.  Ik ben zowat al de feestzalen aan het opzoeken.  Weet iemand hier echte aanraders of nogo's in de streek van Kortrijk.
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 13-1-2011 16:47:50

eline
witte loper
Hoi hoi   ik zou graag een witte loper hebben. Eentje voor aan het huis van mijn papa waar de suite samenkomt. Slechts 2 meter loper. En dan ene voor aan de kerk.   Maar is dat voor IN de kerk of voor BUITEN de kerk? (mss domme vraag?) ...
Ceremonie Reacties: 3 13-1-2011 16:22:59

eline
prijs kerkelijk huwelijk Menen
Hoi   iemand die weet hoeveel je moet betalen voor het kerkelijk huwelijk in Menen?   binnen enkele weken komt de pastoor maar ben toch al eens benieuwd...     groetjes 
Religie Reacties: 10 13-1-2011 16:14:56

Liselotte
Prijs DJ!
Wij hadden gisteren een afspraak met een dj die op ons feest zou komen draaien.   Die meneer was heel vriendelijk en kwam goed over. Hij sprak over 550euro voor een heel avond.   Wij waren daarmee akkoord en vroegen hem een contract o...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 23 13-1-2011 16:02:03

lies
Hoe een misboekje opstellen?
Hoi hoi,   Een topic dat meermaals op het forum verschijnt! Mijn vraagje : hoe stel je zo'n misboekje op om ervoor te zorgen dat het een mooi A5 boekje wordt?   Thanks   Lies
Voorbereiding Reacties: 8 13-1-2011 13:01:28

Kelly
@ Lindsey: Elsa Coloured Shoes
Hallo   een tijdje geleden heb jij mij een mail gestuurd met de verkoopadressen van de Elsa Coloured Shoes. Door inbraak ben ik die lijst dus kwijt.. Zou je me deze nogmaals willen doormailen? Alvast bedankt. Mocht iemand anders deze lijst he...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 13-1-2011 12:41:33

Bianca
liedje voor met ons dochters te dansen
Hallo bruidjes, Wij gaan trouwen 18 juni  2011 en zijn op zoek naar een liedje om met onze dochter te dansen. Ik en mijn vriend hebben geen ouders meer, maar we hebben elk een dochter. Daarmee zouden we voorstellen voor na de openingsdans elk...
Openingsdans Reacties: 4 13-1-2011 12:15:41

evy
bourgondisch huis
yes! eindelijk er komt schot in de zaak! De datum ligt nu eindelijk definitief vast. eeeeeeen de zaal  is ook vastgelegd. Zalig! kheb er echt wel een goed gevoel bij! Nu kan ik in de checklist eindelijk ook een paar keer ok zetten :))  ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-1-2011 11:02:07

peggy
huwelijkreis Nederlandse Antillen
heeft er iemand ervaring met het boeken van een huwelijksreis naar Curacao in Nederland? als ik de sites wat bekijk, lijkt een reis naar De Nederlandse Antillen veeeeel goedkoper in Nederland dan in België? ik keek naar www.arke.nl , wat de Nede...
Voorbereiding Reacties: 5 13-1-2011 10:56:13

sarah
Goud of zilver bij een ivoorkleurige jurk
Hallo iedereen, ik zit al de hele tijd met een vraagstuk in mijn hoofd.  Ik ben aan het rondkijken naar juwelen, welgeteld oorbellen en een haar accessoire.  Maar ik weet niet wat de basiskleur dient te zijn bij mijn ivoren  jurk, ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-1-2011 3:07:52

tamara
ceremoniemeester provincie antwerpen
hela,   ben nog dringend op zoek naar een betaalbare ceremoniemeester in de provincie antwerpen?   kunnen jullie mij helpen? groetjes
Ceremonie Reacties: 8 12-1-2011 23:48:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...