Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liselotte
De tijd gaat zo vlug! Vraagje over bruidskindjes
   Dag toekomstige Bruidjes!   De tijd gaat zo vlug voorbij! Ik ben vorig jaar tijdens de kerstvakantie ten huwelijk gevraagd en besef eigenlijk niet dat er al een jaar voorbij is! Wij trouwen eind juni, dus denk ik dat we nog g...
Ceremonie Reacties: 3 12-1-2011 13:01:58

Rieke
speech, tafelnamen, getuigen bedanken
Hallo,   Met nog 24dagen op de teller begin ik me wat zorgen te maken. Heeft iemand een idee om een leuke speech te verzinnen?   Ook ben ik op zoek naar allerlei getuigenopdrachten, ik zou hen willen een bedanking geven (weet nog niet ...
Voorbereiding Reacties: 9 12-1-2011 11:48:39

Kelly
fotolocatie binnen en buiten
Ben ondertussen op zoek naar mooie locaties voor de foto's. Ik ben van Kemzeke en zou dus ook graag daar in de buurt mijn foto's laten nemen. We zoeken een buitenlocatie en voor als het regent (kan wel eens in belgië) ook een binnenlocatie. Ie...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 12-1-2011 11:19:48

Kelly
Schoenen oost-vlaanderen
Ik ben op zoek naar een winkel die moderne bruidsschoenen verkoopt regio oost-vlaanderen. Iemand een ideetje?   xx kelly
Kledij - Accessoires Reacties: 2 12-1-2011 11:16:32

Patrizia
Feestzaal + Hotel
Hallo allemaal!!! Wij trouwen volgend jaar op 2/6/2012 en we zijn nu op zoek naar een geschikte locatie voor ons feest! We hebben al héél veel zalen gezien die zeer geschikt zijn.  Maar we zijn eigenlijk op zoek naar een feestlocatie d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 12-1-2011 11:01:42

Ilse
waar beurzen en/of opendeurdagen?
Hey,   Weet er iemand beurzen en/of opendeurdagen zijn?   Ik weet dat het dit weekend in het Bruidshuys in Merksem opendeurdag is.   Heeft iemand ervaring met het bruidshuys?   In Antwerpen is er pas een beurs in oktober, ...
Voorbereiding Reacties: 13 12-1-2011 10:58:34

Ilse
ervaringen met enkele zalen
Hallo,   Wie heeft hun feest (of gaat hun feest houden) gehouden in volgende zalen:   't Lepeltje in Duffel De lemenhoek in OLV Waver Familia in Putte Den Ast in Kampenhout   Wat zijn jullie ervaringen? Welke formule hebben ju...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-1-2011 10:55:49

Rieke
Stress
Bruidjes in spe,    Iemand onder jullie die ook zeer binnenkort trouwt? Bij mij vandaag nog 24 dagen op de teller... Alles komt plots gevaarlijk dichtbij, en ben zo bang dat ik vanalles vergeten ben... 
Voorbereiding Reacties: 3 12-1-2011 10:50:29

Rita
Hippie busje
Wie weet waar we een busje, zo'n hippie busje, kunnen huren voor de trouwdag? liefst omgeving Limburg (Belgie)
Ceremonie Reacties: 6 12-1-2011 10:36:50

fatimma
Nemen jullie een ceremoniemeester en wat zijn in godsnaam de prijzen?
Onze eerste tegenslag is binnen ... :( We hadden een bedrijf dat én ceremoniemeester heeft, én bruidswagens verhuurde en nog eens een taxibedrijf heeft ook. Zijn ze toch wel niet geboekt die dag zeker!!! Nu het was in oudenaarde dus dat kwa...
Ceremonie Reacties: 10 12-1-2011 10:10:24

Astrid
Huwelijksreis Santorini
Hallo   Wij zouden dit weekend graag onze huwelijksreis boeken, maar wisselen nog voortdurend tussen bestemmingen (er is toch ook zo veel te zien in de wereld he). Nu staat onze voorkeur op het Griekse eiland Santorini. Zijn daar al mensen...
Huwelijksreis Reacties: 4 12-1-2011 9:39:56

rose
pronovias Dalmacia
Lieve dames, ben op zoek naar bovenstaand model, deze jurk wordt niet meer verkocht in de winkels omdat het een model is uit  2008. Ik vroeg me af of er hier toevallig iemand bij zit die de jurk bezit en heeft evt. wil verkopen of verhuren. &nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-1-2011 4:59:01

Mireille
wie kiest bruidsboeket
Kiezen jullie het bruidsboeket zelf? Ik dacht dit aan mijn vriend over te laten. Ben van plan om gewoon te zeggen welke kleur ik wil. Misschien riskant zeker?
Bruidsboeket Reacties: 18 11-1-2011 23:13:11

tamara
freddy van de cauter
beste,   heeft iemand zijn gegevens? zodat ik er contact mee kan opnemen? want na de vele goeie commentaren ben ik echt benieuwd :) groetjes
Video Reacties: 3 11-1-2011 22:36:17

lies
Bruidsboeket en kousenband gooien...
Dag bruidjes,   wie van jullie is van plan om het befaamde "gooi"moment te doen. Met bruidsboeket en/of kousenband? Wanneer wordt dit normaal gezien gedaan?
Voorbereiding Reacties: 6 11-1-2011 21:40:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...