Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Misboekjes
Dag bruidjes!   Het is een spannende week geweest voor mij! Heb verleden week onze trouwringen gekocht (bij Fede Di Oro, en daar waren we supertevreden!), hebben onze trouwdj vastgelegd (DJ Joeri Broos, een heel vriendelijke man die duidelijk we...
Ceremonie Reacties: 0 10-1-2011 11:20:48

Kelly
Toch nog een beetje leuk nieuws...
Na de inbraak van 1 januari moesten wij op 4 januari om trouwringen gaan kijken. Helemaal geen zin hebbende, zijn we daar, schaam schaam 3 kwartier te laat aangekomen (zijn naar FDO in Izegem geweest).. De mensen waren nog steeds héél vrien...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-1-2011 11:02:15

Lien
Uittredelied kiezen...
Hallo!   we hebben ondertussen al een paar liedjes gekozen die (live) gebracht zullen worden in ons kerkje. Alleen vinden we maar geen gepast liedje voor de uittrede. Wat kiezen jullie?? Ik had toch graag iets vrolijks gehad...   Alva...
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 10-1-2011 11:01:48

Charlotte
DJ Meyer
Hallo!   Vorige vrijdag op gesprek geweest bij DJ Johan Demeyere. Hij gaf heel goede indruk! Heeft iemand ervaring met deze DJ?   Alvast bedankt voor jullie reacties :-)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 10-1-2011 10:58:47

Lieselot
schoolbus
Hoi!   we trouwen in september en we hebben eigenlijk een vrij beperkte "suite". Met ons erbij zijn we met 15 volwassenen en 4 kindjes. Ons idee was om een bus te huren, maar dat kost geld!!! Heeft iemand ideeën waar je dat redelijk ...
Ceremonie Reacties: 2 10-1-2011 10:12:01

Nathalie
Nog 5 maanden te gaan
Beste mede-bruidjes,   Ik wil jullie gewoon even vertellen dat ik dolgelukkig ben dat ik binnen 5 maanden ga trouwen. Het is echt fantastisch. Ik hoop dat jullie ook zo'n geweldige tijd beleven.   Groetjes van een gelukkige, aftellende ...
Voorbereiding Reacties: 4 10-1-2011 9:48:03

Nathalie
Kostuum Italiaanse stijl
Beste mede bruidjes,   Vorige week heb ik mijn droomjurk gevonden. Nu begint de zoektocht naar een mooi kostuum voor mijn aanstaande.Hij zou graag in Italiaanse stijl willen. Weten jullie winkels waar je zo'n kostuums kan vinden?   Dank...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 10-1-2011 9:45:36

Kirsten
misboekjes: aantal + hoe printen
Hallo medebruidjes en bruidegommen,   ik heb een aantal vraagjes ivm de misboekjes. Welk aantal voorzien jullie ongeveer? Wij dachten deze op A5 formaat te doen. Doen de meeste dit of zijn er die het op een ander formaat doen? Ik dacht ook staan...
Ideeën Reacties: 6 10-1-2011 8:29:41

Kirsten
meet and greet getuigen
Hallo allemaal,   omdat we 4 getuigen hebben en die elkaar eigenlijk niet echt kennen (mijn 2 broers, zijn zus en goede vriend) willen we een dagje uittrekken om iets te doen met onze getuigen zodat ze elkaar beter leren kennen en zo. Nu waren w...
Ideeën Reacties: 1 10-1-2011 8:11:15

Sofie
Visagiste regio Heusden Zolder (Limburg) gezocht!!!
Heyla dames,   Het is tijd geworden om mij zorgen te maken over de make up! Kennen jullie iemand uit de regio Heusden Zolder die aan huis komt en wat de prijzen hier zoal van zijn?   Alvast bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 9-1-2011 23:33:06

Kelly
iemand ervaring met vistaprint?
Hallo   Het ontwerpje van onze uitnodigingen heb ik zelf gemaakt en ik zou deze graag willen laten drukken via site's zoals vistaprint. Heeft iemand ervaring hiermee: is de kwaliteit ok en wat kan ik verwachten van de gepersonaliseerde envelo...
Uitnodigingen Reacties: 5 9-1-2011 22:43:44

joke
geven jullie allemaal bedankjes aan alle gasten
hallo bruiden     ik lees hier superveel over al die bedankjes, geven jullie hier echt allemaal bedankjes aan alle gasten, wij hadden eigelijk gewoon in gedachten om de ouders en getuigen te bedanken, is dit dan zo vreemd???  
Ideeën Reacties: 17 9-1-2011 22:36:56

joke
kleedje voor wettelijk huwelijk gevonden woehoe
hello ladies,     moet mn vreugde even kwijt, mn dilemma voor de kledij van ons wettelijk huwelijk is voorbij, ik passeerde een etalage, zag het kleedje hangen en ja hoor dat werd het. Was meteen verliefd en bij een feestelijke gelegen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-1-2011 21:47:54

joke
trouwen met een kindje
Hallo bruidjes,     wie van jullie heeft ook een kindje, en hoe lossen jullie de opvang hiervan op op jullie trouwdag. Wij hebben een dochter die tegen dan 2 jaar en 3 maanden zal zijn, maar al de mensen die we vertrouwen zijn op ons f...
Ideeën Reacties: 16 9-1-2011 21:43:00

fatimma
DJ gezocht ... die ook speelt met discobar uit de feestzaal
Hallo iedereen   Wij zijn dringend opzoek (blijkbaar lopen we hierop wat achter) naar een DJ die wil spelen met de geluidsinstallatie die aanwezig is in de zaal. Nu dit is een nieuwe installatie en ook de belichting is er al ik dacht dat dit e...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 9-1-2011 21:02:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...