Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
huwelijksreis...waarheen?
Hoi allemaal! We zijn een beetje begonnen met nadenken over onze huwelijksreis...Maar er zijn zoveel mooie, leuke dingen te doen, we twijfelen (allé, ik twijfel want ik mag zelf kiezen) tussen USA (New York, Miami, Vegas & LA), Bali of Thai...
Huwelijksreis Reacties: 7 9-1-2011 15:14:57

Tessa
Stagebruiloft
Hallo allemaal   Proficiat met jullie komende huwelijk! Zelf ben ik onlangs de opleiding Professioneel Weddingplanner gestart als bijkomende opleiding na mijn Bachelor Eventmanagement. Ik ben 28 en al enkele jaren werkzaam in de communicatie. ...
Voorbereiding Reacties: 4 9-1-2011 14:44:22

Claudia
Vraagjes bij de dagplanning
Hallo allemaal, Ik ben daarjuist bezig geweest met te proberen onze trouwdag een beetje te plannen. Kunnen jullie ze eens bekijken en tips geven aub? De uren kloppen niet exact hé, maar het was maar vooral om een idee te krijgen. Ik zit vooral i...
Voorbereiding Reacties: 6 9-1-2011 14:40:57

Melanie
dubbele boeking domein Carlton!!!
Hallo, Wij zijn onlangs geweest naar domein Carlton en hadden daar een optie genomen die 2 weken telde. Na een paar dagen hebben wij per email bevestigd en gevraagd wat het rekeningnr was voor het voorschot. Ook een aantal menu's al besproken in die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 9-1-2011 14:36:27

Melanie
Domein Carlton belt af wegens dubbele boeking!!!!
Hallo, Wij zijn onlangs geweest naar domein Carlton en hadden daar een optie genomen die 2 weken telde. Na een paar dagen hebben wij per email bevestigd en gevraagd wat het rekeningnr was voor het voorschot. Ook een aantal menu's al besproken in die ...
Juridisch Reacties: 0 9-1-2011 14:36:03

Leen
Inspiratie gezocht
Hallo,   voor de mensen op het avondfeest (familie) wil ik graag een boekje samenstellen met allemaal mooie gedichtjes,... als aandenken aan ons huwelijk. Hebben jullie nog ideeën wat we er zouden kunnen inzetten buiten gedichtjes? Mooie te...
Ideeën Reacties: 0 9-1-2011 13:06:21

Roxanne
Muziekjes
Welke liedjes gebruiken jullie tijdens de mis? groetjes
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 9-1-2011 12:56:01

Kim
bedankjes
Hey bruidjes, geven jullie bedankjes op het avondfeest en voor wat hebben jullie gekozen?
Ideeën Reacties: 15 9-1-2011 12:48:20

Celine
Buitengaan kerk
Hallo   Na de mis, bij het buitenkomen, zou ik graag nog iets speciaals hebben. ijsjes, jenever, ... dat hebben we al allemaal gehad. Heeft iemand soms nog andere ideeën?   Bedankt!
Ceremonie Reacties: 1 9-1-2011 12:43:49

Katleen
Op zoek naar een niet-traditionele fotograaf voor 24/9/11
   Hoi hoi allemaal   Zoals voor velen hier waarschijnlijk zijn de trouwfoto's voor ons heel belangrijk. Het is een aandenken aan de mooiste dag van je leven, dus het moet dan ook perfect zijn.   Nu zijn wij niet zo ...
Fotografie Reacties: 14 9-1-2011 10:59:16

Stephanie
Nu de kerstvakantie achter de rug is ...
Ej allemaal!   Ben zelf van dinsdag terug aan het werk en morgen mag mijn ventje terug aan het werk. Ben toch blij dat we tijdens onze vakantie nog wat gedaan hebben gekregen. We hebben onze kapel eindelijk vastliggen en vrijdag hebben we onze...
Voorbereiding Reacties: 1 9-1-2011 10:58:52

jeff
Problemen : maken misboekje??
Ik lees hier bijna elke dag, gepost berichten over " het moeilijk hebben met het opstellen van misboekjes "....   Tik in op google  :  misboekjes, en je kan geheel bovenaan, eerste rubriek al eentje downloaden in word of pdf bestand....
Religie Reacties: 2 9-1-2011 9:43:22

jeff
zwart papier
Hallo   De kaft van ons boekje voor onze altaarnatieve viering, is zwart van kleur...   Weet iemand of we daarop kunnen drukken in goud, via de pc, printer...of ander idee?
Ideeën Reacties: 6 9-1-2011 9:31:23

cindy
eucherastie
Hey   Weet iemand waar mooie teksten te vinden zijn voor de eucherastie.... ons boekje is eigenlijk bijna klaar maar ik zoek dus nog een paar teksten voor de eucherastie...     Tnxx
Religie Reacties: 4 9-1-2011 9:25:20

natasja
wat denken jullie?
Hey iedereen,   Ik zit eigenlijk met een luxe probleem. Wij zouden 2 keer op reis dit jaar, we willen graag met ons zoontje op reis en dan na onze trouw met ons 2tjes,maar dan minder lang want we zijn dan al op reis geweest én willen nie...
Ideeën Reacties: 3 9-1-2011 0:35:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...