Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Claudia
Lingerie Heist-op-den-Ber - Lier
Hallo allemaal,   Ik ben ook op zoek naar een lingeriezaak, regio Heist op den Berg - Lier of regio Essen-Roosendaal. Het zou zijn voor een strapless bh of een korset. Daar ben ik nog niet uit. Ik zou misschien wel beiden willen passen. Iemand t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-1-2011 10:48:09

deborah
opnieuw bruidskapper/visagiste zoeken :(
hallo bruidjes even mijn frustratie kwijt geraken, toen ik dacht dat alles in orde was, kreeg ik t bericht dat ik nog op zoek moet gaan naar een ander bruidskaper en visagiste. diegene dat ik gevonden heb heeft afgezegd voor een persoolijke reden en...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 8-1-2011 10:23:59

Ankie
Sluier
Hoi allemaal, Via het internet heb ik mijn droomjurk gevonden (of dit dé jurk zal worden zal tijdens het passen moeten blijken;-) ). Nu vroeg ik mij af of bruidszaken over het algemeen de bijpassende sluiers in de winkel hebben? In mijn g...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 8-1-2011 10:03:32

Ankie
Tips waar ik mijn droomjurk kan vinden?
Hoi allemaal,   Ik ben verliefd geworden op de 'FAMOSA' van Pronovias. Ik heb al met meerdere bruidszaken contact opgenomen maar helaas is mijn droomjurk nog niet zo gemakkelijk te vinden. Tot nu toe heb ik vernomen dat deze bij Koonings te De...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-1-2011 8:59:39

Kelly
Lingerie regio Vlaams-Brabant
Hoi dames!   Het is zover, ik heb mijn droomjurk gevonden! Heb hem gekocht bij Koonings en alles was absoluut perfect, behalve in de lingerie vond ik men zin niet echt. Ik vroeg me af of iemand van jullie een paar leuke adresjes kent in de regio...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 8-1-2011 0:36:54

dagi
Videograaf regio Antwerpen verloving
Hallo,   Ik ben op zoek naar een betaalbare videograaf voor ons verlovingsfeest (filmen van ongeveer 17.30 tot 23-24 uur). Kennen jullie hier iets van? Alle voorstellen zijn welkom, liefst zo goedkoop mogelijk en zeker niet boven 350 euro. ...
Video Reacties: 5 8-1-2011 0:12:17

Maaike
Forrest Gump - Feather theme
Hey,   Kan er iemand van jullie een link geven naar een goede versie van het Feather Theme (theme song) van Forrest Gump? Of iemand die er een mp3'tje van heeft en het mij wil doorsturen?   We zouden dat graag gebruiken als intredelied ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 8-1-2011 0:07:34

Jimmy
FF heel gek doen
Voor diegenen die het echt niet weten of niet kunnen dansen , kijk eens op youtube : best first dance at a wedding . Miscchien dat wij ook wel eens zoiets doen. Deze zullen de gasten zeker onthouden.    
Openingsdans Reacties: 5 7-1-2011 23:03:58

Jimmy
Autostrik
Wij zoeken 2 grote rode strikken voor op de auto Waar kan ik deze vinden Wij zijn afkomstig van regio Herentals.   Alvast bedankt .   Nog 153 dagen
Ideeën Reacties: 1 7-1-2011 22:59:03

sabrina
DJ Filip Mops Sint Niklaas
Hallo   Wij hebben D Flip geboekt voor ons huwelijk. Hij speelt regelmatig in de Mops in Melsele. Iemand ervaring?   SAb
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 7-1-2011 22:28:48

Sharon
Gerechten feestzaal voorproeven?
Hallo,   mijn verloofde had ergens opgevangen dat het mogelijk is om als koppel in de feestzaal gerechten gratis voor te proeven om dan te kiezen voor je huwelijksfeest? Weten jullie of dit wel degelijk zo is of hebben bepaalde koppels hier al e...
Voorbereiding Reacties: 5 7-1-2011 20:21:23

Sarah
Trouwringen eindelijk besteld - D'euxx!
Vandaag hebben we eindelijk onze trouwringen besteld! Enkele weken geleden was ons oog gevallen op een prachtig ontwerp van Yves Vanschoenwinkel. Prachtig paar, duur, maar het zeker waard! Maar omdat dit de eerste winkel was waar we gingen zien, wild...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 7-1-2011 20:10:00

Claudia
Aantal misboekjes
Hoeveel misboekjes gaan jullie maken? Wij trouwen wel op een vrijdag en verwachten naast de suite een beetje familie van mijn vriend en nog een paar collega's en vrienden. Mijn familie woont redelijk ver weg dus we verwachten daar niet veel mensen va...
Ceremonie Reacties: 6 7-1-2011 19:15:30

Vd
DJ Bartje dj-team uit Brecht
Kan er iemand ons recencies geven over DJ Bartje dj team?  Ze werken met een 7-tal dj's.   mvg    
Muziek - Live Reacties: 4 7-1-2011 18:57:27

Claudia
Formaat misboekje
Hallo allemaal,   Even een kort vraagje. In welk formaat doen jullie je misboekje? We wilden eerst A4-formaat nemen, maar misschien is het beter om de helft ervan te nemen, dat is dan A5 zeker. Gaat dit volgens jullie? Ik heb vooral schrik voor ...
Ceremonie Reacties: 8 7-1-2011 18:34:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...