Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marijke
onze uitnodiging,jullie mening aub!!
hallo,   het kort echt af voor ons!! wilde heel graag jullie mening hebben van onze uitnodiging!! het is wel iets speciaal,vooral ook omdat het onze tweede maal is dat we trouwen en we eigenlyk een dansfeest geven!!   wees maar eerly...
Uitnodigingen Reacties: 21 7-1-2011 18:25:50

lies
huwelijksreislijst???
Hoi, Wij hadden gedacht om ipv van een typische lijst te leggen, een lijst aan te maken met onderdelen van de huwelijksreis en dat vrienden en familie ons dat konden schenken. (bijvoorbeeld; daguitstap, diner, een tussenvlucht,...)We zouden dit doen...
Huwelijksreis Reacties: 6 7-1-2011 18:21:40

Lindsay
Gewicht verliezen voor de trouw.
Hey medebruidjes,   het valt me op het forum op dat er nogal wat berichtjes gepost worden over bruidjes die graag de laatste maanden voor hun trouw nog enkele kilo's willen afvallen. Allemaal goed en wel ... aangezien ik dat ook nog wil doen! ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 7-1-2011 17:51:07

lindsay
paniek aanval!!!!
hoi hoi,   met nog 125 dagen op de teller, begin ik steeds meer te denken dat ik van alles aan het vergeten ben. hebben jullie een geheugenlijstje ofzo??? of hoever staan jullie al???   alvast bedankt 
Voorbereiding Reacties: 3 7-1-2011 17:14:33

vanessa
wegwerpcamera's
Op ons avondfeest hebben wij geen fotograaf gevraagd.  Dit kost voor ons wat te veel. We hebben wel aan enkele mensen gevraagd om foto's te nemen tijdens ons feest, maar toch dachten we om op de tafels ook wegwerpcamera's te zetten, zodat ieder...
Voorbereiding Reacties: 11 7-1-2011 17:06:44

eline
bruidsduiven
Hallo allemaal   Wij zijn op zoek naar witte duiven om bij het buiten komen van de kerk los te laten. Weet er iemand van jullie een goed adres . Groetjes 
Voorbereiding Reacties: 6 7-1-2011 16:54:58

Kevin
Mathyro
Hallo,   Iemand enig idee waar er een mathyro herenkostuum kan aangeschaft worden ?   Groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 7-1-2011 16:16:00

Evelien
fotograaf voor 2 april
Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor 2 april.   Foto's graag op DVD, het album maken we gerust zelf.   Ik heb alvast enkele fotografen aangeschreven uit vorige topics, maar misschien zijn er alvast nog enkele fotografen die me kunne...
Fotografie Reacties: 17 7-1-2011 16:14:32

johan
HELP HELP!! dringend hulp gevraagd!
hallo iedereen,   wij zitten met een groot probleem. wij hadden een traiteur gevonden die ons een pastabuffet kon maken aan 14 euro per persoon. dit is dus helemaal niet duur. het probleem is echter dat we de man nu niet meer bereikt krijgen... ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 7-1-2011 13:07:14

W & S
vrij kaarten wij trouwen Kortrijk 14-15-16 Januari
Hallo,   Weet er iemand waar je aan vrij kaarten kan geraken voor de trouwbeurs in Kortrijk?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 7-1-2011 12:22:15

Mara
Kind betrekken in het uitwisselen van de ringen
Ik zit met een vraag die ik voor mezelf niet beantwoord krijg:   Mijn partner heeft een zoontje van 7 jaar ( als we trouwen is hij inmiddels 8 jaar). Hij zal onze ringen komen brengen..Ik zou het erg leuk vinden hem nog meer erbij te betrekk...
Ceremonie Reacties: 1 7-1-2011 12:06:27

Liselotte
Kort trouwkleed -- wat met suitekleedjes?
   Zoals in de titel staat, ik heb een kort trouwkleedje!   In de suite lopen mijn mama, zus, zijn mama en de schoonzus. Ze zijn allemaal super enthousiast als het over de trouw gaat en vragen dikwijls als ik een soort 'dressco...
Kledij - Suite Reacties: 12 7-1-2011 12:03:26

DEBORAH
uitnodiging
Hallo bruidjes, Zetten jullie ook de grootouders op de uitnodiging of wordt dit niet meer gedaan? Plaatsen jullie deze dan eerst of eerste de ouders? Alvast bedankt.  
Uitnodigingen Reacties: 8 7-1-2011 11:59:22

Mara
Kind betrekken in uitwisselen ringen
Hallo,   Ik zit met een vraag die ik voor mezelf niet beantwoord krijg.. Mijn partner heeft al een zoontje van 7 jaar ( als we trouwen is hij 8 ) en ik zou het super vinden hem te betrekken in het moment dat wij ons de ringen uitwisselen. Hi...
Openingsdans Reacties: 1 7-1-2011 11:57:00

Marie
Prachtig Kaat Tilley kleed
Dag meisjes!   Ik heb een prachtig Kaat tilley kleed te koop. Speciaal voor mij gemaakt dus uniek! Maatje 38 in bordeaux kleur. Indien jullie geïnteresseerd zijn stuur dan een mailtje naar: marie.lemper@vub.ac.be Is een prachtig trouwkl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-1-2011 10:40:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...