Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mathias
Feest in kampstijl
Mijn vriendin en ik willen graag op 3 september trouwen in de regio gent; Onze familie is van Ronse, Geraardsbergen,  Middelkerke en Antwerpen.... kan het nog verspreider... gelukkig geen limburgers ;-). En ze komen met velen.... we denken aan 2...
Ideeën Reacties: 1 4-1-2011 18:26:23

lies
Zomerse trouwschoenen
Aan alle lente/zomerbruidjes van dit jaar...   Hebben jullie al de geschikte schoenen gevonden? Gaan jullie voor een gesloten exemplaar of een peep toe? Wat is jullie budget?   Thx   xxx
Kledij - Accessoires Reacties: 14 4-1-2011 17:50:18

Stefanie
Hoe komen genodigden op de juist plaats?
Ik wil iets originelers dan gewoon de namen van de gasten af te roepen tafel per tafel. Ik zou graag met kaartjes werken in een bepaald thema. Maar mijn vraag of bedenking is nu. Wie zorgt er bij jullie voor dat iedereen het juiste kaartje krijgt? Aa...
Voorbereiding Reacties: 8 4-1-2011 17:45:11

wendy
misschien een stomme vraag maar..
hallo!   Ik wou vandaag eens afprinten wat ik al had voor mijn misboekje. bij het uitprinten zag ik dat mijn pagina's volledig door elkaar staan... Ik heb gewerkt met publisher omdat mijn zei dat dit het gemakkelijkst was, maar ik weet nu ni...
Voorbereiding Reacties: 1 4-1-2011 15:43:38

niki
Kado getuigen
Hallo bruidjes,   hebben jullie misschien goede ideeën om kado te geven aan mannelijke als vrouwelijke getuigen? We hadden gedacht om een speciale kaars te geven aan onze vrouwelijke getuigen. Maar wat aan een mannelijke getuige geven?...
Voorbereiding Reacties: 3 4-1-2011 15:41:56

niki
Bloemenmeisje
Hallo bruidjes,   Een vraagje; Wat vinden jullie van een bloemenmeisje? Nemen of niet? Als we er eentje nemen weten we al wie. Is dit een meerwaarde aan het huwelijk?
Voorbereiding Reacties: 6 4-1-2011 15:39:11

Iris
huwelijksreis, 2000 voor 2 personen?
Lieve bruidjes,   Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een goedkope huwelijksreis. Aangezien mijn vriend nog studeert en ik de enige kostwinner ben hebben we uiteindelijk een budget van 2000 voor 2 personen om te spenderen. En we trouwen ook nog ...
Huwelijksreis Reacties: 19 4-1-2011 15:38:07

tania
Trouwkleed
Even een mss dom vraagje. Volgende week heb ik een eerste afspraak om trouwjurken te gaan passen. Nu vroeg ik mij af, is er iets waar ik moet op letten. Ik bedoel moet ik iets speciaal meenemen. Zijn er dingen van kleding die ik zeker niet moet drage...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-1-2011 13:29:28

tania
Trouwring
Even het blije nieuws delen. Na lang nadenken en praten zijn we der eindelijk uit. Ik krijg een trouwring van Wim Meeussen en die gaan we dan ook nog es zelf maken ook (vind ik wel een romantisch idee). Mijn aanstaande man wou geen ring dus alhoewel ...
Voorbereiding Reacties: 7 4-1-2011 13:26:06

Kirsten
huwelijkskaars laten bedrukken of zelf beplakken
Hey medebruidjes en bruidegommen,   laten jullie jullie huwelijkskaars bedrukken of tekst opzetten waar je kaars koopt of zijn er mensen die gewoon een kaars gekocht hebben en daar zelf letters hebben op aangebracht. Valt dit mee? Wat raden jull...
Ideeën Reacties: 0 4-1-2011 13:03:17

Elke
dessertbuffet en/of bruidstaart
Hey bruidjes...   Wij willen graag deze week onze traiteur vastleggen. Wij geven een tuinfeest met een barbeque. Wat betreft het dessert zijn we nu wel aan het twijfelen... dessertbuffet en/of bruidstaart?   Dessertbuffet is lekker, t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 4-1-2011 11:17:59

An
Muziek tijdens mis.... is 7 liedjes veel??
Dames,   Wij zijn momenteel bezig met ons misboekje! Maar in het voorbeeld dat we kregen van onze pastoor komen 7 liedjes in.. nu is mijn vraag of we niet 1 liedje kunnen weg laten?! Eventueel onze offerande muzie...
Muziek - Ceremonie Reacties: 17 3-1-2011 23:32:45

Lien en Angelo
Symbool vrijzinnige viering
Dag bruidjes en bruidegommetjes, Op 3 juni 2011 trouwen wij via de goede herder. Nu ben ik bezig met de vragenlijst aan het invullen.. Ik ben op zoek naar een symbool en een bijpassend tekstje. Ik heb hier op het forum al steen en zaadje als symbo...
Ceremonie Reacties: 7 3-1-2011 22:39:09

eline
dresscode
Hallo   zet er iemand van jullie een 'dresscode' op zijn uitnodiging?     gr eline 
Kledij - Accessoires Reacties: 9 3-1-2011 22:10:12

Elke
binnen/ buitenlocatie foto's regio Maaseik
Hey bruidjes   Heeft er iemand leuke ideeën voor onze trouwreportage in de regio van Maaseik? Leuke, idylische plekjes... (mag zowel binnen als buiten zijn). We hebben ongeveer 1,5u... dus kunnen eventueel ook nog een klein stukje rijden....
Fotografie Reacties: 4 3-1-2011 21:10:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...