Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbet
openingsdans
aan iedereen spetterend 2011 toegewenst!   wij trouen op 11juni 2011 dit jaar ! enkel liggen we nog serjeus in de knoop ! wij vinden geen geschikte openingsdans... of als we er een goeie weten is het veel te moeilijk op te realiseren om er...
Openingsdans Reacties: 3 2-1-2011 17:57:47

Sofie
originele tafelindeling
Hallo,   Ik had graag een persoonlijke touch gegeven aan de tafelindeling voor de gasten. Mijn toekomstige is een youngtimer en oldtimer liefhebber. Ik had graag thema's gemaakt van de talfels zoals VW busje, een kever, golf 1, audi 80 enzo. ...
Uitnodigingen Reacties: 5 2-1-2011 17:31:41

Kristel
binnenlocatie gezocht regio Mechelen
Hello  medebruidjes,   Volgend jaar april stappen wij in het huwelijksbootje, voor onze fotoshoot zijn wij nog op zoek naar een toffe binnenlocatie bij slecht weer regio Willebroek - Mechelen.   Iemand tips?   alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 4 2-1-2011 17:01:09

Melanie
vanaf welk budget kan je een deftige winkel binnengaan?
Hallo, Ik ben van WVL en zou graag eens gaan naar La Sposa in Roeselare. Nu vraag ik me wel af of ik daar kan toekomen en zeggen dat mijn budget vb max 1000€ is? Of start het maar vanaf daar? Andere suggesties zijn zeker welkom! 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 2-1-2011 16:25:58

evy
feestzalen regio kempen
hallo,   wij zijn op zoek naar een feestzaal al dan niet met eigen traiteur in de regio kempen (Zelf zijn we van laakdal) We willen eerder een avondfeest met bbq of buffet. Graag een unieke warm ingerichte locatie die niet al te prijzig is....
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 2-1-2011 15:54:41

Sofie
Eerste lezing
Op een mooie zondagnamiddag ben ik weer eens bezig aan ons misboekje! :-)   Ik zoek echter nog een mooie tekst voor de eerste lezing...Ik kom echter overal de tekst van de Grote Haas en Hazeltje tegen, maar voor deze tekst ben ik niet echt te ...
Ideeën Reacties: 6 2-1-2011 14:28:48

Femke
Originele locatie voor een viering provincie Antwerpen
Dag bruidjes,   Wij trouwen op 3 September 2011 en zijn nog op zoek naar een originele locatie voor onze viering. Graag hadden wij ergens buiten of in een gezellige kapel getrouwd. Of een andere originele locatie. Hebben jullie ideetjes of al ...
Locaties - Viering Reacties: 1 2-1-2011 13:47:24

Sarah
misboekje afdrukken
Dag bruidjes,   Wij hadden graag ons misboekje in een speciale vorm gehad, een vierkantje of een A5 formaat met dan een lintje door ofzo. Moet je dit dan laten maken door een drukker? Of zou je zoiets ook kunnen laten doen in AVA?   Gr...
Ceremonie Reacties: 2 2-1-2011 13:21:28

Kim
uitnodigingen
Beste bruidjes, ik vroeg me af hoe lang op voorhand jullie de uitnodigingen bestellen?
Uitnodigingen Reacties: 2 2-1-2011 13:15:44

gaelle
tips cadeaus voor getuigen en ouders
Hallo!   Eerste en vooral een fantastisch 2011 met veel plezier, liefde, een prachtig huwelijk, ...!   Wij zijn weer eens volop bezig met de voorbreidingen en het vlot goed! Hebben jullie ideëen voor de cadeaus voor de getuigen e...
Ideeën Reacties: 5 2-1-2011 12:49:32

vanessa
de stress begint ... + zaalversiering?
Hallo allemaal,   Eerst en vooral de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Vandaag is het nog precies 6 maanden (180 dagen) voor onze trouw en de stress begint een beetje. Er moet precies nog nog zoveel gebeuren. De laatste nachten heb ik...
Voorbereiding Reacties: 6 2-1-2011 9:55:55

eline
feestzaal de molen in molenbeersel
hallo iedereen   wie van jullie heeft ervaring met feestzaal de molen in molenbeersel.   groetjes 
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-1-2011 0:35:18

steph
originele feestlocaties in west-vlaanderen of henegouwen
Hallo   mijn vriend en ik trouwen eind augustus 2011 en we zijn nog op zoek naar een originele feestlocatie in zuid west-vlaanderen (evt. grens met henegouwen of noord-frankrijk). Liefst iets wat gelegen is in een groene omgeving en eerder pri...
Locatie Reacties: 5 1-1-2011 21:57:34

Trouw
Kapel in Oost-Vlaanderen/Gent
Hey! Wij trouwen in augustus en zijn nog op zoek naar een gezellig, mooi kapelletje in de omgeving van Gent/Oost-Vlaanderen. Iemand suggesties of ervaringen?  
Locaties - Viering Reacties: 2 1-1-2011 21:44:42

dieter
hulp bij dansen
wij trouwen in juli 2012 maar zijn nog op zoek naar een goede dansschool. graag zouden wij enkele prive lessen zoeken voor onze openingsdans, word geen makkelijke denk ik. ook hadden wij terwijl we toch bezig zijn andere lessen bij willen nemen. ik d...
Openingsdans Reacties: 4 1-1-2011 17:20:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...