Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sabrina
Aan alle bruidjes van 2011 ...
En later ook natuurlijk wens ik een leuk, mooi en liefdevol 2011 met een spetterend trouwfeest om nooit te vergeten! Onze mooiste dag komt eraan !   Sab
Voorbereiding Reacties: 1 1-1-2011 16:00:03

Kendra
Meerwaarde huwelijkskaars?
Hallo,   Met het nieuwe jaar ben ik eens beginnen denken. Ik kom hier geregeld een topic tegen ivm de huwelijkskaars maar waarvoor dient dit? Geeft dit een meerwaarde aan je viering of niet? Zo ja, hoeveel budget moet ik hiervoor uittrekken?&nbs...
Voorbereiding Reacties: 7 1-1-2011 14:15:57

Elke
Lunch regio Maaseik
Hey bruidjes...   De receptie en het avondfeest van onze trouw zullen bij ons thuis in de tuin plaatsvinden. 's Middags willen we echter met een beperkt aantal gasten (+/- 30 personen) ergens in de buurt gaan lunchen (lichte maaltijd of k...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 1-1-2011 13:37:27

elke
trouwfuif
hallo medebruidjes   zijn er onder jullie die ook een trouwfuif geven ipv een traditioneel trouwfeest?
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 1-1-2011 12:33:29

Kristel
Bruidskleed gepast...
Dag iedereen,   Eerst en vooral welkom in het jaar 2011 waar velen onder ons zullen trouwen. Spannend allemaal :)   Ik ben gisteren kleedjes gaan passen in Heusden-Zolder (Sposa en Asselin) maar niet echt iets gevonden wat mij leuk leek.&nb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-1-2011 11:29:45

elke
trouwen wet brasschaat
wie is er voor de wet getrouwd in brasschaat? hoe gaat het daaraan toe? hoe lang duurt het? ik lees hier soms dat sommigen iets te drinken krijgen aangeboden in het gemeentehuis, dit verschilt blijkbaar van gemeente tot gemeente.
Ceremonie Reacties: 2 1-1-2011 11:24:39

jeff
trouwjaar 2011
Wij wensen alle aanstaande paren een gelukkig nieuwjaar.... We zijn de jaarswissel gepasseerd...en dat betekend dat we nu écht kunnen beginnen aftellen!   Laten we klinken op een feestjaar, een feestelijke dag met héél veel zon...
Voorbereiding Reacties: 4 1-1-2011 8:26:31

sandra
Ringen uitwisselen in het stadshuis
Hallo,   Wij trouwen vrijdag 24 juni 2011 om 16u30 voor de wet. Gisteren vastgelegd. Dit zal een halfuurtje duren in onze gemeente. We krijgen nog iets om te drinken. Daar we enkel voor de wet trouwen,moeten we ook de ringen daar uitwissel...
Muziek - Live Reacties: 2 31-12-2010 17:36:46

dieter
feestzaal ter eeste of klokhof iemand ervaring?
beste, wij zouden trouwen rond jullie 2012 (huwelijkaanzoek is maar een maand geleden gebeurt) dus is er veel tijd nodig om alles te plannen. in onze buurt liggen enkele mooie zalen zoals cortina en dergelijke maar mijn man wil iets speciaal en al on...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 31-12-2010 17:27:00

Kim
Playlist DJ
Blijkbaar is de huis DJ van onze zaal wel goed maar vooral als je hem goede richtlijnen mee geeft (playlist) .. Maar wat is dat moeilijk seg! We zijn nu al een tijdje bezig met liedjes op te schrijven die we toevallig horen en zéker op het fees...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 31-12-2010 12:25:07

davina
nylonkousen dragen of niet?
hey, ik vroeg me af of jullie nylonkousen gaan dragen onder jullie kleed of niet? want kben beetje bang dat tegen het eind van de avond mijn voeten gaan zwellen en mijn schoenen dan gaan klemmen. en dragen jullie dan gewoon lichtbruine zodat je bijna...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 31-12-2010 11:58:47

Jana
DJ
Hallo,   Heeft iemand ervaring met de DJ die momenteel bij Hof Van Welde in Nossegem draait?   Groetjes!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 31-12-2010 11:00:41

Kelly
Kunnen jullie me helpen? Ben daar niet zo goed in...
Reeds een lange tijd is mijn misboekje al af. Enkel ben ik nog niet tevreden over de liedjes die ik nu gekozen heb. Het probleem dat ik heb, is dat ik veel liedjes ken en direct kan meezingen, maar vraag me geen uitvoerder en songnaam.. Dus heel moei...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 31-12-2010 10:28:32

heidi
rode loper en confettishooter gezocht
voor het huwelijk van mijn zus zijn we nog op zoek naar een rode loper en van die confettikanonnen (shooters), iemand een idee waar we hiervoor terecht kunnen, alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 3 31-12-2010 9:52:15

frida
Liefdevol en gezond 2011
Ik wens jullie een liefdevol en gezond 2011 dat de dromen waar mogen worden.   Frida
Ideeën Reacties: 2 31-12-2010 9:18:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...