Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
fotolocatie regio kempen, ergens dichtbij Pulderbos of Kasterlee
Halloow,   Wij zijn nog op zoek naar romantische plekjes op de weg van Pulderbos - Kasterlee, of ergens in de buurt. Hoeves, mooie natuur, molens, ... Alle ideetjes zijn welkom!!!   Groetjes, Sofie
Locaties - Fotografie Reacties: 1 3-1-2011 20:28:42

joyce
1e pas gehad- twijfels weg :-)
hoi mede-bruidjes   Na mijn berichtje over mijn twijfelgevoelens enkele weken geleden, kan ik nu vertellen dat ze volledig weg zijn . Ik ben vandaag mijn kleedje nog eens gaan passen en nu wel volledig overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaak...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-1-2011 19:36:48

annelies
traditionele trouw/gebedsdienst/rent-a-priest
Hallo allemaal,   Wij trouwen in augustus en zijn nu volop gestart om het kerkelijke gedeelte geregeld te krijgen. Kan iemand mij eens goed het verschil uitleggen tussen een gebedsdienst, een dienst met rent-a-priest en een traditionele trouw...
Religie Reacties: 1 3-1-2011 19:28:03

joyce
"tunnelstola" gezocht
hoi mede-bruidjes   Ik ben op zoek naar een "tunnelstola", ik weet niet of dit de officiële naam is, maar ik zal even uitleggen wat ik bedoel. Het is een soort 'tunneltje' in tule, waar je je armen kan doorsteken (achter je rug) en zo om je...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-1-2011 19:23:59

katrien
Linea Raffaeli trouwjurk te koop!!!
Wij zijn getrouwd op 1oktober2010,hierbij ga ik mijn trouwjurk verkopen!   Het is namelijk een linea raffaeli!B10SET21(maat44)   Hij is professioneel gereinigd! Eenmalig gedragen!!   Meer info:katrien_dewaegeneer@hotmail.com &n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 3-1-2011 19:22:54

Kelly
Geen leuk begin van het nieuwe jaar
Ons jaar is helemaal niet goed gestart... Op 1 januari hebben ze in dag bij ons ingebroken: alles weg: fototoestel, laptop, camcorder, GSM's, zelfs kledij! Ik voel me zo raar in mijn eigen huis nu..... Alles doet raar, ben kwaad, maar ook zo verdrie...
Voorbereiding Reacties: 8 3-1-2011 19:16:55

Katrien
wie verkoopt trouwkleed ?
Hallo,   Ik ben op zoek naar een betaalbare trouwjurk. Heeft iemand een jurk te koop voor maatje 42 ? Graag een mailtje naar engduv@yahoo.com      Bedankt !!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-1-2011 19:02:52

Annelien
Tekstje huwelijkparty
Hoi,   Graag had ik eens jullie raad gevraagd over het volgende: Vanwege het beroep van mijn toekomstige hebben we nogal een grote groep mensen die we zouden moeten uitnodigen op ons huwelijksfeest. Om dit op te lossen geven we de week voor ...
Uitnodigingen Reacties: 3 3-1-2011 18:37:31

evy
make-up kempen
hallo,   Ook ik ben op zoek naar iemand die make-up verzorgd voor huwelijk regio Kempen. Ik wil er zeker niet te veel aan uitgeven en draag ik dagelijks leven nooit make-up. Het is dus echt wel belangrijk dat het heel erg natuurlijk blijft! ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 3-1-2011 17:27:44

Ida
Sprookjesachtige locatie gezocht voor huwelijk op 11/8/2011 Gent en omstreken - dank!
Hallo,   wij trouwen op 11/8/2012 en zoeken een sprookjesachtige locatie in het Gentse (maar mag ook Meetjesland, Vlaamse Ardennen, Waasland, ....) zijn. Het zou fijn zijn mocht mijn Italiaanse familie een stukje van het buffet kunnen klaarma...
Locatie Reacties: 2 3-1-2011 16:16:11

Ida
Sprookjesachtige trouwlocatie gezocht waar we eventueel eigen traiteur kunnen meebrengen...
Hallo, wij plannen ons rituele trouw op 11/8/2012 en zoeken hiervoor naar een mooie locatie waar we (moet niet) met een eigen traiteur / keuken kunnen werken. Of waar het eten niet op een traditionele manier wordt aangeboden. Mooi betekent voor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-1-2011 16:06:22

elke
vraagje aan koppels die getrouwd zijn en al kinderen hadden
hallo wij trouwen en hebben al kids. Ik zoek ludieke ideeen voor de misviering, en liefst ook inspiratie om mijn teksten aan te passen aan de kinderen. Ik heb al het idee om de tekst van het evangelie uit een kinderbijbel te halen, maar weet nog n...
Religie Reacties: 6 3-1-2011 15:51:18

lies
Schoonmoeder stress !!!
Het moet er even uit !   Net als je denkt dat jou lieve schoonmama geen roet in het eten zal gooien krijg je het "pats" in je gezicht!   Beslissingen die reeds geruime tijd vastlagen worden nu toch betwijfeld, voor de gekozen BenB is e...
Voorbereiding Reacties: 13 3-1-2011 15:44:15

Sofie
Vervoer LPP
Hey,   Wij trouwen op 2 juli 2011. Enkele weken geleden hebben we onze ceremoniewagen vastgelegd. Nu ben ik niet helemaal tevreden met de keuze, maar mijn vriend vond deze bus heel mooi. (Soms moeten we eens toegeven als vrouw hé...) Nu ben...
Ceremonie Reacties: 2 3-1-2011 15:15:58

Elien
Originele trouwlocatie Antwerpen
Hallo iedereen,   Wij zijn op zoek naar een originele trouwlocatie in de provincie Antwerpen. Heeft iemand leuke ideeën?   Bedankt! Elien
Locatie Reacties: 4 3-1-2011 15:00:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...