Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
Wanneer kledij bruidskindjes kopen?
Hallo allemaal   Klein dilemma...   We trouwen in september en zullen 5 bruidskindjes hebben. Een meisje van 8 en een meisje van bijna 3. Een jongen van 7, een jongen van 1,5. En ons eigen kindje dat tegen dan 4 maanden zal zijn. ...
Kledij - Suite Reacties: 4 30-12-2010 21:37:04

Claudia
originele teksten
Ik durf het bijna niet vragen owv de hevige reacties die hier blijkbaar altijd op komen maar zijn er bruidjes die het zien zitten om hun misboekje of bepaalde teksten die ze gebruikt hebben door te mailen. Eigenlijk gewoon als inspiratie en misschien...
Ceremonie Reacties: 3 30-12-2010 21:05:14

davina
lingerie
   hey, ik heb een bustierjurk dus ik vroeg me af zou ik gewoon een strapless bh dragen of zou ik voor een corsetje gaan, wat denken jullie dat het makkelijkste ga zijn? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 13 30-12-2010 20:53:12

Danielle
hallo allemaal
Ik ben van Antwerpen en ik ben opzoek naar een leuk trouwlocatie , ik wou eigenlijk in het oplucht trouwen in een tuin of park  maar ik heb nog altijd niks gevonden , weet er iemand iets  misschien?  Ik hoop dat jullie mij kunnen ...
Locatie Reacties: 5 30-12-2010 20:31:08

ellen
Steelfactory in Genk
  Hallo allemaal!   wij zijn volop op zoek naar een geschikte zaal voor ons huwelijksfeest. Ik heb me laten vertellen dat Steelfactory in Genk de moeite is. Heeft iemand hier ervaring mee? is het goed daar? niet al te duur?   &n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 30-12-2010 19:05:36

ellen
help! gezocht mooie zaal regio Bilzen, Diepenbeek, Genk
Hallo bruidsparen, Een hele dikke proficiat alvast. Vorige week op kerstavond heeft mijn fantastisch ventje mij "super romantisch" ten huwelijk gevraagd. 23 Juli 2011 is voor ons de "perfecte" datum om te trouwen. Afgelopen maandag ben ik in acti...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-12-2010 16:56:02

Els
Model trouwkleed voor een wat rondere bruid
Hallo bruidjes allemaal!   Ik ben juist gevraagd en begin dus al wat te dromen over het soort kleed dat ik zou willen. Ik ben nog niet in de winkels gaan kijken, wel al wat op internet rondgesurft. Het probleem is dat je dan al die trouwkleren ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 30-12-2010 16:39:14

Kelly
Fotograaf gezocht regio Heist-op-den-Berg en omstreken
Hallo,   Wij zouden graag een huwelijksreportage laten maken in de tijd tussen het gemeentehuis en de avondfeest. Graag ergens op een locatie regio Heist-op-den-Berg en omstreken. Kan iemand mij helpen aan een goede fotograaf en leuke locaties?...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 30-12-2010 15:58:33

Anika
make - up
beste bruidjes   Met nog 99 dagen op de teller wordt het hoog tijd om een visagiste onder de arm te nemen. Wie kunnen jullie me aanraden? In het dagelijkse leven draag ik nooit make-up, ik wil dus dat het heel natuurlijk lijkt (anders gaan de me...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 30-12-2010 12:29:20

Jana
Bruidskindjes
Hallo,   Ik wil graag met nieuwjaar mijn petekindje vragen om ons bruidskindje te zijn. Nu ja, eigenlijk ga ik het zijn mama (mijn nicht) vragen want hij is nog maar 2,5. Heeft iemand leuke ideeën om dit te doen?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 30-12-2010 12:18:00

Kelly
Terug in gang geschoten!
Van de week even aant tellen geweest en binnen 5 maand huwen we al! Amaai, ik verschoot! En nog zoveel te doen......   Dus terug in gang geschoten en van de week geregeld: 1/ Bruidsjuwelen gaan maken 2/ Visagiste is gereserveerd : Jo Horema...
Ideeën Reacties: 1 30-12-2010 12:00:32

Kelly
Bruidsjuwelen zelf gemaakt!
Gisteren ben ik bij Mardy in Broechem mijn bruidsjuwelen gaan maken. Ik was van plan om 1 setje te maken in wit, maar omdat ik nog tijd over had, heb ik ook nog een grijs setje gemaakt (identieke setjes, gewoon ander kleurtje). Prijs voor de 2 setjes...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 30-12-2010 11:41:53

Marieke
Huur servies en bestek oost-vlaanderen
Hallo!   Weet er iemand van jullie waar je in Oost-Vlaanderen servies en bestek kan huren?   Mvg   Marieke
Voorbereiding Reacties: 4 30-12-2010 11:25:02

Dixie
Kasteel van Saffelaere
Onze feestzaal staat vast. Het wordt dus het Kasteel van Saffelaere. Hopelijk een goeie keuze. Prettig eindejaar aan allen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 30-12-2010 11:17:38

Widiii
Wanddecoratie voor mijn feestzaal.
Hallo dames, ik heb hele mooie decoratie voor mijn zaal, alleen aan de rechterkant heb je een hele lange bar. Echt helemaal in de lengte, en deze is donker.. Wat totaal niet past bij mijn decoratie. Nu had ik het volgende in gedachte om die bar dus w...
Voorbereiding Reacties: 5 29-12-2010 22:28:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...