Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tamara
videograaf provincie antwerpen
Hallo iedereen,   wij zijn nog dringend op zoek naar een videograaf voor onze trouwdag? kennen jullie iemand die jullie kunnen aanraden? kennen jullie een videograaf in de provincie antwerpen?   groetjes
Video Reacties: 6 12-1-2011 23:24:39

Sofie
Fotolocatie
Hallo iedereen!   Zoals iedereen hier, zijn wij ook volop bezig met de voorbereidingen voor onze dag! We willen daar leuke foto's van en dachten om bij het Kasteel van Beersel en/of het Domein van Huizingen foto's te laten nemen. Heeft iem...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 12-1-2011 22:41:03

Kim
Contracten?
Ik lees hier af en toe over contracten met mensen waar jullie mee samen werken .. Wij hebben al heel wat vast liggen (fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, vervoer, ..) maar hebben eigenlijk met geen enkel van die mensen echt een contract getekend...
Voorbereiding Reacties: 7 12-1-2011 22:34:53

elke
goedkoop trouwkleed?
nog even een vraagje zijn er hier bruiden die een jurk hebben gekocht van onder de 500 euro? bestaat dit? meer wil ik er niet aan uitgeven. wie heeft tips?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 12-1-2011 22:19:34

elke
bruidshuis merksem
hallo, wie kocht zijn kleed bij bruidshuis merksem? hoe verliep dit?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-1-2011 22:17:38

Eri
Japans trouw
Ik en mijn verloofde zouden graag trouwen in Augustus, maar we hebben nog geen zaal. We zijn opzoek naar een zaal die gemakkelijk bereikbaar is en in regio Oost Vlaanderen Gent - Aalst.   We willen ons trouw doen in een Japans stijl dus liefst e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-1-2011 21:57:31

pascale
originele locatie voor trouwfuif omgeving Brugge
Hallo, Wij trouwen in aug 2011 en zijn op zoek naar een locatie voor onze trouwfuif. We kiezen voor een walking dinner met aansluitende fuif. Voor de catering (en indien mogelijk de drank) willen we zelf zorgen. We zijn niet echt op zoek naar een tra...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-1-2011 21:18:12

Ellen
Fotolocatiestress
Hoi allemaal,  We geraken er maar niet uit welke locatie we zouden kiezen voor onze foto's. Heb me echt al suf gezocht :s We zoeken zowel een buiten als binnenlocatie en ook iets origineel. Niet makkelijk dus. Kan er misschien iemand helpen...
Fotografie Reacties: 3 12-1-2011 21:07:40

Sofie
Praktische dingen dag zelf
Vraagje, puur praktisch... Wij hebben geen ceremoniemeester en ik zag hier de berichtjes ...amai nu begin ik schrik te krijgen. Hoe zorgen jullie dat de misboekjes bij de persoon geraken die ze in de kerk moet uitdelen, net hetzelfde met de b...
Voorbereiding Reacties: 11 12-1-2011 21:04:44

Kendra
Eventjes moeilijk doen
Hallo,   Al een hele tijd zit ik hier op het forum om mijn lief en leed te delen. Nu is alles al vastgelegd van gemeente e.d. en nu hebben wij toch wel een fantastisch huis gevonden in het dorp waar ik altijd al gewoond heb en waar we ook wilden...
Voorbereiding Reacties: 2 12-1-2011 20:04:07

dorien
amerikaanse fotolocatie in limburg??!!
Wij hebben als thema amerika. Nu zijn we op zoek naar een "amerikaanse" fotolocatie in limburg. Dit om onze uitnodigingen te maken. BV zoals hollywood in hasselt. Maar nog leuker. Zou er zoiets bestaan?? :-s Ik weet dat ik niet makkelijk ben:-...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 12-1-2011 19:50:37

Elke
Vrijzinnige plechtigheid
Wij trouwen in april en houden een vrijzinnige plechtigheid. Wie heeft daar ervaring mee? Ik had graag wat teksten of gedichten gehad, want het is niet gemakkelijk om te vinden... Ook voorbeelden van liedjes zijn welkom! Groetjes!
Ceremonie Reacties: 4 12-1-2011 19:37:26

julie
hulp bij bedankingen
hallo bruidjes  ik ben er nog nie uit wa da ik als bedanking wil geven kom er nie uit. wa ik wel zou willen zijn van die lichtjes waar ze op duwen en zo een sfeer moment mee maken. heeft iemand adressen. waar ik da kan bestellen
Ideeën Reacties: 7 12-1-2011 18:21:43

Eva
Rubenshof Alken
Dag allemaal,   Wij zijn zopas gaan kijken naar het Rubenshof te Alken. Zijn er nog mensen die hier hun trouwfeest gaan geven? Wij hadden onmiddellijk een goed gevoel bij deze mensen en bij de locatie. Alle reacties zijn welkom!   Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 12-1-2011 16:47:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...