Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Suitekledij mama's
Hey iedereen,   Mijn mama en schoonmoeder zullen binnenkort ook eens beginnen kijken voor hun kledij. Ze willen allebei absoluut een broek en een mooie/feestelijke blouse/topje/... erboven. Mijn moeder houdt wel van linea raffaelli (van de bro...
Kledij - Suite Reacties: 2 15-1-2011 10:49:09

Cardi
Feestzaal in de buurt van Olen
Hoi allemaal,   ik ben net een weekje verloofd en wij zouden graag in de zomer trouwen. Nu zit iedereen te zeggen: zorg dan maar dat je snel een zaal hebt vastgelegd. Dus zijn we volop aan het zoeken. We hebben een paar zalen in gedachten, maar ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 15-1-2011 10:34:38

sarah
Spanningsring Niessing als trouwring
Hallo iedereen , ik zie zeer graag  spanningsringen van Niessing. Echter ik heb toch een beetje vrees dat er meer risicobestaat  om je diamant kwijt te geraken tov een traditionele zetting. Heeft iemand ervaring met zo een type ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 15-1-2011 9:08:02

evy
DRINGEND : Nuira l'Artista OF Ans Brugmans?
Dag allemaal, Ik moet dringend mijn visagiste/kapster vastleggen voor mijn trouw, maar heb 2 mogelijkheden. Heeft iemand van jullie reeds ervaring met deze mensen? Van Nuira l'Artista had ik eens gelezen dat de bruid de proefsessie niet moet betalen,...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 15-1-2011 8:36:12

tamara
kerk gestel
hallo,   iemand ervaring met de kerk van gestel? met de priester enzo? en weet iemand de prijs van het huwlijk daar?   groetjes x
Religie Reacties: 3 15-1-2011 1:12:40

Roswieta
Nachtmerrie :(
Wij zijn op 4 September 2009 getrouwd. Het had een pracht van een dag moeten zijn, maar het is uitgelopen op een nachtmerrie wat niet meer weg wilt gaan. Alles wat mis kon lopen is ook echt misgelopen :(. De feestzaal die we 2 jaar op voorhand hadden...
Ideeën Reacties: 9 15-1-2011 0:41:33

Astrid
Portugeese bruidegom :-)
Ik heb een vraagje, wij gaan trouwen in juli 2012 ( we hebben dus wel nog wat tijd...) en we zijn zo al stilletjes aan een beetje vanalles aan het bedenken! Mijn vriend is portugees en natuurlijk gaat er veel familie van portugal naar belgie komen vo...
Ceremonie Reacties: 3 14-1-2011 23:48:55

Ce
TIP : schoenen !
Hallo bruidjes,   Een gouden tip voor jullie bruidsschoenen en eventueel schoenen voor de suite. Ik heb geweldige schoenen gevonden, en ze zitten supermakkelijk !   Noë pumps ! In veel schoenwinkels te verkrijgen (vb Carmi), in W...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 14-1-2011 22:57:16

Sarah
http://www.drank-bedankjes.nl/huwelijk-bedankjes
Hallo bruidjes   Voor onze trouw zijn we nog op zoek naar originele bedankjes   Na lang zoeken he ik bovenstaande site gevonden. Een flesje drank met je eigen etiket op, ik zou dit late vullen met loveshot aangezien ons thema fushiaroz...
Ideeën Reacties: 6 14-1-2011 22:24:20

elien
ringen gevonden bij Riki juwels
vandaag onze trouwringen gevonden bij Rike juwels in Antwerpen!!! Supergoede service, heeel vriendelijke vrouw en altijd bereid om te helpen. zeer goede prijs kwaliteit en voor bijna elk budget is er wat te vinden. wij hebben er onze witgouden ringen...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 14-1-2011 21:55:19

Astrid
Kasteel van Moerkerke
Beste bruidjes,   Er staan nog 539 dagen op mijn teller dus ik heb wel nog wat tijd.. ik ben beginnen kijken naar feestlocaties in de regio brugge en het kasteel van moerkerke lijkt me echt zo'n typische droomlocatie! Ik ben nog niet gaan kijk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 14-1-2011 21:15:32

elke
korte jurk
Wie van jullie heeft er ook een korte jurk gekozen? Ik ben toch een beetje nerveus over mijn keuze!! Ik voel er mij wel goed in, maar het is toch een beetje "anders"!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 14-1-2011 20:19:49

elke
ons concept
hallo medebruidjes graag jullie mening aub!! vinden jullie het raar wat wij doen? wij doen eerst gemeentehuis en kerk (tot 12 uur), en daarna gaan we met de suite uitgebreid eten. In de avond doen we dan geen eten meer maar een fuif met hapjes tus...
Voorbereiding Reacties: 10 14-1-2011 20:17:37

Rieke
Aantal genodigden
Hoeveel mensen nodigen jullie uit voor de receptie en voor het avondfeest ?
Uitnodigingen Reacties: 17 14-1-2011 18:18:50

Magomed
Regio Temse
Hello allemaal, ik zoek een trouwfeestzaal waar mag ik zelf koken ongeveer voor 250 mensen. Help mij aub)
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-1-2011 17:03:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...