Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eline
priester uitnodigen?
Hoi hoi   nodigen jullie de priester uit op jullie receptie?     groetjes eline 
Voorbereiding Reacties: 5 25-1-2011 21:22:12

Vanessa
Geen ervaring met DJ's
Besten,   Ik ben op zoek naar een goede DJ regio Lokeren - Lochristi. Wij namen al contact op met Musicpower en met SL-X. Heeft iemand ervaring met één van de 2?    Alvast bedankt!!! 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 25-1-2011 20:39:43

joyce
tip onderrok/hoepelrok
hallo mede-bruidjes,   Voor alle bruidjes die nog op zoek zijn naar een onderrok/hoepelrok, ik heb de mijne besteld via www.bruidsatelierolga.nl.   Ik betaalde (met verzendingskosten) maar de helft van de prijs in de bruidswinkel, enkel de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-1-2011 20:38:47

Esther
openingsdans en vermenigvuldigen met gescheiden ouders
Mijn verloofde en ik hebben onze openingsdans/lied gekozen maar omdat mijn ouders gescheiden zijn en mijn mama geen partner heeft, mijn vader is hertrouwd; weten we niet goed hoe we het regelen met het vermenigvuldigen? Mijn verloofde zou mijn mama ...
Openingsdans Reacties: 2 25-1-2011 20:13:26

suzy
gastenboek
met nog 192 te gaan is het meeste van de grote zaken al geregeld. Volgens sommige ben ik er vroeg bij, maar als je je goesting vindt waarom dan nog wachten? Nu komt echter een punt waar ik mijn goesting nog niet in gevonden heb en dat is het gastenbo...
Voorbereiding Reacties: 15 25-1-2011 19:25:34

Silke
Hoe personen vermelden op envelope ?
Hallo allemaal,   Heb een vraagje en weet deze niet goed uit te leggen, maar ik ga men best doen !   Hoe moet ik nu de mensen vermelden op de uitnodiging ?   Neem nu ik wil heel het gezin uitnodigingen : Fam. Flower ? Of  i...
Uitnodigingen Reacties: 6 25-1-2011 18:38:58

Elke
't Meersdael SIVA
Hey,   Heb hier al gelezen dat 't Meersdael een heel mooie locatie is om te trouwen. Maak mij een beetje zorgen omdat je op voorhand je menu niet kan proeven. Wij zouden een menu nemen met dessertbuffet. (geen geheel buffet of grill) Zijn er...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-1-2011 17:28:52

Claudia
Binnenbrengen bruidstaart
Hoi bruidjes en bruidegommetjes :)   Met de teller onder de 200 dagen begin je af en toe toch te denken aan de praktische kant. Mijn verloofde en ik wilden per se een traditionele bruidstaart. We hebben iemand gevonden die twee bruidstaarten gaa...
Voorbereiding Reacties: 2 25-1-2011 17:21:21

kim
Vraagje Thema idee & getuige
Hey allemaal!   Heb 2 vraagjes..   Mijn getuige (nicht) vroeg of zij als getuige een 'speciale' taak op zich moest nemen. Ik heb hier totaal geen idee van! Op de trouw van mijn vriendin deed haar getuige een speech... Maar dat ga ik ...
Voorbereiding Reacties: 5 25-1-2011 17:10:56

Ann
tweedehands trouwjurk
Beste bruidjes,   Wij zijn op 17 december getrouwd  (jaja in een echt sneeuwtapijt). Ik heb in augustus mijn trouwjurk gaan kopen in de Robel in Roeselare. Nog voor ik mijn jurk ging kopen heb ik wel onmiddellijk beslist om deze na de trouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-1-2011 15:15:58

kristel
lied overleden broer herdenken
hy,   ik zoek een mooi nederlands of frans lied om mijn broer en nonkel en mijn vriend zijn grootouders te 'herdenken' na de voorbeden in de kerk, iemand een idee?   liefst niet 'afscheid van een vriend' van clouseau want dit werd op de...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 25-1-2011 15:00:17

Rieke
Intredelied feestzaal
Ik ben nog op zoek naar het ideale intredelied voor het avondfeest.   Weet iemand of het ook enkel het bruidspaar is die binnenkomt, of ook de suite ? 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 25-1-2011 14:17:39

Liselotte
Uitnodigingen zelf maken -- verschillende vragen
   Dag bruidjes!   Wij zijn van plan onze uitnodigingen zelf te maken. Ik ben zaterdag naar de Ava gegaan en zondag hebben we een proefuitnodiging gemaakt. Wij zijn er heel content over en zouden dus ons concept willen uitwerk...
Uitnodigingen Reacties: 5 25-1-2011 14:10:31

Kristel
Kerkelijk huwelijk voor echtgescheidene
Hallo allemaal,   Mijn verloofde en ik huwen op 18 juni.  Ik ben gescheiden, maar wil toch graag terug een kerkelijke dienst.  Kan er iemand mij aan voorbeelden helpen, want op het net kan ik niet zo heel veel terugvinden. Alvast be...
Religie Reacties: 9 25-1-2011 13:54:39

Katrien
bruidwboeket regio Leuven
Wie kent er een goede bloemist in de regio Leuven voor een mooi bruidsboeket? Ik wil het vrij strak houden met bvb aronskelken
Bruidsboeket Reacties: 5 25-1-2011 13:38:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...