Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristel
kleur bruidsboeket bij Marlboro rood LR kleed
hallo allemaal,   ik heb een Marlboro rood Linea Raf. trouwkleed, welke kleur van bruidsboeket zou ik het best erbij nemen?  Mijn bruidsboeket zal uit calla & rozen gemaakt worden.   wit of rood boeketje?   groetjes  
Bruidsboeket Reacties: 9 26-1-2011 14:05:02

Kristel
hapjes voor trouwfuif
hallo,   Wij trouwen binnen 72 dagen en voor onze trouwfuif zijn wij op zoek naar leuke receptjes voor lepelhapjes, iemand ideeën hiervoor?   groetjes      
Ideeën Reacties: 4 26-1-2011 13:54:57

sabrina
help! ik vind geen das en het is dringend!
medebruidjes, wij zijn nog steeds op zoek naar een mooie das! Waar kan ik die vinden omgeving Antwerpen - Sint-Niklaas? heb al verschillende winkels gedaan  maar niks....   dank jullie voor de hulp!
Kledij - Bruidegom Reacties: 13 26-1-2011 13:21:12

Ellen
Trouwkaarten.nl
Hoi,   heeft er iemand ervaring met de site trouwkaarten.nl? De uitnodigingen die we zouden kiezen zijn daar de helft goedkoper dan bij onze drukkerij. Ik vraag mij enkel af of de site betrouwbaar is en de levering vlot zou verlopen.   ...
Uitnodigingen Reacties: 3 26-1-2011 13:10:40

tania
huwelijksreis
Hallo, wij zijn erover aan 't denken om naar New York te gaan maar we vinden tussen het bos de bomen niet meer. Er is zoveel keuze in hotels dat we het echt niet meer weten. Is er soms iemand die ons tips kan geven, goege hotels, eten,...? Of wat gaa...
Huwelijksreis Reacties: 9 26-1-2011 13:01:14

Jenny
prijzen traiteur
Hallo allemaal,   Wij hebben een offerte ontvangen van onze traiteur, maar ik heb persoonlijk geen enkel idee of dat dat een beetje meevalt als prijs of niet. Wij houden niet echt een receptie, maar beschouwen het eerder als uitgebreid aperiti...
Voorbereiding Reacties: 9 26-1-2011 12:51:10

Annelies
Regio Dendermonde/Aalst
Kent er iemand nog een betaalbare en mooie feestzaal in regio dendermonde/Aalst?
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 26-1-2011 12:37:56

Ellen
Trouwringen FDO
Lieve medebruidjes,   in oktober waren wij onze trouwringen gaan kiezen bij FDO. We twijfelden tussen 2 ringen en hadden dan gevraagd een nieuwe creatie te maken met de elementen wat we mooi vonden aan die 2 ringen in. (een gegraveerd lijntje,...
Voorbereiding Reacties: 9 26-1-2011 12:33:19

Patrick
locatie binnen omgeving Halle
Hoi, Ik zoek een binnenlocatie voor de fotoshoot. In de omgeving van Halle.   Dankjewel. Patrick 
Locaties - Fotografie Reacties: 1 26-1-2011 12:13:55

elke
vraag aan de aprilbruidjes
dag aprilbruidjes nu het dichter bij komt, begin ik een beetje te stressen over iets heel onnozels, nl. dat ik die dag kou ga hebben! dat het in april nog erg koud gaat zijn. is jullie kleed ook vrij bloot? en hoe lossen jullie dat probleem op? of o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 26-1-2011 11:55:35

Kirsten
verlovingsshoot: ervaringen
Hey allemaal,   wie onder jullie heeft een verlovingsshoot gedaan? Viel dit goed mee? Is dit een aanrader? Hebben jullie de foto's gebruikt voor uitnodigingen of niet? Wat raden jullie eigenlijk aan verlovingsshoot op locatie of gewoon in studio...
Fotografie Reacties: 6 26-1-2011 10:55:07

Orily
Nog 100 dagen te gaan ....... De grote dag komt in zicht :)
Wie van jullie is nog bij de gelukkigen met 100 dagen op de teller :)   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 16 26-1-2011 10:34:34

Sylvia
Locatie voor foto's West-Vlaanderen
Beste Bruidjes,   Ik ben op zoek naar tips voor een leuke locatie om onze foto's te nemen.  Wij zijn van West-Vlaanderen regio Roeselare - Ieper - Kortrijk.  Locaties mogen zowel binnen als buiten zijn, want we zijn van plan om ...
Locaties - Fotografie Reacties: 10 26-1-2011 10:21:28

Sabrina
nog 99 dagen
amai wat gaat het rap ,nog 99 dagen op de teller,zo goed als alles geregeld en in huis aanwezig,juist nog de schoenen voor de kids en hier en daar een klein iets nog vind dat het aftellen nu echt wel vlot gaat zo eenmaal het nieuwjaar voorbij 
Ideeën Reacties: 6 26-1-2011 9:56:35

Nathalie
Foto's - Duur - 1 of 2 locaties??? HELP
Beste medebruidjes,   Ik zit al enkele dagen te denken over de foto's.  Een vriendin die hobbyfotografe is, wil onze foto's doen. Zij zei dat we ongeveer 3u tijd moeten voorzien en meerdere (4 à 5) locaties.  We hebben onze dagi...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 26-1-2011 9:21:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...