Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Bruidsmake-up aan huis rondom Dendermonde centrum? Ev. ook brushen?
Dag bruidjes   Kennen jullie een visagiste rond Dendermonde die bereid is om op je trouwdag aan huis te komen? Zij zou mijn moeder en mij moeten schminken. Indien jullie iemand kennen die tegelijk ook ons haar kan brushen, dan zou dat fantast...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 24-1-2011 21:51:16

Stefanie
Alternatieve viering
Wie gaat ook voor een alternatieve viering? Hoe zit jullie viering in grote lijnen in elkaar?   De onze is als volgt: - intrede - verwelkoming - ons verhaal - bezinningstekst - verzoening - bezinningstekst - betekenis van het huwelijk ...
Ceremonie Reacties: 2 24-1-2011 21:42:55

jiska
bruidsmake-up temse?
Hoi allemaal,   Weet iemand een betaalbare visagiste die bruidsmake-up aan huis komt doen? Of een betaalbare visagiste in de buurt van Temse?   Bedankt!    
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 24-1-2011 21:37:15

Sarah
Bloemist
Dag bruidjes   Na dat ik dit weekend van alle reacties heb gehoord van onze fotograaf over mislukte bruidsboeketten ben ik beetje in paniek. Hij vertelde me dat er maar weinig zjn die hun boeket krijgen zoals ze het op de foto kozen, hij zei ...
Bruidsboeket Reacties: 8 24-1-2011 21:23:22

Ine
aantal tijd muziek tijdens binnenkomst kerk
Hoi,   Kan iemand mij zeggen hoeveel tijd muziek je ongeveer moet voorzien bij binnenkomst van de kerk? Of hoe doen jullie dat als een liedje te lang duurt?
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 24-1-2011 21:03:18

Olivier
Originele trouwlocatie gezocht - Driehoek Gent/Kortijk/Brussel
Hallo allemaal,   Vooraleer je uw partner ten huwelijk vraagt sta je nog niet stil bij de zoektocht naar een geschikte trouwlocatie. Wij zijn beiden midden in de twintig en wensen zeker geen "traditioneel" trouwfeest te houden. We w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 24-1-2011 20:52:57

Stéphanie
Kasteel van Saffelaere
Hallo,   Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in mei en zouden graag ons feest geven in het Kasteel van Saffelaere. Zijn er mensen die ook hier hun feest hebben georganiseerd en die mij wat meer informatie zouden kunnen geven?    Alv...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-1-2011 20:14:46

Ingrid
Dansschool Reflex of Walkiers?
Hallo, Voor ons dansfeest willen wij graag met een cursus disco-swing starten. Wat zijn de verschillen tussen de dansscholen Reflex/Wijnegem en Walkiers/Lier? Wij kennen geen van beide. Alvast bedankt voor jullie hulp. 
Openingsdans Reacties: 7 24-1-2011 19:38:15

danielle
bruidsjurk herve mariage
he hallo , ik zou graag eens bij herve mariage in luik een afspraak willen maken om te passen . maar aangezien ze in luik de franse taal gebruiken en ik alleen nederlands spreek wordt dat erg moeilijk !! weet iemand of ze daar ook nederlands spreken ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-1-2011 19:20:53

evy
drukker uitnodigingen kempen
hallo,   Wij willen eens gaan kijken voor onze uitnodigingen. Ideeen opdoen en concreet ons idee laten uitwerken. Kent er iemand een goeie drukker of een ander plaats waar je uitnodigingen kan laten maken in de kempen?   mercikes alva...
Uitnodigingen Reacties: 2 24-1-2011 19:04:22

Sofie
Te koop: suitekledij van Linea Raffaelli
Hallo iedereen Ik verkoop mijn suitekledij van Linea Raffaelli. Het gaat om een donkerpaarse rok tot net over de knie, een wit topje met wit-paarse bloemen op de kraag en parels op de rug, een stola en een paar superschattige schoenen in maat 39. ...
Kledij - Suite Reacties: 1 24-1-2011 19:02:00

Stefanie
Goedkoop vervoer suite! Help!
Dag mede-bruidjes!   Wij zijn onze zoektocht gestart naar betaalbaar vervoer voor ons en onze suite (18 personen)! Graag een oldtimerbusje of een paardentram/huifkar waar we allen mee kunnen. We zijn ook nog steeds op zoek naar een ceremoniemees...
Ceremonie Reacties: 7 24-1-2011 19:01:56

Kelly
Decoratie van de feestzaal
Hoi medebruidjes   Wij zijn op zoek naar iemand om de feestzaal te versieren.  Wij vinden ballondecoratie heel mooi. Maar het lijkt ons allemaal zo verschrikkelijk duur. Hebben jullie ideetjes?  Of kennen jullie iemand die dit doet??&n...
Ideeën Reacties: 1 24-1-2011 18:38:00

cindy
iemand ervaring met....?
iemand ervaring met www.humpiedump.nl/ kledij voor bruidskindjes?  
Kledij - Suite Reacties: 2 24-1-2011 18:19:10

Vanessa
Couture Rachel
Hallo iedereen,   Afgelopen zaterdag was de grote dag voor mijn moeder, toekomstige schoonmoeder en mijn zus om de suite kledij te gaan passen.  Ik had telefonisch een afspraak gemaakt bij Couture Rachel.  Dus wij met zen allen stipt...
Kledij - Suite Reacties: 11 24-1-2011 17:32:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...