Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Samira
Trouwkledij Eglantine en kwaliteit
Hallo iedereen, Ik heb een kleedje van Eglantine op het oog waar ik een beetje verliefd op ben. Zijn er hier nog bruidjes die een jurk van Eglantine hebben gekozen en wat zegt de kwaliteit van de stof? Het kleedje dat ik zou willen kopen is tafta ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-1-2011 8:53:41

Rieke
Nog 12 dagen - Spanning
Bruidjes to be ... Bij mij tikt te klok zeer snel verder, met nog 12 dagjes op de teller is het bijna onze dag. Overmorgen mag ik reeds mijn bruidsjurk gaan halen, dat wordt alvast een zeer spannend moment.   Voor de rest heb ik gisteren de tafe...
Voorbereiding Reacties: 5 24-1-2011 8:15:36

azar
tips chique huwelijklocatie met een tuin om buiten te trouwen
wij zijn een stel uit Nederland en willen graag in belgie trouwen. Ik ben al weken opzoek naar locaties maar kom er niet uit. Wie kan me helpen? Wij zoeken een mooie locatie met een park, tuin of landgoed om buiten te kunnen trouwen. Daarna willen we...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 24-1-2011 0:17:59

An
Traiteur Bree
Zijn hier ook bruidjes uit limburg die ervaring hebben met traiteur Jo Leenders - 't Barbeknoeierke uit Bree?? Hetgeen wat op de website stond vonden we allemaal veel belovend maar dacht toch even navragen in de hoop dat iemand deze traiteur misschi...
Voorbereiding Reacties: 3 23-1-2011 22:46:54

Ineke
Videigraaf regio Leuven-Aarschot
Hoi   Wij zijn nog op zoek naar iemand die ons op 18/06 wil volgen met de camera. Weten jullie soms een videograaf uit de regio Leuven-Aarschot? En wat zijn de prijzen?   Groetjes Ineke  
Video Reacties: 5 23-1-2011 22:46:13

sofie
Aansluiten op installatie in feestzaal
Hello,   Ik heb wat offertes opgevraagd bij enkele dj's. Nu heb ik gemerkt dat sommige niet willen werken met de bestaande installatie in de feestzaal. Dat is verplicht in de zaal die wij op het oog hebben. Ik begrijp het probleem niet zo goed...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 16 23-1-2011 22:31:24

Ilse
hoe kiezen jullie de datum?
Hallo,   Ik vroeg me af hoe dat jullie je huwelijksdatum kiezen? Op basis van een speciale gebeurtenis, een speciale datum (bvb 08 08 08 , 08 09 10), obv de beschikbaarheid in de zaal,....?   Wij willen in het voorjaar 2012 trouwen, ma...
Voorbereiding Reacties: 28 23-1-2011 22:16:14

els
Wij gaan trouwen zaterdag 10 september 2011
Hallo,   Naar de huwelijksbeurs geweest in Gent en heel veel ideetjes opgedaaan. Kent er iemand de firma ELITE WEDDING PROJECTS. Zij verzorgen de muziek van je dansfeest ? Graag reacties ..... Gr. Els    
Ideeën Reacties: 3 23-1-2011 22:07:49

els
Kent er iemand ELITE WEDDING PROJECTS
Hallo....   Wij gaan ook trouwen jihaaaa.. Kent er iemand ELITE WEDDING PROJECTS. deze verzorgen zowel uw muziek op het dansfeest met videoclips en foto's. Graag vlug hier meningen over...   groeten Els
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 23-1-2011 22:01:48

els
Kent er iemand Elite weddingprojescts
Hallo...Wij trouwen op zaterdag 10 september 2011.Heeft er iemand ervaring met ELITE WEDDING PROJECTS...Zij verzorgen ook de muziek op je feest met projectie van foto's en videoclips.Graag zo vlug mogelijk meningen over deze firma zeker voor de ...
Muziek - Live Reacties: 0 23-1-2011 21:55:40

karine
ceremoniemeester
hey, wij trouwen op 23 juli 2011 en zijn op zoek naar een ceremoniemeester in de buurt van het waasland (Beveren), onze voorkeur ging naar Beck maar die is al volboekt die dag!!!!
Ceremonie Reacties: 2 23-1-2011 21:51:35

Ilse
ondertrouw in Mechelen?
Hallo,   Weten jullie vanaf wanneer je in Mechelen in ondertrouw kunt? Is dat vanaf 6 maanden of vanaf 1 jaar voor de datum? Hoe verloopt die procedure? Moet je er een afspraak voor maken?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 23-1-2011 21:49:12

sally
helpers receptie
Hallo,   Wij houden onze trouw redelijk klein. wij hebben namelijk een trouw vat, maar wil hier wel een receptie en nagerechtenbufet aan koppelen. Als hoofdeten hebben wij een frietkraam. Graag zouden wij wat raad willen in verband met de re...
Ideeën Reacties: 1 23-1-2011 21:36:03

kristel
trouwkleed aan prijsje te koop en een tiara met swarovski kralen en steentjes
dag bruidjes, nogmaals een oproep wij zijn inmiddel 3 maand getrouwd al men spulletjes zijn bijna verkocht nog 2 dingen dat is men kleed en men tiara   kleed was bijna 3x weg, maar 2x niet  komen opdagen en 1x niet betaald maar eistte we...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 23-1-2011 21:19:08

Patrizia
Acaciahof Overpelt! Meningen?
Hallo wij trouwen dus op 2 juni2012, en we zijn nu al zalen aant zoeken vr het feest! We zijn al bij de Abdijhoeve geweest in Houthalen en het was echt SUPER!!!!!!! De zaal was echt perfect!!!!! Nu willen we natuurlijk ook enkele zalen vergelijk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-1-2011 21:12:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...