Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
De Ville in Turnhout
Beste Medebruidjes,   Mijn verloofde gaat één van de volgende weken eens langs gaan bij De Ville in Turnhout. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag contact met hen opnemen ivm het juist afstemmen van zijn kostuum, hemd en das ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 24-1-2011 11:44:19

Bruidje
Trouwen in dezelfde zaal als familie???
Liefste bruidjes, Ik heb jullie hulp nodig bij het volgende : Afgelopen zomer is mijn oudere zus getrouwd. Haar feest was echt af en dit voor een betaalbare prijs. Inmiddels ben ik zelf verloofd en hebben we van veel zalen offertes ontvangen. Deze l...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 24-1-2011 11:43:58

joke
iemand trouwschoenen mt 38 te koop?
iemand trouwschoenen mt 38 te koop? Omgeving hasselt, lummen, diest, houthalen ... let me know is toch maar voor ene dag te dragen     groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 8 24-1-2011 10:48:24

Melanie
proefdiner gratis?
Hallo,   Binnenkort mogen wij op proefavond bij domein Carlton te Marke. We zouden met mijn ouders gaan dus 4 personen in totaal. Nu blijkt dat we 45€ pp moeten betalen hiervoor. Hiervoor mogen we 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten doorge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 24-1-2011 10:46:11

Kelly
Stomme vraag, maar toch handig :-)
Op uitnodiging/in misboekje/ ... zet je eerst de voornaam van bruid en dan bruidegom of andersom?
Voorbereiding Reacties: 10 24-1-2011 10:39:05

Rieke
Handtasje Bruid
Help bruidjes... Ik ben nog op zoek (dringend) naar een bruidstasje... Klein maar fijn, wie kan mij raad geven in de buurt van Brugge ?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 24-1-2011 10:35:35

julie
teksten op kaartjes te zetten
hallo   wij gaan een soort van bierkaarten geven maar ben nu op zoek na leuke zinnen en heb belijkbaar geen goede wie kan mijn helpen
Ideeën Reacties: 7 24-1-2011 10:26:56

Brecht
Leuk tekstje om enveloppe/geld te vragen
Gisteren het voorontwerp voor onze uitnodigingen ontvangen, en moeten eerlijk zeggen, het ziet er goed uit! Nu zijn wij voor onze uitnodigingen nog op zoek naar een leuk tekstje/rijmpje om de mensen erop te wijzen dat we liever een enveloppe krijgen ...
Uitnodigingen Reacties: 9 24-1-2011 10:02:52

marta
trouwkleed te koop
Voor bruidjes to be die aan een budgetvriendelijkere trouwjurk denken: ik verkoop een rok en stof voor het bovenstuk met een kanten afwerking. het bovenstuk moet nog op maat genaaid worden dus je hebt er alle vrijheid in! voor foto's en meer informat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 24-1-2011 9:55:41

kristel
inleiding en verwelkoming misviering
nog 158 dagen, wat gaat de tijd snel als je voorbij die 200 kaap bent zeg!!   zit wel nog wat in de problemen voor het misboekje, krijg de muziek maar moeilijk gekozen, wat hebben jullie? en de inleiding vind ik echt niet goed, iemand een ide...
Ceremonie Reacties: 4 24-1-2011 9:36:13

kristel
muziek misviering
nog 158 dagen, wat gaat de tijd snel als je voorbij die 200 kaap bent zeg!!   ik ben mijn eerste pas voor mijn kleed gaan doen, en ben helemaal in de wolken, echt een leuk gevoel om het eindelijk aan te hebben!!   zit wel nog wat in de ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 24-1-2011 9:35:37

kristel
nog 158 dagen
nog 158 dagen, wat gaat de tijd snel als je voorbij die 200 kaap bent zeg!!   ik ben mijn eerste pas voor mijn kleed gaan doen, en ben helemaal in de wolken, echt een leuk gevoel om het eindelijk aan te hebben!!   zit wel nog wat in de ...
Ceremonie Reacties: 1 24-1-2011 9:34:53

joke
NOG 200 DAGEN OP DE TELLER
nog 200 dagen tot aan het kerkelijk huwelijk, wettelijk komt nu wel heel dicht bij, 18 maart is het al zover spannend. Hen voor augustus reeds gedaan:   feestzaal traiteur dj kleed gekozen misboekje gemaakt   dat is eigelijk alle...
Voorbereiding Reacties: 11 24-1-2011 9:31:02

Ingrid
Trouwkleed (niet traditioneel wit)
Ik moet nog op zoek naar een trouwkleed. Nu zoek ik niks tradioneel wit. Eigenlijk meer iets dat ik ook nadien, bij een speciale gelegenheid, nog eens kan dragen. Wie kan mij enkele winkels aanraden in het Antwerpse? Alvast bedankt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 24-1-2011 9:29:04

An
Salons Denotter
Wij zijn op zoek naar een zaal en 'Salons Denotter' in Zedelgem sprak ons erg aan. maar is er daar al iemand naar een trouwfeest geweest? reacties over de zaal, bediening en het eten?  alvast bedankt. 
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 24-1-2011 9:00:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...