Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
Binnen- buiten fotoshoot locatie trouw
We zijn op zoek naar tips voor een binnen en buiten fotoshoot locatie op onze trouwdag in limburg (regio genk hasselt zonhoven houthalen) Ons thema is GLAMOUR ;-)    merciiiii 
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-1-2011 17:32:14

Stephanie
Binnen- buiten fotoshoot locatie trouw
We zijn op zoek naar tips voor een binnen en buiten fotoshoot locatie op onze trouwdag in limburg (regio genk hasselt zonhoven houthalen)   merciiiii 
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-1-2011 17:31:32

ben
Fotograaf gezocht
Voor onze trouw op 9 juli 2011 zoeken wij een fotograaf in de buurt van Tessenderlo tegen een zachte prijs :) 
Fotografie Reacties: 9 24-1-2011 17:27:15

Jana
Receptie
Hallo mede-bruidjes,   Wij wouden graag na de trouw voor de gemeente een kleine receptie doen bij mijn ouders thuis. (we doen geen kerkelijk huwelijk) We trouwen om 12.30 uur voor de wet, het gemeentehuis is op nog geen 10min. rijden van mijn ...
Voorbereiding Reacties: 4 24-1-2011 16:22:37

Jana
Receptie
Hallo mede-bruidjes,   Wij wouden graag na de trouw voor de gemeente een kleine receptie doen bij mijn ouders thuis. (we doen geen kerkelijk huwelijk) We trouwen om 12.30 uur voor de wet, het gemeentehuis is op nog geen 10min. rijden van mijn ...
Voorbereiding Reacties: 1 24-1-2011 16:22:37

Lesley
trouwkleed met hoepelrok => hoe ga je hiermee gemakkelijk op een stoel zitten?
Dag Dames,   Eindelijk heb ik ook mijn trouwkleed! Het is een prachtig kleed in 2 kleuren en je kan het dragen met hoepel en zonder. Met hoepel eronder is het echter nog net iets mooier, maar nu vroeg ik mij af hoe je hiermee deftig op e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 24-1-2011 16:09:20

martine
zaal zonder catering
kent er iemand adressen van zalen waarbij je zelf voor de catering kan instaan in de Antwerpse randgemeenten?
Locatie Reacties: 0 24-1-2011 15:58:53

Kim
Help! Kostuums huren of kopen voor suite?
Pff, geraak er maar niet uit. We willen graag dat de mannen in de suite er op onze trouwdag wat hetzelfde uti zien dus dachten we aan kostuums huren. Bij de ene vinden we onze zin niet, bij de andere is het 'n pak duurder (125 EUR voor vest + broek +...
Kledij - Suite Reacties: 17 24-1-2011 15:07:46

Charlotte
Baby op feest
Dag bruidjes,   Het kindje van mijn broer zal tegen ons huwelijk bijna een jaar oud zijn... Natuurlijk hou ik ontzettend van dat ventje, maar het is écht geen makkelijke baby (lees: huilbaby). Mijn schoonzus gaat ervan uit dat haar baby v...
Voorbereiding Reacties: 26 24-1-2011 14:34:08

Evelien
Little L*tje Photography - fotograaf vastgelegd!
We hebben onze fotograaf vastgelegd! Woohoow! Wat een last van mijn schouders!! We wilden enkel een fotosessie voor de "echte" trouwfoto's omdat we veel nonkels/zussen/vrienden hebben die staan te popelen om fotograaf te zijn. De echte foto's wil ik ...
Fotografie Reacties: 4 24-1-2011 14:20:04

Ellen
hoe ver staan jullie?
Met nog 67 dagen op de teller hebben we nog het volgende te doen   - uitnodigingen versturen: hebben gekozen , hebben tekst al, wachten nog enkel op tijdstippen begin receptie en dessert hiervoor gaan we woensdagavond naar de zaal - misboek...
Voorbereiding Reacties: 9 24-1-2011 14:10:56

Melissa
Opmaken en nagels
Hoi,    Kent iemand, iemand die mijn wilt opmaken voor de huwelijksdag! Of heeft iemand ervaring met Mylene? En wat kost dat? En misschien iemand in de buurt van maasmechelen? En kant iemand, iemand die mijn nagels wilt verzorgen? Regio ma...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 24-1-2011 13:35:39

Laely
drama
Hallo,   ik trouw op 11-2. Door een sterfgeval in de familie hebben we ons peperdure trouwfeest die al maanden op voorhand vastlag moeten annuleren. Toch zouden we een kleine trouwreceptie willen met enkel hapjes en drankjes en wat muziek ma...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-1-2011 12:07:39

Laely
drama
Hallo,   ik trouw op 11-2. Door een sterfgeval in de familie hebben we onze peperduur trouwfeest moeten annuleren die al maanden op voorhand vast lag zodat we de familie konden helpen. Toch zouden we een kleine trouwreceptie willen kunnen ho...
Ideeën Reacties: 15 24-1-2011 11:59:45

Widiii
Feestzaal in limburg, regio maaseik, maasmechelen... zonder catering!
Hallo lieve mensen,   Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben DRINGEND op zoek naar een feestzaal in limburg, regio maaseik, maasmechelen.. Door omstandigheden, kunnen wij onze zaal niet meer nemen! en moeten wij een andere zoeken.. &nbs...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 24-1-2011 11:46:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...