Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stefanie
zoeken een cermoniemeester
hallo, wij trouwen 10 september en zoeken een cermoniemeester graag regio heusden zolder of omstreken maar niet te ver!! ;) haaden gehoopt op valere peeters maar hij zat al vol die dag!! jammer dus!!  groetjes stefanie
Ceremonie Reacties: 0 27-1-2011 17:15:56

Nathalie
Inrichting appartementje !!
Beste mede bruidjes,   Even iets helemaal anders. Mijn verloofde en ik hebben een heel leuk duplex appartementje gevonden om te huren.  De slaapkamer is als mezzanine met een trap naar boven in het dak.  We zoeken nu dus een oplossin...
Voorbereiding Reacties: 5 27-1-2011 16:06:10

ann
za 10/9/11 zaal Carlton terug vrij wegens annulatie trouw
Hallo,   Omdat ik zwanger ben voor eind aug (woehoew) is onze trouw van za 10/9/11 uitgesteld. Voor de mensen regio Kortrijk die geïnteresseerd zijn in Domein Carlton te Marke: deze datum is terug vrij. Wij hebben ook onze foto...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-1-2011 15:25:42

Lien
Zelf uitnodigingen maken: Hoe eraan beginnen?
Ik kan redelijk goed overweg met een bepaald programma, waarmee ik kaarten kan maken, met foto's en dergelijke...   Nu, ik had al eens een proefje gemaakt, en m'n verloofde is er gek op. Ik wil dat ook zeker zelf maken, maar hierbij toch een...
Uitnodigingen Reacties: 6 27-1-2011 15:01:55

Sabrina
wit of niet?
wat vinden jullie ,kan iemand die voor de 3 de x trouwt(nu enkel voor de wet) een wit kleed aandoen? die alsook mama is van 4 kids, ik twijfel steeds,heb een jurk hangen ,maar had ze liever in het rood gehad,kleuren is  een optie maar......met d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 27-1-2011 14:47:44

Sharon
Uitnodigingen
Hallo iedereen,   wij zijn volop bezig met de uitnodigingen, maar hebben toch nog enkele vraagjes. - Zetten jullie een soort van dresscode op jullie uitnodigingen en zo ja... hoe formuleren jullie dat. 't Is omdat we niet graag hebben dat mensen...
Uitnodigingen Reacties: 7 27-1-2011 14:47:24

Samira
jagré of La tiara
Hallo iedereen,   Morgen ben ik in Antwerpen en zou ik graag een van deze 2 winkels bezoeken. Ik ben op zoek naar een simpel kleedje zonder al teveel tierlantijntjes aan een betaalbare prijs.   Welke winkel raden jullie aan?   Gr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-1-2011 14:36:39

Nele
Zonnebank: wannneer beginnen, hoeveel, ...
Hallo iedereen,   Ik heb een zonnebank-vraagje...   Ik heb een normaal huidtype (lees: ik bruin niet traag en ook niet super snel) en ik zou natuurlijk ook graag een natuurlijk kleurtje hebben op mijn trouw. Ik wil niet zonnebankbruin z...
Voorbereiding Reacties: 10 27-1-2011 13:11:58

Sophie
Traiteut west vlaanderen die bbq doet
Hallo iedereen, weten jullie een traiteur in omgeving Brugge die bbq's doet?? Wel een goeie en mooi verzorgd, want er zijn zovan die traiteurs die hun groenten precies in een plastieke kom serveren. Help mij
Ideeën Reacties: 1 27-1-2011 13:06:27

Melanie
dagindeling: 's morgens voor de wet, 's avonds feest
Hallo,   Hallo,   Ik weet me geen raad met de dagindeling van ons huwelijk. Wij trouwen op zaterdag 21 mei om 10u30 voor de wet maar het feest is pas om 19u. Aangezien het op een zaterdag is kunnen we voor de wet maar tot max 12u trouwe...
Voorbereiding Reacties: 4 27-1-2011 13:02:32

joke
uitnodiging door dochter
hallo hier ben ik weer eens voor hulp. Ik heb net de uitnodiging af voor ons wettelijk huwelijk en wou starten met die van de kerk met dan avondfeest enz.. Nu had ik eigelijk graag een tekst op de uitnodiging waaruit zou blijken dat onze dochter...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-1-2011 11:47:47

Kelly
Fotoconcept dat ik in gedachten had, gaat niet; kunnen jullie helpen?
Hallo hier ben ik weer met mijn gezaag We ontwerpen onze uitnodigingen zelf. Dit wordt een fotokaart met 3 foto's vooraan en 1 foto binnenin. Ons concept was: mooie lentefoto's buiten, liefst in een wei met hoog gras en boterbloemekes of ander fle...
Uitnodigingen Reacties: 12 27-1-2011 10:47:21

Kirsten
zonnebank leuven
Hallo medebruidjes,   voor mijn trouw denk ik eraan om een paar keer onder de zonnebank te gaan. Iemand die goede/slechte ervaringen heeft met zonnebanken in regio Leuven? Ik ken hier eigenlijk totaal geen zonnebankcentra en wil liefst wel naar ...
Ideeën Reacties: 2 27-1-2011 10:38:07

Annelies
DJ 90's
Hey Hey, We zijn op zoek naar dj voor ons trouwfeest in september. Graag wil ik wat verschillende muziekgenres draaien op ons feest maar vooral 90's muziek zouden we willen. Kan iemand ons een toffe dj aanraden? We zijn uit de regio Dendermonde. &nbs...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 27-1-2011 10:29:40

Phaedra
Slot Pietersheim - Lanaken
Hallo,   Mijn vriend en ik zijn geïnteresserd in de feestzaal van Slot Pietersheim in Lanaken. Heeft iemand hun huwelijksfeest er gehouden? Ook vragen we ons af of de zaal wel groot genoeg is voor zo'n 120 personen, incl. dansplaats. Gr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-1-2011 10:22:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...