Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
De vlaschaard in Hulshout
Hallo,   Heeft er iemand al eens naar een feest geweest in de vlaschaard, en wat zijn jullie ervaringen over deze zaal. Qua ligging is deze zaal perfect voor ons, maar ik heb schrik dat ze wat te groot gaat zijn, voor een feest voor ongeveer 130...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 29-1-2011 19:29:39

elke
fotograaf gezocht
Wij zoeken nog een fotograaf die nog een paar uurtjes vrij heeft op 16 april, regio Antwerpen. Iemand die ons kan helpen?
Fotografie Reacties: 5 29-1-2011 19:22:48

bruidje
Traiteur
Wie heeft er een adresje van een goede, verzorgde en betaalbare traiteur? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 8 29-1-2011 17:24:36

niki
gastenboek
Hallo,    heeft er iemand een mooi tekstje om vanvoor in de gastenboek te schrijven? Liefst niet te lang.   Dank u wel!   x 
Voorbereiding Reacties: 2 29-1-2011 17:09:31

vanessa
trouwringen gevonden!
Weeral iets geregeld!  Vandaag gaan kijken voor trouwringen. Veel meer uitgegeven dan ik eigenlijk wou, maar we vinden ze zo mooi, dus ja... Trouwringen moeten ook je hele leven meegaan, dus is het een goede investering zeker...   Aan w...
Voorbereiding Reacties: 9 29-1-2011 16:47:21

jeff
Valentijn in Kasteel De Rozerie AALST
Wij hebben ons huwelijksfeest gereserveerd in het Kasteel de Rozerie in Aalst! Zopas ontvingen we de Valentijn menu!! Het is een zeer mooie menu, met champagne, een live band en dansfeest met discobar.... Héél romantisch bij candlelight o...
Voorbereiding Reacties: 0 29-1-2011 15:43:18

vanessa
Oei oei, het komt zo snel dichterbij
Nog 153 dagen op de teller.  Sinds we onder de 200 zitten gaat het precies bliksemsnel vooruit.   Willen jullie even kijken wat ik zeker zo snel mogelijk nog in orde moet brengen, want ik zie even door de bomen het bos niet meer.   ...
Voorbereiding Reacties: 11 29-1-2011 13:52:22

Kim
chateau de la motte of stiemerheide
Hallo iedereen,   wij zijn net als zovele op zoek naar een leuke zaal om te trouwen. Momenteel zijn we vooral aan het denken aan Stiemerheide in Genk of Chateau de la motte in Gelmen? Ook bij Bart Claes gaan we deze week nog langs.   He...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-1-2011 13:43:36

julie
Twijfels
Hallo   Ik ben deze week voor de eerst keer naar een trouwkleed op zoek geweest. Mijn eerste kleed was direct goed. Het was prachtig. ik heb het de dag erna gekocht maar nu twijfel ik nog het toch niet beter was dat ik eerst nog ergens anders ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 29-1-2011 13:40:01

Kelly
Desperate bride to be ! alternatieve viering
Hello brides to be!   Wij zouden graag een alternatieve viering doen in de tuin van onze feestzaal. Het probleem is dat ik hier totaal geen ervaring mee heb en heb ook geen idee hoe ik hier aan moet beginnen. Zijn hier bruidjes of  bruidjes...
Ceremonie Reacties: 4 29-1-2011 12:20:17

Lieselot
schoenen - in dubio
Meiden,   ik ben zwaar aan't twijfelen over de schoenen (ik heb nog veeeeeel tijd, maar kom)... Begin mei moet ik naar de winkel voor de eerste pas, en dan moet ik mijn schoenen hebben. Ik twijfel zwaar over peep-toe of gewone pumps... Peep-t...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 29-1-2011 10:48:36

Saskia
Couture Rachel Temse
Hallo,   Zijn er mensen die van plan zijn om een trouwkleed te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij eens een prive bericht te sturen.... Wegens het annuleren van mijn trouwkleed/trouwfee...
Voorbereiding Reacties: 0 29-1-2011 10:04:14

Stephanie
aan alle bruidjes die in stad kortrijk trouwen
dag allemaal!   gisteren was de eerste grote dag voor mijn echtgenoot (ja ja dat mag ik nu zeggen) en mezelf. We zijn nu officieel voor de wet getrouwd! Hetgeen in de meeste steden een normaal kwartiertje wordt, is bij ons toch nog net iets toff...
Ceremonie Reacties: 8 29-1-2011 9:15:55

Stephanie
Alternatieve viering
Dag allemaal,   Ik wilde eens vragen of de koppels die een alternatieve viering doen hun viering eens willen doormailen. Meer voor de structuur te bepalen uiteraard want uiteindelijk zijn alle teksten toch persoonlijk (bij ons toch)...  ...
Ceremonie Reacties: 6 28-1-2011 21:42:08

Vanessa
Azzuro
Hallo,   Heeft er iemand enige 'ervaring' met Azurro te Oostende? Valt de prijs daar mee?   Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 28-1-2011 20:56:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...