Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
Huwelijkskaars
Hoi, Ik zoek een huwelijkskaars, iemand ervaring met een website! We gaan dan wel niet voor de kerk trouwen, maar zou deze toch graag willen aansteken in het gemeente huis, zouden ze dit toestaan? xxx
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2011 14:09:07

Anika
reistip voor leerkrachten
Beste leerkracht bruidjes en bruidegommen   In onze zoektocht naar een leuke huwelijksreis (die niet al te duur is, ook al valt deze in de paasvakantie), botste we op een artikel in het magazine 'klasse'.  Zij bieden voor leerkrachten en hu...
Ideeën Reacties: 13 30-1-2011 14:00:28

Mara
Foto locatie Zuid Limburg
Hallo...   Wij trouwen op 17 juni 2011 en wonen in Landgraaf. We zijn op zoek naar mooie binnen en buitenlocaties voor onze fotoshoot. We willen niet al te lang onder weg zijn. Mondo Verde, Rolduc, e.d. zijn mooi.. Maar misschien heeft i...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 30-1-2011 13:58:57

Mara
Dilemma
Hallo mede bruidjes..   Ik zit met een dilemma.. Ik zou graag een soort van vriendin willen uitnodigen op ons feest. Echter willen we haar partner absoluut niet op het feest erbij hebben. Wat nu? Haar alleen uitnodigen met het risico dat ha...
Uitnodigingen Reacties: 7 30-1-2011 13:45:56

Claudia
Intrede nodig?
Hallo allemaal,   Ik heb nog eens een vraagje. Voor 's avonds gaan we in de feestzaal eerst samen eten met de suite en nadien is het dan receptie met aansluitend dansfeest. Nu wilden wij gewoon bij de inkom staan om de mensen te verwelkomen ed e...
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2011 12:02:45

dieter
ceremonie luc boone brugge
wij zijn zeer geintereseerd in de ceremonie diensten van luc boone, heeft iermand al gewerkt met deze ceremonie meester? wij hebben deze ontmoet op de trouwbeurs in kortrijk en zag er een bekwaam persoon uit die wist waarover hij het had.
Ceremonie Reacties: 2 30-1-2011 11:33:09

Rieke
Intrede feestzaal, wie ?
Beste bruidjes en enkele bruidegommen,   Hoe doen jullie de intrede 's avonds in de feestzaal ? Enkel het bruidspaar die op muziek zijn intrede maakt? Of heel de eretafel, koppel per koppel laten binnenkomen op muziek?   Met nog 5 dagen op...
Voorbereiding Reacties: 5 30-1-2011 11:03:27

Lien
Fotolocatie West-Vlaanderen omgeving Tielt: iemand idee'tjes?
Onze huwelijksdag is nog ver weg, maar we brainstormen toch al eens over mogelijke fotolocaties... We dachten al aan de zee of een boerderij, want we zijn echte dierenvrienden.   Zijn er mensen die nog idee'tjes hebben? Leuke locaties in Wes...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 30-1-2011 10:46:21

Virginie
Helpt zonnebank tegen verbranden
Ik heb nogal een wit vel en ik verbrand rap (heel rap) Zou het helpen om vanaf nu al een beetje onder de zonnebank te liggen? Ik wil gewoon niet dat er "prints" van mijn topjes op mijn vel staan, zou niet mooi zijn als ik dan mijn kleed draag Maar...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 30-1-2011 10:08:15

Virginie
kort kapsel
Zoals je op foto kan zien heb ik korte coupe - ga woensdag terug naar kapper om kort te laten snijden (mijn haart groeit rap) Ik ben niet van plan om mijn haar te laten groeien voor onze trouw of extensions in te laten steken (ik wil later niet zien...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 30-1-2011 10:06:08

Virginie
welke openingsdans nemen jullie
Wij hebben begin maart eens een afspraak met onze dj (1ste kennismaking) Wij zijn al iets meer dan jaar verloofd en ik weet nog altijd geen openingsdans Als wij dan een liedje mooi vinden dan klopt de tekst niet... Ik wil zo géén clich&#...
Openingsdans Reacties: 17 30-1-2011 10:04:08

Virginie
op zoek naar mooie locatie
Goeiemorgen   Wij zijn op zoek naar een locatie voor onze trouwfoto's te laten maken Wij hebben bij onze fotograaf een optie 2de dag genomen. De dag zelf worden er foto's genomen op dag zelf (vanaf thuis tem aankomst mensen op receptie). ...
Fotografie Reacties: 1 30-1-2011 9:59:28

roxanna
hoeveel tijd tussen wet en kerk?
Hoi allemaal,   Zijn er nog mensen die het kerkelijk huwelijk laten aansluiten op het burgerlijk huwelijk?  Hoeveel tijd nemen jullie tussenin om naar de kerk te gaan? Onze kerk is op 5 min rijden van het districtshuis...  Ik dacht da...
Voorbereiding Reacties: 5 30-1-2011 8:55:05

elke
ruilen le chapeau kan dat?
hallo bruidjes weet iemand of je bij le chapeau accessoires kan ruilen, of doen ze dat daar niet? Ik heb er een stola gekocht, ik zou die willen ruilen tegen iets anders (bv. juwelen). Zou ik dat kunnen vragen, of nemen ze dat niet terug?
Kledij - Suite Reacties: 1 30-1-2011 8:16:47

elke
verkeerde keuze wat nu?
Bruidjes Ai Ai Ai ik zit met een probleem.... Ik heb spijt van mijn getuige!! Ik vrees dat ik nu niet meer kan veranderen, want ik heb het al gevraagd!! Ik had een vriendin gevraagd, maar nu heb ik spijt dat ik mijn zus niet heb genomen. Mijn toekom...
Ceremonie Reacties: 12 30-1-2011 7:45:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...