Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anouk
Waar verkopen ze de collectie nicole colet 2011
HELP Ik heb namelijk een jurk gezien van de collectie nicole/ colet montenapoleone 2011 (google trouwjurken-nicole_moderne-sexy_uitstraling) (deze jurk is op de buik doorzichtig kant), maar ik kan nergens vinden waar dit merk verkocht wordt. I...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 31-1-2011 23:41:10

melissa
Trouwbussen
Hoi , Wij trouwen op 13 augustus dit jaar. Nu ben ik 4 maanden geleden bevallen waardoor ik nog niet zoveel geregeld heb voor onze trouw. Juist mijn jurk is besteld, de ceremoniemeester hebben we en de feestzaal is geregeld met menu en onze dj. Voor ...
Voorbereiding Reacties: 1 31-1-2011 23:26:20

Kim
Idee "love for life" .. Wat onder de kraslagen?
We hebben het idee om onze uitnodiging uit te werken rond het theme "love for life" (gebaseerd op win for life) .. Alleen eum, tja, welke info steek je onder de kraslaagjes? Alle tekst staat op de achterzijde want dat is wat te veel .. De datum weten...
Uitnodigingen Reacties: 11 31-1-2011 23:20:11

Kim
bruidsjurk huren
hallo,   graag had ik geweten wie er zen kleedje gehuurd heeft.Ik denk erover na dit te doen en wat meer te besteden aan men ring,vind dat de ring toch meer gedragen word dan het kleed en kan het dan niet in men gedachten krijgen dat het daar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-1-2011 22:48:29

Kim
bruidsboeket
hallo iedereen, kan er iemand mij zeggen waar ik terecht kan voor men bruidsboeket,had die graag laten maken door iemand die het doet als hobby,ben van west vlaanderen gistel.Is Defever duur voor zen creaties ?Kende iemand maar die vertrekt op reis ...
Bruidsboeket Reacties: 3 31-1-2011 22:39:23

kelly
betaalbare fotografen
hallo allemaal,   wij gaan trouwen in mei 2012. Ik weet dat ik er al vroeg bij ben maar wil voor alles mijn tijd nemen. Weten jullie goede fotografen die toch schappelijk zijn van prijs regio Lier. Heb naar de beurs in Gent geweest en ben enorm ...
Fotografie Reacties: 20 31-1-2011 22:24:21

Kim
stadhuis
Hallo iedereen nog maar nieuw hier ! men vriend en ik huwen op 22 juli 2011, nu is mijn vraag wie er nog huwt op die datum?En wat jullie betalen aan het stadhuis? Men planning is nogal hectisch,denk dat ik er niet echt zal geraken,moet nog alles op...
Voorbereiding Reacties: 8 31-1-2011 22:22:35

iris
feestlocatie rond in of rond (groot) Antwerpen
dag iedereen, zie even door het bos de bomen niet meer. Wij trouwen in de zomer van 2012 (exacte datum afhankelijk van beschikbaarheid zaal wanneer we ze vinden welteverstaan). Wij zijn van Schoten en op zoek naar een moderne en sfeervolle locatie o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 31-1-2011 22:12:42

Linda
Akoestische optreden tijdens huwelijk Maaseik
Hallo allemaal,   Wij trouwen op 02.09.2011 op het oude stadhuis te Maaseik. Nu zijn wij op zoek naar iemand die een akoestisch optreden kan verzorgen tijdens ons huwelijk.   Alvast bedankt.
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 31-1-2011 21:52:31

sharon
Aaah liedje gehoord maar vind titel niet mer
Deze middag toen ik naar huis reed hoorde ik op Q music een liedje waarin een zinnetje kwam waarin vermeld werd dat 'hij verliefd was geworden op zijn 17'. Nu wij trouwen deze zomer op het moment dat we exact 10 jaar samen zijn en mijn vriend was 10 ...
Ceremonie Reacties: 8 31-1-2011 21:39:54

Anouk
SOS ceremoniemeester
Heeft er iemand ervaring met de ceremoniemeester Peter Coene uit Merksem of Dirk Van Bogaert uit Sint-Niklaas?   Bedankt!   
Ceremonie Reacties: 1 31-1-2011 21:26:11

eline
intrede gescheiden ouders
Hoi hoi   mijn ouders zijn gescheiden en komen overeen omdat het moet (verjaardagsfeestje zoontje, onze trouwdag,..)   Mijn papa heeft al jaren een vriendin, mijn mama is single.   Ik wil graag dat mijn papa mij aan het altaar 'a...
Ceremonie Reacties: 4 31-1-2011 20:56:04

Ineke
Honeymoon naar MEXICO
EINDELIJK hebben we een beslissing kunnen nemen over de bestemming van onze honeymoon!   Wij gaan voor 12 dagen naar Mexico (Playa del Carmen) hotel Iberostar Quetzal/Tucan. Gaat nog iemand naar daar of is iemand van jullie al naar daar gewe...
Ideeën Reacties: 6 31-1-2011 19:54:35

Annelies
vervoer
hoi hoi, ik had even een vraagje, wij zijn nog dringend op zoek naar vervoer voor ons huwelijk op 4/06. Wat betalen jullie voor vervoer? Het lijkt me allemaal zo duur! Wij zijn van Brugge dus iemand tips? merciekes  
Voorbereiding Reacties: 9 31-1-2011 19:52:09

Ineke
Iemand ervaringen met JND productie?
Hoi   Heeft iemand van jullie toevallig al ervaringen gehad met videograaf JND productie? Zij zijn afkomstig van Landen (Laar).
Video Reacties: 3 31-1-2011 19:51:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...