Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Baci
vrijzinnige viering
Hey Omdat zowel ik als mijn vriend niet echt gelovig zijn, hebben wij gekozen voor een vrijzinnige viering. Echter willen wij hier graag wel een leuk, speciaal ritueel in... Op internet vond ik iets over een handenbinding. (Hand geven en daar dan een...
Ceremonie Reacties: 2 30-1-2011 21:30:22

katrien
Kleed gaan kiezen
Volgende zaterdag, ga ik voor het eerst op jacht naar een trouwkleed, mijn eerste winkel is mia monta in zottegem. Hopelijk vind ik mijn jurk daar. Of is het beter dan je verschillende winkels doet en best vergelijkt. Pfff geraak je dan niet in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-1-2011 21:10:17

Elke
aankleding: appelgroen wit
Hey bruidjes   Wij geven een heus tuinfeest in de kleuren (appel)groen en wit... Heeft iemand leuke tips of ideeën voor de aankleding?   Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2011 19:30:48

sandra
JEEP Musics
Iemand ervaring met discobar Jeep Musics uit Oostkamp ? ;-)  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 30-1-2011 19:23:42

Sandy
foto's in hoge resolutie op dvd
Beste medebruidjes, -bruidegommen, fotografen   voor ons huwelijk op 25/06/2011 zijn wij op zoek naar een fotograaf waarbij we niet verplicht zijn een fotoalbum te nemen en de foto's in hoge resolutie aan ons bezorgd kunnen worden. Het huwelijk ...
Fotografie Reacties: 11 30-1-2011 18:45:03

Inge
Hua Hin of Koh Samui?
Hallo allemaal!   Onze huwelijksreis bestaat uit eerst 17 dagen rondtrekken door Vietnam en Cambodja om daarna even helemaal helemaal te ontspannen in Thailand. We twijfelen echter of we in Thailand best enkele dagen huwelijksreizen in Hua Hin o...
Voorbereiding Reacties: 8 30-1-2011 18:28:16

Rieke
Traditie Kousenband
Wie weet hoe de traditie is ivm de kousenband per opbod verkopen ?
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2011 17:50:33

Leen
Rekeningnummer op uitnodiging
Hallo,   omdat onze gasten voor ons feest zowel in Nederland als in België wonen, willen we op onze uitnodiging het IBAN nummer en de BIC code vermelden als rekeningnummer. Anders kunnen de genodigden uit Nederland niets overschrijven indie...
Uitnodigingen Reacties: 6 30-1-2011 17:41:51

Evelien
Feestzaal Roxy te Nieuwkerken-Waas.
Hallo iedereen! Op 3 september dit jaar stap ik in het huwelijksbootje met de liefde van mijn leven ( klinkt chliché maar t'is de waarheid ;-) ) ! Wij zouden graag ons trouwfeest geven in Feestzaal Roxy in Nieuwkerken-Waas. Graag zou ik een...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 30-1-2011 16:48:31

Magomed
Zaal gezocht omgeving Temse
Hallo iedereen,     Wij zijn op zoek naar een zaal met een grote keuken en waar we zelf voor de catering kunnen zorgen. Er zou toch zo'n man of 150-250 moeten kunnen tafelen. Dit liefst in de omgeving van Sint-Niklaas / Temse / Willebro...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-1-2011 15:47:53

Rütger
Wie van de drie?
Heeft er iemand ervaring met één van de volgende fotografen? Frank De Meulemeester (Evergem) Johan Herregodts (Drongen) Artifo (Lotenhulle) Bij de eerste zijn we al eens langs geweest en vonden we zeer aangenaam. Wel iets prijziger.  D...
Fotografie Reacties: 4 30-1-2011 15:34:54

Kim
200 dagen
Nog 200 dagen, wow wat spannend. De laatste dag dat er een 2 met twee cijfers erachter staat. De grootste brok is wel geregeld, hoop ik. -> Kerk-afspraak, gemeente-afspraak, zaal, DJ, fotograaf, ringen, huwelijksreis, getuigen, kleed Nu begint de ...
Voorbereiding Reacties: 2 30-1-2011 15:34:05

Ilse
ervaring met fotograaf Mie-ro?
Hallo,     Wie heeft fotograaf Mie-Ro gekozen? Goede/slechte ervaringen? Welke formule hebben jullie genomen? Wat kost het?      
Fotografie Reacties: 0 30-1-2011 15:26:49

Lindsey
Huwelijksreis
Naar lang twijfelen tussen Costa Rica en Jamaica, hebben we uiteindelijk Costa Rica gekozen. Het word de 16 daagse combinatiereis Highlights van jetair. Gaat er iemand van jullie  naar daar of die er al geweest zijn?   groetjes
Huwelijksreis Reacties: 7 30-1-2011 15:06:48

Evy
Fotolocatie in Limburg: Borgloon - Alken
Hallo allemaal,   Wij trouwen pas in oktober maar zijn toch al na aan het denken over locaties om foto's te nemen, zowel binnen als buiten. Weet iemand een leuke locatie in de omgeving van Borgloon / Alken?   Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 4 30-1-2011 14:37:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...