Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mireille
Binnen een weekje eindelijk op kleedjesjacht!
Hoi   Volgende week di heb ik eindelijk een afspraak bij Linx in Leuven. Wie heeft daar goeie of minder goeie ervaringen? Mag je veel passen? Hebben ze ook grotere maten op te passen want ik heb 44. Ik huw niet in het wit maar wil liefst een com...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-1-2011 19:10:48

Lynn
Geen 6 meer!
Jeeeuj, eindelijk is die vervelende 6 verdwenen!!! Ik weet het, het is nog heeel lang voor het aan ons is om als man en vrouw door het leven te gaan, maar het gaat echt sneller vooruit dan verwacht. Ik herinner me nog een tijd dat ik hier mezelf had ...
Voorbereiding Reacties: 7 31-1-2011 17:43:57

Cindy
Bruidsmode Steven in Torhout
Hoi iedereen! In alle topics over bruidskledij vindt ik steeds dezelfde winkels terug. Maar heeft er al iemand ervaring met Bruidsmode Steven in Torhout? Ze zouden daar ook een outletafdeling hebben. Zijn ze er vriendelijk, hebben ze veel keuze? All...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 31-1-2011 17:33:14

Kirsten
meet and greet getuigen
Hey medebruidjes en bruidegommen,   omdat onze getuigen elkaar niet zo goed kennen willen we een dagje organiseren voor onze getuigen. Zo leren ze elkaar kennen en weten ze ook wat er eigenlijk van hen verwacht wordt. We dachten gedurende de dag...
Ideeën Reacties: 4 31-1-2011 17:10:04

Tamara
schoenclips
   hey meiden!   ik had een vraagje ivm schoenclips. ik zal even uitleggen wat dit juist is voor degene die dit nog niet weten: schoenclips kan je vergelijken met oorclips wanneer je nog geen gaatjes hebt. ik heb pas mijn trouw...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 31-1-2011 15:56:09

Melanie
ervaring met JP's Discobar
Hallo,   Heeft er iemand ervaring met JP’s Discobar uit Hamme? We hebben hem eens aan het werk gezien en vonden hem toen heel goed. Een trouw is natuurlijk iets anders dan een fuif daarmee dat ik ook eens wou polsen op deze site. Kan best ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 31-1-2011 14:58:40

Phaedra
Café modern en Kasteel van Rulliingen
Hallo,   Naast mijn vraagjes over Slot Pietersheim en Poortgebouw Oud-Rekem, hadden we nog 2 locaties in gedachten die we wel zien zitten:   Café modern (iets heeel anders) of  Kasteel van Rullingen.   Weet iemand hoe h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-1-2011 14:04:53

Fleur
Trouwen in Tielt-Winge
Hallo,   is er al iemand van jullie voor de kerk in Tielt-winge getrouwd? Wij zijn er namelijk nog niet helemaal uit of we al dan niet voor de kerk willen trouwen, dus als de priester hier goed zou meevallen (in de zin van niet de klassiek enz...
Religie Reacties: 1 31-1-2011 13:17:12

katrien
Trouwjurk te koop!!
Hey, Ik ben getrouwd op 1oktober2010.Het was een prachtige dag! Maar nu verkoop ik mijn jurk omdat die toch maar in mijn kast hangt. Wie weet kan ik er iemand anders ermee gelukkig maken :-):-)   Het is een Linea Raffaeli+stola. Het is pro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-1-2011 13:14:06

sarah
Suitekleed mama
Hallo iedereen,   Ik ben in het weekend met mijn mama gaan kijken achter een suitekleed voor haar. Nu twijfelt ze tussen tussen 2 kleedjes. Ze heeft een bordeaux kleed aan gehad waar ze het model niet zo mooi van vond en een ander zwarte lange r...
Kledij - Suite Reacties: 6 31-1-2011 13:13:06

kristien
verkoopt iemand zijn rode loper?
Hallo,   Is er iemand die een rode loper te koop aanbiedt? Wij trouwen op 30 juli 2011. Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 3 31-1-2011 13:00:16

Anika
Misboekje af!
Liefste mede-bruidjes en bruidegommen   Mijn geluk kan niet meer op! Ons misboekje is officieel af! We moeten enkel nog voor onze teksten vragen aan de mensen die we in gedachten hebben of ze deze ook willen lezen, maar das een kleintje...&...
Ceremonie Reacties: 25 31-1-2011 12:46:19

Jana
Ringen
Hallo,   Wij willen onze ringen gaan kiezen bij Fede Di Oro, iemand hier goeie ervaringen mee? We willen vooral daar gaan omdat we toch een beetje op het budget moeten letten en heb gehoord dat FDO goedkoper is omdat je rechtstreeks bij de ont...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 31-1-2011 12:26:09

elke
stola te koop NIET GEBRUIKT
Hallo bruidjes Ik wil graag mijn stola verkopen, het is een nieuwe stola van Ryckenberg, hij komt van de winkel LE CHAPEAU uit Antwerpen. Kleur ecru/ivoor, ik heb hem veertien dagen geleden gekocht, en nog niet gebruikt, want ik ga nu toch opteren v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 31-1-2011 11:52:35

Elsie
Trouw op vrijdag
Hallo Vorige week had ik op het forum gevraagd wat we met de gasten kunnen doen tussen het huwelijk 's morgens (enkel voor de wet) en het feest 's avonds... Nu is mijn probleem wel opgelost, want we kunnen helemaal niet trouwen op zaterdag in onze ...
Ceremonie Reacties: 9 31-1-2011 11:42:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...