Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
1ste pasbeurt
Morgen mag ik voor de 1ste men kleed gaan passen, met schoenen, de goede bh en de juwelen erbij ben zo benieuwd voor het geheel en terug om men kleed te zien het is ondertss al zo lang geleden !!    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 1-2-2011 19:43:17

kelly
ondertrouw
hallokes!! Zijn er hier bruiden die in antwerpen voor het stadhuis trouwen? Maandag kunne we ondertrouw gaan.(6 maand en 2weken op voorhand) Nu belde ik van de week naar het districtshuis en zen vertelde me dan de eerste die maandag dan aankomt om...
Voorbereiding Reacties: 6 1-2-2011 19:05:06

Aurelie
Nog 100 dagen!
Dag meiden!    Vandaag staat er hier beneden mooi het cijfertje "100"! Dat wil zeggen dat ik vanaf morgen verlost ben van de 3 cijfers en alles heel vlug dichtbij komt ...    Ik wou, om toch maar eens zeker te zijn dat mijn planni...
Voorbereiding Reacties: 13 1-2-2011 14:58:08

veerle
suite- bruidsjurk van Mia Monta
Hey meisjes,   Heeft er iemand ervaring met de bruidskledijwinkel in Zottegem, genaamd: Mia Monta?   Is het daar redelijk prijslijk?  Hebben jullie nog leuke adresjes voor mij voor een suitekleedje.  Ik ben wel bruid, maar mijn ke...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-2-2011 14:54:08

geert
DJ GEERT BONNE
Heeft er iemand ervaring met DJ Geert Bonne (streek gent)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 1-2-2011 14:39:11

geert
DJ GEERT BONNE
Heeft er iemand ervaring met DJ Geert Bonne (streek gent)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 1-2-2011 14:39:08

Lien
Bedankjes kids aan de kerk: originele idee'tjes?
Ons huwelijk is nog ver weg, maar toch begin ik al eens na te denken over de bedankjes aan kerk. Onze ceremoniemeester vertelde dat die snoepbrochettes meestal niet zo in de smaak vallen, ik had die ook niet in gedachten, maar wil graag idee'tjes om...
Ideeën Reacties: 4 1-2-2011 13:45:41

Ingrid
Bruidwinkels Jagré of Le Chapeau Antwerpen
Ik ben op zoek naar een eenvoudig kleedje (wit of gekleurd) - niet traditioneel. Heeft iemand ervaring met beide winkels? Ik wou één van de weken naar beide winkels gaan. Graag advies?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 1-2-2011 13:21:34

Jill
Locatie loungebar Kortrijk
Beste bruidjes,   Wij trouwen deze zomer in juli en zijn nog op zoek naar een leuke binnen-locatie om foto's te nemen, in de omgeving van Kortrijk. Ik had gedacht aan een moderne loungebar of restaurant omdat dit eens iets anders is dan naas...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 1-2-2011 13:00:05

shana
oorstekers kroontje
Hej iedereen!   wij zijn 22januari naar de trouwbeurs geweest in expo gent. ik heb mijn oog daar toen laten vallen op een paar oorstekers in de vorm van een  ruwe prinsessenkroon. nu weet ik niet meer bij welke juwelier... :s kan iemand me ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 1-2-2011 12:59:15

Anika
duur van de liedjes tijdens de mis
Hallo beste Bruidjes en bruidegommen   Nu ons misboekje helemaal af, schoot ik plots een beetje in paniek. Zijn onze liedjes niet te lang/te kort?? Ik denk dan vooral een de intrede ( we hebben een suite van 22 mensen, dus 11 koppels) , ondertek...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 1-2-2011 12:43:56

marta
pompidou etoile gent
vooreerst nogmaals een warme oproep naar de Gentse bruidjes die ervaring hebben met étoile: alle reacties zijn welgekomen!   Ik ben gisteren naar Pompidou gegaan voor een knipbeurt en vooral voor een kennismaking van hun werkwijze om dat te...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 1-2-2011 12:39:56

Ellen
VW-busje(s)
Hallo, Heeft er iemand een leuke tip of idee waar je van die 'oude' VW-busjes zou kunnen huren in het Antwerpse (liefst zonder chauffeur)?   Dank je wel.   Grtjs, Ellen
Voorbereiding Reacties: 6 1-2-2011 12:17:37

laetitia
Toon Tellegen - misboekje
Hey,   Is er iemand onder jullie die verhaaltjes gebruikt van Toon Tellegen in het misboekje? Welke en voor welk onderdeel van het misboekje?   Groetjes, Laetitia
Religie Reacties: 4 1-2-2011 12:11:01

Kirsten
(speciale) menukaarten zelf maken
Hey medebruidjes en bruidegommen,   wie onder jullie heeft allemaal zijn eigen menukaarten gemaakt? Zijn er mensen die speciale menukaarten gemaakt hebben? Wij hebben een voorlopig ontwerp voor onze menukaarten, maar vindt het precies maar gewoo...
Ideeën Reacties: 2 1-2-2011 11:40:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...