Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Yves
DJ Gezocht Regio Aalst
Hallo   Op 27 augustus 2011 trouwen ik en mijn vriendin.  Onze feest gaat door in Hof Ter Vaeren in Lede en we zijn nog op zoek naar een goede DJ voor die avond/nacht.  Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met een DJ uit regio?...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 15-4-2011 10:55:01

Sofie
Openingsdans - danslessen in de buurt van Mechelen
Hallo! Kent iemand een goeie dansleraar/lerares/school in de buurt van Mechelen? We hadden graag lessen gevolgd om onze dans toch een beetje speciaal te maken.. Bedankt!!
Openingsdans Reacties: 7 15-4-2011 10:04:34

Aurelie
Whaaaaa *gelukkig*
Dag iedereen!    Wij hadden gisteren onze afspraak met de feestzaal!  Nu 1u te laat toe te komen (onze feestzaal is op +- 12km van bij ons en we hebben dus echt weer 1u erover gedaan om toe te komen!! Stomme files!) zijn we a...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-4-2011 9:59:51

Patrizia
kapster en visagiste aan huis
Hoi wie kent er toevallig een goede kapster en visagiste in de buurt van Opglabbeek, die ook aan huis komt? Vind het persoonlijk gemakkelijker om  persoon te hebben voor de beide dingen.  Groetjes!!! Patrizia x
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 15-4-2011 9:58:35

kelly
eerste pasbeurt...
vrijdag 15 april 2011 Eerste pasbeurt... Momenteel leef ik als het ware op een roze wolk... Ik kan nog steeds niet geloven dat ik gisteren voor het eerst mijn jurk heb aangehad. Hij was echt prachtig ! Samen met me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-4-2011 9:58:35

nicky
Openingsdans
Hey   Eigenlijk lag onze openingsdans al vast nl Sasha met If you believe maar gisteren was ik begonnen met de liedjes voor in de kerk en ik had gekozen als intredelied voor mij Adele met Make you feel my love... Nu wil mijn vriend dit liedje ...
Openingsdans Reacties: 0 15-4-2011 9:45:46

Kim
Balpennen drukken
Weet iemand waar je vrij goedkoop een 100-tal balpennen kan laten drukken? Het gaat wel echt om dit aantal en niet veel meer want daar ben ik niets mee ;) 
Voorbereiding Reacties: 10 15-4-2011 9:31:02

Sonia
Stress!! Even hart luchten
Hallo,   Met nog 90 dagen op de teller, begin ik toch wel wat te stressen! Er moet nog super veel geregeld worden voor de trouw, we zijn volop onze verhuis aan het voorbereiden en ik ben op zoek naar ander werk...   Door die andere din...
Voorbereiding Reacties: 5 15-4-2011 8:31:39

tamara
openigsdans
hey iedereen, hier zijn we weer. we zijn onze openingsdans aan het zoeken. wat vinden jullie van I believe in you van Il Divo en Celine Dion. heb het liedje een 3 tal jaartjes geleden gebruikt voor er een clipje op te maken met mijn ventjes zijn ...
Openingsdans Reacties: 5 14-4-2011 23:19:30

Karen
Vervoer
Hallo   Wij zijn nog op zoek naar een leuk vervoermiddel voor onze trouw. Oorspronkelijk hadden we gedacht aan een paard met huifkar maar aangezien we een te grote afstand moeten overbruggen van het gemeentehuis naar de kerk gaat dit te traag....
Ceremonie Reacties: 4 14-4-2011 22:36:49

Debbie
Balpen bruid / bruidegom
Iemand een idee waar ik die balpen flamingo bruid en bruidegom kan vinden, behalven bestellen via internet?  Een winkel in België?    
Ideeën Reacties: 3 14-4-2011 22:36:44

Karen
DJ gezocht
Wij huwen op 8 juli en zijn nog dringend op zoek naar een DJ voor een feest in regio Putte - Heist-op-den-Berg. Weet er iemand een goed DJ die nog vrij is die dag?!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 14-4-2011 22:24:44

natasja
auto versiering
hey   met nog 21 dagen op de teller,begint onze grote dag te naderen :-) wij hebben een ceremonie wagen voor ons en de rest van de suite rijdt met zijn eigen wagen. nu willen wij aan elke wagen een lintje hangen.   we hebben satijne...
Ideeën Reacties: 2 14-4-2011 22:13:27

Kelly
speciale openingsdans leren
Wij trouwen binnen een jaartje en zouden graag een onvergetelijke openingsdans hebben. We hadden gedacht aan eerst een klassieke openinsdans, gevolgd door speciale grappige liedjes zoals michael jackson, YMCA, Grease lightning... Nu het enige prob...
Openingsdans Reacties: 4 14-4-2011 21:43:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...