Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Diana
Liever geen bloemen en planten
Hallo iedereen Ik ben druk bezig met onze uitnodigingen. Waarschijnlijk is deze vraag al enkele keren gesteld maar ik vind er niet direct iets van terug.   Bloemen en planten overleven niet gauw bij mij aangezien ik die meestal vergeet water...
Uitnodigingen Reacties: 5 16-4-2011 16:15:19

Lottie
Drukker Brussel
Beste Bruidjes,   Kan er ons iemand een drukker / grafisch ontwerper in (de buurt van) Brussel aanraden waar we onze save the date kaartjes kunnen laten maken? We hebben een vrij gedetailleerd idee van de uitvoering, hebben reeds een selectie va...
Uitnodigingen Reacties: 4 16-4-2011 16:00:33

evy
hmmm wat een heerlijk gevoel
:) net proefkapsel laten doen voelde me net echt bruidje in spé :-))) hm wat een gelukzalig gevoel! heerlijk gewoon!!! tis super en goed gekeurd door men ventje!    
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 16-4-2011 15:59:30

Lien
Mooi strooimandje gezocht voor ons bruidsmeisje
Hallo   ik ben nog op zoek naar een mooi strooimandje voor ons bruidsmeisje. Ik vind echter alleen maar mandjes op sites van Nederland en het kost al snel 15 euro om dit naar België te laten versturen. Vind ik persoonlijk wel veel geld al...
Voorbereiding Reacties: 2 16-4-2011 15:55:49

Marijke
Feestzaal Caipirinha
Hallo iedereen!   Wij zouden graag volgend jaar in april trouwen :-) We zijn al naar Salons Roskam en Salons Caipirinhia gaan kijken in Merelbeke. Vooral bij Salons Caipirinha hadden we een goed gevoel, maar ik heb toch een vraagje. Ze zeggen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-4-2011 14:52:36

bruidje
Vragen over het misboekje! Wie kan helpen?
Hoi lieve bruidjes   Normaal hadden wij vorige week afgesproken met onze pastoor om alles een eerste keer te bespreken. Jammer genoeg kwam er een kwartiertje voor onze afspraak een dame bellen om te zeggen dat onze pastoor ziek is en de afspraak...
Ceremonie Reacties: 3 16-4-2011 14:50:16

Lies
Das
Hallo,   mijn vriend heeft een pitteleer gehuurd voor ons huwelijk. Het mooiste daarbij is zo'n dikke, lekker grote das zodat zijn kraag een beetje opstaat. Bij de winkel waar hij zijn kostuum huurde, hadden ze wel zo'n dassen maar die waren re...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 16-4-2011 14:43:43

lieselot
laten schminken of niet???
We willen er natuurlijk allemaal super mooi uitzien op onze trouwdag, maar ik begin toch te twijfelen of ik me ga laten schminken of ik het zelf ga doen.  Ik vind het heel belangrijk om mezelf te blijven.  Soms maakt veel schmink je helemaa...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 16-4-2011 14:35:46

Nathalie
Vrijgezellenavond
Aaah, ik word hier gek thuis, ik zit nu vol spanning te wachten tot ze mij rond half 4 komen halen voor mijn vrijgezellenavond. Ik weet helemaal van niks en dat vind ik juist zo eng, maar tegelijkertijd ook wel heel leuk. Het enige wat ik mocht weten...
Voorbereiding Reacties: 4 16-4-2011 13:35:06

Vanessa
Menu's op schildersezeltje/bedankjes trouw
Ik had gedacht voor eventueel kleine schildersezeltjes op de tafel te zetten, maar daar op het menu. Maar weet niet waar deze te kopen? Ofwel had ik gedacht voor een ons menu op een perkament te schrijven. Wat nemen jullie als menukaartjes voor o...
Ideeën Reacties: 6 16-4-2011 12:59:52

ellen
uitnodigingen tekst!
met nog 61 dagen op de teller moeten de uitnodingen deze week de deur uit! ik ben nog bezig met de tekst (aangezien ik ze zelf maak) maar zou graag jullie mening hebben! vooral voor de vermelding van het "avondfeest". We eten eerst met de dichtste fa...
Uitnodigingen Reacties: 3 16-4-2011 12:50:07

Nele
Gebedsviering
  Hallo,   Ik ben nog volop op zoek naar ideetjes voor een mooie gebedsviering. Kan er  iemand mij een voorbeeldje sturen van een misboekje. Bedankt!
Ceremonie Reacties: 1 16-4-2011 12:25:18

deborah
moeders 50 jaar, liedje?
hallo :) naast onze trouw hebben we nog een gelegenheid dat we graag zouden in de bloemetjes zetten: nl de beide moeders worden kort voor onze trouw beden 50 jaar! graag hadden we hen een geschenkje gegeven om dit te vieren. Cadeau-ideetjes hebben ...
Voorbereiding Reacties: 3 16-4-2011 10:09:37

Katrin
Op zoek naar eenvoudige dans
Hallo iedereen,   Ik ben op zoek naar een bekende eenvoudige dans, dat je zo nu en dan op café of feest ziet. Het is niet eenvoudig om dit zo te beschrijven, maar ik vind het echt niet terug op internet hoewel het heel bekend is. Het ...
Openingsdans Reacties: 6 16-4-2011 9:16:46

Kim
'dessertbuffet gasten'
hey , na het lezen van de veeeeele tips,ongelooflijk hé ,deze site,  soms wel een echte hulp hoor! vraagje over de mensen die je vraagt vanaf het dessertenbuffet,voor diegene die hun fantastische dag al achter de rug hebben heb je dan niet ...
Uitnodigingen Reacties: 15 15-4-2011 23:19:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...