Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Filipa
Bruidskapsel: ideeën gevraagd!
Hoi bruidjes,   Volgende week heb ik mijn proef voor de kapsel en de make up :-) Ik ben razend benieuwd! Nu was ik eens aan het zoeken naar een paar ideeën van opgestoken en halfopgestoken kapsels en ik vind maar niets wat mij echt aanstaa...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 15-4-2011 23:10:04

Kim
tekst op kaartje
hoi iedereen,   een vraagje over de uitnodigingen ,ik zit wat in de knoei het kaartje heb ik ,maar hoe los je het op met de tekst voor de ganse dag en tekst enkel voor diegene die gevraagd zijn op de receptie,ik begrijp het niet zo goed... in me...
Uitnodigingen Reacties: 6 15-4-2011 22:40:19

marijke
6 dagen op de teller!!help!! ;-)
volgende week deze tyd is het zover,dan zit we volop in het feestgedruis!! joepie,maaaaaaaaar  ozo stressssssssieeeeeeeee nu !!!!!   op deze site heb ik enorm veel leuke ideeen gevonden en gevraagd!! gelukkig dat we als bruidjes vooral ...
Voorbereiding Reacties: 9 15-4-2011 22:00:50

Vanessa
zelf maken menu kaarten
Hallo,   Iemand ideetjes voor het zelf maken van menu-kaarten?
Ideeën Reacties: 3 15-4-2011 21:55:32

Penny
95 dagen te gaan
Na lang aftellen EINDELIJK onder de 100. Kleed gepast, zaal ok, traiteur ok, dj ok, uitnodigingen weg, idee voor de versiering ok, vervoer & receptie ok, fotograaf ok, huwelijksovernachting ok, kinderen hun kleren nog aan't twijfelen , make up &...
Voorbereiding Reacties: 2 15-4-2011 20:12:39

Leen
Tafelindeling
Dag collega-trouwertjes! Wij zijn twee verpleegkundigen die begin juni in het huwelijksbootje stappen. We zijn nog op zoek naar een originele tafelindeling. Mijn toekomstige is een grote wielerfanaat, hij rijdt zelf minimum 2keer per week op een koe...
Ideeën Reacties: 4 15-4-2011 19:48:27

marie
tweedehands trouwjurk gezocht
Hoi,   ik ben op zoek naar een tweedehands trouwjurk te koop in de regio Brussel of dichtbij. Maat 36-38 en ik ben 1m69 groot.   Stuur mij gewoon een bericht met foto's. Groetjes !!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-4-2011 19:13:59

Sarah
eerste pas is gebeurd :-)
Dag bruidjes   Ik heb gisteren ook mijn eerste pas gehad waar ik zo naar uitgekeken had En ik moet zeggen ik vond het kleed nog mooier dan de eerste maal :-) Ik ben bij Pierre Yves aalst geweest en ik heb mijn kleed zeker ruim een half uur m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 15-4-2011 18:32:08

Sara
Euforie tot en met!!!!!!
Eerst een voorgeschiedenis voor diegene die mijn doel nog niet kenden...  Ik heb mijn kleed gekocht bij La Tiara in Antwerpen Juli vorig jaar. Er hong een kleed van Justin Alexander, aan de helft van de prijs van wat het normaal kost... Dus ik m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 15-4-2011 17:55:52

Lindsay
Proefdruk uitnodiging --> jullie mening graag !
Hoi dames,   mijn vriend en ik hebben gekozen voor de volgende uitnodiging: www.trouwkaarten.nl/nl-NL/trouwkaart.php?id=19114   Omdat het dus een piramidekaart is moet de tekst ook verdeeld worden over 3 zijdes. Kunnen jullie dit eens e...
Uitnodigingen Reacties: 8 15-4-2011 17:03:33

petra
toch wel spannend en stress
hey,  wij hebben besloten om volgend jaar 9 juni 2012 in het huwelijksbootje te stappen. Het was altijd een grote droom van me om te trouwen. Nu zijn we verloofd en moet je alles beginnen regelen, het is leuk maar ook wel enorm stresserend. W...
Voorbereiding Reacties: 16 15-4-2011 16:40:04

Ellen
Ceremoniewagen - Klassieke Fiat 500 (liefst rood)
We zijn nog op zoek naar een Oldtimer Fiat 500 in een rode kleur die als ceremoniewagen kan dienen voor onze trouwdag! Iemand een idee?! Alvast Bedankt! Ellen
Ideeën Reacties: 4 15-4-2011 16:13:10

Aprilbruid
nog 8 uren, 3 minuten 33 seconden
en dan is het onze trouwdag!! Ongelooflijk dat het er morgen is! Ik hoop van de dag te genieten en ga dit forum wellicht nog missen. Ik heb hier veel van opgestoken.   groetjes
Voorbereiding Reacties: 26 15-4-2011 15:57:30

Patrizia
Feestzaal/ restaurant regio Limburg
hier ben ik dan weer  heb tijd teveel vandaag dus stort ik me volledig op de organisatie van ons huwelijk!!! We hebben dus besloten om het wettelijk gedeelte van de trouw op 20april 2012 te houden! We moeten wel nog even langs het gemeentehuis ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 15-4-2011 15:25:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...