Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
morgen proefkapsel en eerste pas... yes!
Hey allemaal...   Gewoon even een berichtje om mijn vreugde te delen... morgenvroeg ga ik naar de kapper voor mijn proefkapsel, vervolgens make-up en in de namiddag mag ik gaan voor mijn eerste pas... ik kijk er ongelofelijk naar uit... het li...
Voorbereiding Reacties: 6 14-4-2011 21:40:04

Sara
Eindelijk ligt onze openingsdans vast!!!
Na lang zoeken en twijfelen is onze keuze gevallen... En eigenlijk lag het zo voor de hand!   Uiteindelijk is het Jason Mraz met I'm yours geworden...   Gewoon een happy liedje, de tekst klopt volledig met ons verhaal en niet dat ene clich...
Openingsdans Reacties: 8 14-4-2011 21:36:16

Ellen
Af, ze zijn af!! :-)
Hey allemaal, onze uitnodigingen zijn eindelijk af! Ik vind ze super...Nu naar de drukker. Iemand die eens wil kijken of ik toch niks over het hoofd gezien heb qua tekst?   (de adressen van kerk en co steken we erbij op een apart kaartje). &...
Voorbereiding Reacties: 28 14-4-2011 21:33:36

lise
Make-up regio oostende
Nog 3 weekjes en dan word ik ook mevrouw! Ik zit echter nog met een probleem, ik heb nog steeds niemand voor mijn make-up. Kent er iemand van jullie iemand die make-up doet regio oostende? Mijn kapster wil dit ook doen, maar zou ik dit wel vertrouwen...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 14-4-2011 20:57:24

Ann
datum en uur wet liggen vast
Hey,   Even mijn vreugde delen met jullie :) Net naar het gemeentehuis geweest en onze datum en uur kunnen vastleggen voor onze trouw. Aangezien ik hier al vanalles gelezen had dat het maar bij de meeste gemeentes 6 maand op voorhand kon,was...
Voorbereiding Reacties: 8 14-4-2011 20:44:58

Kelly
Fotolocatie gezocht regio Kontich, Wilrijk, Edegem Aartselaar, Antwerpen
Hey iedereen,   Binnen 1 jaartje trouwen wij, en we zijn op zoek naar een mooie binnen- en buitenlocatie in de regio Antwerpen. We willen de klassieke foto's in een park, maar ook foto's met een ruwere achtergrond. Op dit forum heb ik al o...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 14-4-2011 20:10:07

Jolien
iemand een idee voor een liedje bij het binnenrijden van de taart?
Hallo,    Met nog 4 maanden op de teller, zitten wij nog druk in de voorbereidingen... Nu heb ik mij al zot gezocht naar een liedje voor de taart. Wij willen niet de klassiekers (zoals Safri Duo), maar liever eens iets nieuws. We zoeken na...
Ideeën Reacties: 5 14-4-2011 19:26:52

Ine
Intiem trouwfeest?
  Hey!   We zijn er nog steeds niet uit of we een heel intiem trouwfeest willen met onze familie (ouders, grootouders en broers en zussen) of ook vrienden en collega's zouden vragen .... Het intiem gedeeltje telt al 34 mensen...   We ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 23 14-4-2011 19:10:45

ann
klein spaarvarkentje of enveloppe?
Hey Bruidjes!!!   Ik ben bezig met mijn uitnodigingen te maken wie heeft er een voorbeeldje van een klein spaarvarkentje of enveloppe?   Super bedankt!!!
Uitnodigingen Reacties: 3 14-4-2011 19:02:14

Ine
Intiem trouwfeest
Hey!   We zijn er nog steeds niet uit of we een heel intiem trouwfeest willen met onze familie (ouders, grootouders en broers en zussen) of ook vrienden en collega's zouden vragen .... Het intiem gedeeltje telt al 34 mensen...   We zijn...
Voorbereiding Reacties: 2 14-4-2011 18:44:29

eline
welke openingsdans nemen jullie?
alle tips welkom!!
Openingsdans Reacties: 39 14-4-2011 17:07:00

katrien
Zoekt busjes on te huren.
Hallo, voor onze vrijgezellenavond zijn wij op zoek achter busjes die je kan huren. De vrouwen zijn met 9 pers en de mannen met 12 eventueel Twee busjes van 6 à 7 personen voor de mannen. Liefst in de regio Ieper-Kortrijk (West-vlaanderen). Hoe ...
Voorbereiding Reacties: 2 14-4-2011 17:05:37

Evi
verhaal eerste lezing
Hallo bruidjes,   Ik ben nog hopeloos op zoek naar een leuke tekst voor de eerste lezing. Liefst een kinderverhaal aangezien het door kinderen wordt voorgelezen. Hazeltje is pas nog door iemand in de familie gebruikt. Saartje en één...
Voorbereiding Reacties: 8 14-4-2011 17:00:59

katrien
Verkoop trouwjurk!
Ik ben getrouwd op 1oktober2010! Ik zou graag mijn trouwjurk verkopen.   Het is een Linea Raffaeli,B1O SET21. Ik ben 1m64groot.Maat 44.   Hij is na de trouw onmiddelijk naar droogkuis gegaan.   Nieuwprijs heeft hij 1393 euro ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-4-2011 16:53:11

ann
achtergrond sjabloon in het misboekje?
Dag bruidjes!   Ik ben bezig met het misboekje en ik wou zo vaag op de achtergrond een sjabloon van een bloem op mijn bladeren. Weet er iemand waar je dit kunt vinden, programma? Word? Hoe krijg ik dit erop?   Alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 8 14-4-2011 16:45:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...