Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyn
openingsdans ,ouders gescheiden
Hey hey !!   Onze openingsdans hebben we al ' Adele met Make you feel my love'. Nu vraag ik me af hoe het dan verder verloopt .   1. Bruid en bruidegom 2. Bruid met vader , bruidegom met moeder 3. ...   Wij hebben namelijk het...
Openingsdans Reacties: 6 13-4-2011 18:46:52

Nathalie
Proefkapsel + eerste pas = groot succes
Vanochtend ben ik bij de kapper geweest voor mijn proefkapsel. En het is echt geworden zoals ik in gedachten had. De kapster heeft wel enkele dingen geprobeerd, maar 1 opsteekkapsel sprong er echt wel uit. Het is een halfopgestoken kapsel geworden en...
Voorbereiding Reacties: 5 13-4-2011 17:39:31

Ann
DJ voor ons feest
Hey, Ik weet dat ik nog tijd genoeg heb,maar dit is toch één van de dingen die ik liefst zo snel mogelijk wil regelen. We zijn dus op zoek naar een DJ. Ik spreek uit ondervinding,een DJ maakt een groot deel van je feest. Ik heb bij é...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 13-4-2011 16:59:38

Aurelie
gelukkig gevoel!
Dag bruidjes!   Je ziet hier steeds meer bruidjes die bezig zijn aan hun planning voor 2012 ... Dat doet mij denken aan het voorjaar 2010 waar ik ook zoiets had van "mensen hoe begin je daaraan..." En kijk nu, over 29 dagen mag ik mezelf Mevr...
Voorbereiding Reacties: 11 13-4-2011 16:36:45

Kirsten
binnenkomst zaal
Hey medebruidjes en bruidegommen,   met nog 29 daagjes op de teller beginnen we na te denken over de laatste zaken. We zijn er nog niet volledig uit op welk liedje we de zaal zouden binnengaan... Op welk liedje komen jullie de zaal binnen? Zijn ...
Voorbereiding Reacties: 14 13-4-2011 16:32:36

Emy
eerste idee dagplanning
Hey allemaal   Om de gemeente en kerk te kunnen reserveren hebben we eerst een deftig dagschema nodig. Denken jullie dat dit haalbaar is?   Bedankt!   Grtjs Emy     07u00 ten laatste opstaan 07u30 kapper ...
Voorbereiding Reacties: 9 13-4-2011 15:47:44

Lindsy
Nu al een eerste nachtmerrie... Best grappig eigenlijk!
Hoi iedereen,   Vannacht voor de eerste keer een nachtmerrie gehad over onze huwelijksdag: zo absurd onrealistisch dat het in feite  grappig werd! Na het wettelijk huwelijk gingen we zoals gepland met de huifkar naar de kerk. Daar aangek...
Voorbereiding Reacties: 6 13-4-2011 15:41:31

tinne
Waterhoek geetbets
Heeft er iemand ervaring met de waterhoek in geetbets? Wij waren aan het denken om in hun tuin onze ceremonie door te laten gaan en daarna het feest.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-4-2011 15:34:40

Marijke
Make-up en kapper aan huis regio waasland
Hoi medebruidjes,   ik heb nog een hele tijd om dit praktisch puntje van mijn lijst weg te werken, maar ik vind maar geen kapster/visagiste aan huis...   M'n kapster wil de make-up wel voor haar rekening nemen, maar ik denk niet dat zij...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 13-4-2011 15:34:27

Samira
Een kreetje van blijdschap want mijn kleed is binnen!
Hallo iedereen, Vandaag telefoon gehad dat mijn kleed binnen is! Ik mag nu zaterdag gaan passen, spannend!     Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-4-2011 15:17:44

Piet
Dansfeest
Hallo allemaal, Ik en mijn lieve schat An trouwen eind juli. Ons feest gaat door in het Braemhof te Gentbrugge. Heeft er iemand van jullie al ervaring mee hoe het dansfeest verloopt? Ik ben bang dat de geluidsinstallatie te stil zal zijn tegenover he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 13-4-2011 15:16:46

tiffanie
tekst uitnodigingen
Hallo allemaal,   Ik vraag me af wat jullie allemaal op je uitnodiging zetten? Ik zoek al lang voorbeeldjes op internet, maar vind niet echt iets. Weet iemand waar ik dit vind?   Zouden er mensen zijn die hun uitnodiging eens willen ...
Uitnodigingen Reacties: 5 13-4-2011 15:04:53

Jessica
ceremonie
Hey medebruidjes     Hier ben ik alweer, met volgende vraag. Wij zouden graag onze ceremonie buiten laten doorgaan. Maar waar haal ik al het materiaal? Wij hadden een soort zaaltje in gedachten, waar een prachtig stukje tuin aan is en ee...
Ceremonie Reacties: 2 13-4-2011 15:00:28

Nathalie
Voor wie wordt 2 juli 2011 ook een speciale dag?
Vandaag nog 79 dagen op de teller. Begint serieus in te korten. De uitnodigingen heb ik vandaag gekregen. Kan ik beginnen met de enveloppen te schrijven. Ik denk van ze eind april te versturen.   Moeten jullie nog veel doen?   Wij trou...
Voorbereiding Reacties: 10 13-4-2011 14:55:33

Nele
Haarversiering laten maken
Hallo!   Ik hoorde ooit ergens dat het mogelijk is om haarversiering (bijvoorbeeld een bloem) te laten maken in de stof van je kleed. Ik heb enkele bloemen op mijn kleed staan, en ik denk dat het mooi zou zijn als die ietwat terugkeren in mijn k...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 13-4-2011 14:30:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...