Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lise
Hoe werkt het juist?
Beste bruidje,    Het komt nu wel erg dichtbij voor ons. Wij hebben gekozen om ook met prentjes te werken zodat mensen hun tafel vinden. Maar hoe vinden de mensen dit dan juist? Zegt er dan iemand dat ze zomaar naar hun plaats mogen gaan en...
Ideeën Reacties: 5 17-4-2011 10:25:02

Els
Adres van de feestzaal hoe laten weten
Hey iedereen, ik ben de uitnodigingen in een envelop aan het steken en we gingen ze vanmiddag rondbrengen. Nu denk ik er net aan dat er geen adres van de feestzaal op staat. Moeten we nu nog plannetjes afdrukken of ergens een adres bij opzetten? hoe ...
Uitnodigingen Reacties: 4 17-4-2011 10:02:28

Samira
Gisteren eerste pas gehad!
Hallo iedereen,   Gisteren heb ik mijn kleedje voor de eerste keer aangehad en ik moet zeggen: wauw! Ik was enorm zenuwachtig omdat het kleed een eigen samengesteld ontwerp is en dan is het altijd afwachten naar het uiteindelijke resultaat maa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-4-2011 7:46:43

katrien
RINGEN
Vandaag onze ringen gaan kiezen naar fede di oro te izegem. We hebben onze keuze gevonden en ze zijn moooi, ben zo blij. grtjs katrien
Kledij - Accessoires Reacties: 8 17-4-2011 3:04:02

natasja
paar vraagjes
Hey iedereen, nog 20 dagen en het is zo ver !!!   Nu heb zit ik met een paar vragen,weet niet goed wat te doen.   1. Wij hebben mooie dozen gekocht ipv gastenboek en hebben bij onze fotograaf kaartjes laten maken met vragen er op. -&g...
Ideeën Reacties: 17 16-4-2011 23:21:45

larissa
fotograaf gezocht in regio limburg
ik ben op zoek naar een fotograaf voor het huwelijk op 11 augustus 2012 ik wil een beetje vergelijken en meningen horen van jullie want ik vind het moeilijk om de juiste keuze te maken!!! ook voor een juiste trouwlocatie en voor mooie foto's te m...
Fotografie Reacties: 18 16-4-2011 22:43:13

Kim
Wat doen jullie met je trouwkleed na de trouw?
Verkopen, in de kast hangen of op een paspop? Ik overweeg om een paspop te kopen en ze boven in de gang of in de dressing te zetten (is zeker plaats voor) maar ik vraag me af of ze dan niet te snel stoffig wordt? (ondanks voldoende afstoffen).
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 16-4-2011 22:05:00

Sofie
buitenkant misboekje?
Hallo allemaal! Na vele avonden zoek-en typwerk heb ik ons boekje voor de mis zo goed als af. Ik ga het nu eerst bij de pastoor binnenbrengen, hopen dat hij het oké vindt, en mij dan over de lay-out bekommeren. Nu vroeg ik mij alleen nog af: ...
Ceremonie Reacties: 5 16-4-2011 20:46:38

Elke
Polygonum of bamboe (groen)
De grootste dingen zijn geregeld en met nog 83 dagen op de teller wordt het tijd om eens aan de kleinere zaken te denken. Wij doen een groot tuinfeest met allemaal pagodetentjes... in deze pagodetentjes willen we werken met groene bamboe of groene Po...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-4-2011 20:39:21

sabine
feest in een bos
hallo,   Wij zoeken in de buurt van Halle/ Brussel een leuke plek in het bos om ons feest te geven. (datum september 2012) Kent iemand een leuke plek waar we onze feest kunnen geven? ik ben niet op zoek naar een traditionele feestzaal maar ee...
Locatie Reacties: 2 16-4-2011 20:14:05

patricia
Matrozenpakje
Hallo bruidjes...ik zoek voor mijn zoontje een matrozenpakje om aan te doen,weet iemand waar ik deze kan vinden? Groetjes
Kledij - Suite Reacties: 2 16-4-2011 19:57:46

Evi
Thema tafels - tips??
Hallo iedereen,   De eigenaar van de zaal vertelde ons dat er tegenwoordig heel veel met thema's gewerkt wordt voor de tafelschikking en raadde ons dit ook aan.   Weet iemand leuke thema's???   We hebben niet echt specifieke hob...
Ideeën Reacties: 7 16-4-2011 19:06:08

larissa
niet weten waar te beginnen
ik ben sinds kort verloofd!!! mijn vriend heeft me gevraagd in venetie dit is iets wat ik al heel lang wilde maar nu weet ik echt ni waar te beginnen zou ik een weddingplanner moeten nemen of beter toch ni welke ervaringen hebben jullie??? ik wo...
Voorbereiding Reacties: 8 16-4-2011 18:57:12

Kristel
For the longest time
   Hallo iedereen,   Ik zou graag het lied "for the longest time" in mijn viering zingen. Is er soms iemand die mij de partituur zou kunnen bezorgen? Alvast bedankt!   Liefs, Kristel
Muziek - Live Reacties: 3 16-4-2011 16:51:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...