Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

chrisje
Uitnodigingen via bruidsparadijs
Hallo hier,           Met nog een 85 dagen op de teller begin ik enorm te stressen, vooral door het feit dat onze uitnodigingen al 10weken geleden besteld zijn, en nog steeds niet klaar zijn, ben bang dat we ...
Uitnodigingen Reacties: 8 11-5-2011 13:47:25

Ineke
Kousen of geen kousen???
Hey allemaal   Ik wil graag even weten wat jullie onder jullie bruidskleed wel of niet dragen? Eigenlijk wel een rare vraag hé Dragen jullie kousen (soort van broekkousen of stay-ups) of niet? En zo ja, met jartellen of kousenband? Want...
Kledij - Accessoires Reacties: 20 11-5-2011 12:48:22

Liselotte
Wat vergeet ik?
   Met nog 44 dagen te gaan, begin ik enorm te stressen, wat moet er nog gebeuren en wat vergeet ik?   Gastenboek kopen / maken Bedankjes voor de gasten Bedanking voor getuigen & ouders Lijst maken voor dj Lijst ma...
Voorbereiding Reacties: 8 11-5-2011 12:23:38

Tabita
Bruidshuis Merksem
Hey Bruidjes,   wie van jullie heeft ervaring met het bruidshuis in Merksem?   Ik heb daarnet naar hen getelefoneerd, en ik moest geen afspraak maken om te gaan passen, is dit normaal? Zou niet graag voor niets naar daar gaan...  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 11-5-2011 12:23:08

Sabrina
DE WITTE MUIS
HEY IEDEREEN   IK GA VANAVOND MIJN UITNODIGINGEN OPHALEN BIJ DE WITTE MUIS IN HASSELT, DEZE DAME IS SUPERLIEF EN BEGRIJP DADELIJK WAT JE WIL. EEN ECHTE AANRADER OOK HET FEIT DAT JIJ EEN UITNODIGING HEBT DIE ZOWEL PERSOONLIJK ALS UNIEK IS MAAKT H...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-5-2011 11:39:20

Ellen
muziek kerk
   hey medebruidjes, zondag hadden we een superdag!!! mijn nichten en hun man en mijn nonkel zijn allen muzikanten, op blaasinstrumenten, bugels, cornetten en trompetten ed... zondag hebben ze eens laten horen wat ze gaan spelen in d...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 11-5-2011 11:39:03

Inge
Mooie half opgestoken kapsel met beetje krullen achterin tegen zaterdag
Hallo, Wie kan me helpen aan voorbeeldjes van mooie halfopgestoken kapsel die deel in krullen is aan de achterzijde Ik zou dit zaterdag al eens willen proberen op de trouw van mijn broertje,zal wel niet bij de kapster zijn dak ga gaan voor mijn eig...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 11-5-2011 11:22:38

ellen
vraagje bedankjes
halo medebruidjes! Een vraagje ivm de bedankjes! We gaan hoogwaarschijnlijk  badeendjes nemen bruidegom en bruidje. De daggasten krijgen een koppeltje (bruid en bruidegom dus), de andere gasten  bruid of bruidegom per koppel. Wrs in een za...
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2011 10:07:43

Kelly
Eerste tegenslagen zijn er!!!
Het kan niet anders, dan dat er toch altijd iets moet mislopen hé! We gaan trouwen in Emblem, ookal zijn we van Kessel. Maar omdat ons zoontje in het kapelletje is gedoopt, hadden we een "band" met die pastoor (wat ook een héél toffe ...
Religie Reacties: 5 11-5-2011 9:57:14

Joke
FDO: mijn ringen opgehaald
Hallo iedereen,   Na de laatste tijd wat negatieve dingen over Fede Di Oro gelezen te hebben op dit forum, begon ik ongerust te worden. Wij trouwen volgende week zaterdag en konden pas gisterenavond gaan kijken naar onze ringen. Aangezien ik een...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 11-5-2011 9:23:30

Klaas
Foto-locatie westhoek
Hallo,   Weet iemand een goeie locatie om foto's te nemen? Liefst in de westhoek.   Dacht zelf al aan het oldtimermuseum en bellewaerde maar vroeg me af of er plaatsen zien die absoluut niet cliché zijn maar toch zeer interessant ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 11-5-2011 8:31:29

Els
mijn hond... betrekken bij de trouw?
ik vroeg me af of ik op een of andere manier mijn hond kon betrekken in de viering... zou ik mijn hond mee naar de kerk nemen?   waarom... omdat ze dan net 13 jaar zal worden en mijn beste maatje is... vind ik dat ze niet mag ontbreken op mij...
Ideeën Reacties: 23 11-5-2011 8:07:58

Stephanie
dansen met zwaar kleed?
Dag bruidjes, Nog 2 maandjes en de stress begint toe te slagen. Ik ben vorige week op eerste pas geweest en het kleed was nog steeds super! Ben er echt helemaal weg van, tis echt prachtig, ik heb maar van 1 ding schrik en dat is dat het kleed t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-5-2011 0:14:22

Sofie
FOTO'S DE VLASCHAARD HULSHOUT
Hallo iedereen!   Wij houden in het voorjaar van 2012 ons huwelijksfeest in De Vlaschaard te Hulshout.   Kan iemand mij foto's bezorgen van een huwelijksfeest? Liefst waar tafelschikking, dansvloer en de buffetten zichtbaar zijn! ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 11-5-2011 0:00:14

Hilde
tweedehands korte bruidsjurk gezocht
Hallo iedereen,   Ik heb op nu een trouwjurk met een korte sleep aan, waarvan mij verzekerd was dat ik deze omhoog kon dragen. Het bleek echter tijdens de pasbeurt dat dit enkel kon door er een gaatje in te maken. Aangezien ik dit niet zie zitt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-5-2011 23:49:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...