Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

karen
Zucht... Komen we er?
De tijd tikt ongenadig voort en we moeten nog zoveel doen! - kapper vastleggen - menu kiezen en doorgeven - muziekinstallatie regelen - stola zoeken - juwelen zoeken - muziek voor viering kiezen - bruidsboeket kiezen - pak bruidegom zoeken!!! En ...
Voorbereiding Reacties: 3 12-5-2011 20:38:33

Valerie
alles begint stilaan vorm te krijgen
Hallo dames,   Juist even mijn geluk uiten, met nog 106 dagen te gaan hebben we eindelijk een fotograaf gevonden. Hebben ook de proefdruk gekregen van onze uitnodigingen en deze zijn echt fantastisch. Hebben dan ook maar eens werk gemaakt van o...
Voorbereiding Reacties: 0 12-5-2011 20:09:01

floor
GEEN ANTWOORD DJ
Hallo   ook iemand die DJ JEEP MUSIC uit OOstkamp als dj heeft ? Ik probeer hem al een week te bereiken en ik krijg geen reactie zelfs al mailtje gestuurd Iemand die hem ook heeft geboekt en ook geen respons krijgt? of wel en mss mij kan hel...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 12-5-2011 19:58:55

Sofie
DJ gezocht
We zijn nog op zoek naar een DJ regio Oudenaarde, wie kan ons daarbij helpen? Alvast bedankt
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 12-5-2011 19:33:48

Sofie
SOS fotograaf gezocht
Wij trouwen op 27 augustus en zijn nog op zoek naar een fotograaf regio nevele - oudenaarde, aangezien we voor de wet trouwen in Nevele maar voor de kerk in Oudenaarde, waar ook het feest zal doorgaan.  We zijn vooral op zoek naar een fotograaf ...
Fotografie Reacties: 9 12-5-2011 19:32:17

jeff
DE POST
Wij hebben op woensdag 4 mei onze uitnodigingen op de bus gedaan...   'S anderendaags kregen we al reacties over de uitnodigingen. Maar van sommige mensen van wie we dachten direct een reactie te krijgen kregen we niets....   Onde...
Voorbereiding Reacties: 6 12-5-2011 19:04:29

sarah
zoektocht naar schoenen
Hallo iedereen, ik ben nu echt al zeer lange tijd naar schoenen aan het zoeken en ik vind mijn gading echt niet Is verdorie moeilijker dan de jurk vinden. Bij de bruidswinkel kan ik er bestellen, maar dan ben ik  verplicht ze te nemen. Ong...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 12-5-2011 18:33:41

Elsie
Strapless bruidsjurk
Hoi hoi! Mijn bruidsjurk hangt al klaar bij mij, gezien ik die in de La Sposa Outlet gekocht heb. Een maandje op voorhand moet ik langsgaan om te laten aanpassen. Het is een strapless model, met een jasje erboven (soort bolero), op deze link zie je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-5-2011 17:40:22

Marjannie
Vanaf morgen op zoek naar men droom bruidsjurk
Hallo meiden,   Morgen ga ik met men beste vriendin op zoektocht naar men droom bruidsjurk :-).   We gaan eerst is kijken bij Jagré te Antwerpen (ze zijn verdeler van Miss Kelly) heb enkele mooie jurken gezien van Miss Kelly. &nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-5-2011 16:38:10

Evelien
Dessertbuffet of huwelijkstaart
Hey medebruidjes   Binnenkort zit ik samen met een paar traiteurs om offertes te maken in de hoop die dan snel te kunnen vastleggen. Nu ben ik al de hele tijd aan het twijfelen wat ik zou doen voor het dessert. Ik was er altijd van overtuigd ...
Voorbereiding Reacties: 16 12-5-2011 15:49:38

Tinneke
Kaars
Hallo!   Waar hebben jullie zoal jullie huwelijkkaarsen gehaald? Tips and tricks? Waar moeten we op letten? Hoelang duurt het ongeveer voor je deze hebt? We hebben een mooie gezien bij Lalyboo in Meise in puzzel vorm, maar zien ook wel graag die...
Voorbereiding Reacties: 5 12-5-2011 15:44:35

Aurelie
Nog paar uurtjes te gaan!
Dag bruidjes!   Ik laat nog een laatste keer van me horen!!   Alles is in orde. We zitten nu lekker thuis, gaan filmpje samen zien en vanavond zet hij me af bij mijn ma!   En morgen gewoon genieten !!    Vele groetjes van e...
Voorbereiding Reacties: 33 12-5-2011 15:41:58

Sylvia
Vraagjes over schoenen, bloemen, tafeldecoratie, ...
Dag bruidjes en bruidegommetjes,   Ik heb enkele vraagjes;   Ik heb gisteren iets heel tofs gevonden op internet qua tafeldecoratie.  Het is een soort groot cognacglas en daar zitten van die kristallen, wat groene takjes met p...
Voorbereiding Reacties: 5 12-5-2011 15:14:55

Marlies
Wat dien ik allemaal te bespreken met de mensen van de feestzaal?
Hoi bruidjes en -gommen,   Ik heb volgende week een afspraak met de mensen van onze feestzaal. Ik vroeg me af wat ik met hen zo allemaal dien te bespreken?   - hoeveel personen we komen - het is een alternatieve ceremonie dus wat zij ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-5-2011 14:28:12

laura
Versiering Kerk
Goedemiddag bruidjes   Hoe versieren jullie de kerk? Hebben jullie ideeen die jullie willen delen ;-)!! Want vind er eigenlijk niet heel veel van terug!!   Groetjes
Locaties - Viering Reacties: 8 12-5-2011 14:09:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...