Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
graag jullie mening
hallo iedereen,    met nog maar 52 dagen op de teller zijn we volop bezig met het misboekje. dit is nu zo goed als af, alleen zitten we vast met de liedjes. ik zou graag jullie eerlijke kritische mening horen.... dit is wat we tot nu hebben...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 10-5-2011 23:42:24

Sofie
1001lijsten.be
Hai, Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met het opstelen van een huwelijkslijst via 1001lijsten.be? Is het een goede website en zo? Of kennen jullie nog andere goede sites om dergelijke lijsten aan te leggen? Dank je alvast!  ...
Ideeën Reacties: 1 10-5-2011 22:32:34

sandra
Onze uitnodigingen zijn ' supermooi ! '
Hallo bruidjes,     Onze uitnodigingen zijn de deur uit ! En we zijn ' super ' tevreden !! :-) Eén adres : Decosa te Brugge !   Nog 44 dagen op de teller ! Spannend !! Morgen komt de DJ langs om alles te bespreken.  ...
Uitnodigingen Reacties: 1 10-5-2011 22:22:43

aurelie
Ceremonie Burgerlijke trouw
Hey Ladies !   Op 24 juni is het voor ons zover, en het kort af !! :-) Gezien wij niet voor de kerk trouwen zouden we graag de burgerlijke trouwplechtigheid iets uitbreiden. Is voor het stad in orde. We dachten de getuigen iets te laten voorlez...
Ceremonie Reacties: 2 10-5-2011 22:12:02

Ilse
kerken in Mechelen?
Hallo,   Welke zijn leuke kerken in Mechelen om te trouwen? En welke priester raden jullie aan?   groetjes    
Locaties - Viering Reacties: 1 10-5-2011 22:09:11

Kendra
Hoe zit dat nu?
Ik moet dringend mijn liedjes in de viering plaatsen maar hoe zit dat nu met de liedjes? De intrede? Moet je daar liedjes voor hebben en zo ja, hoeveel?Waar stop je dan nog liedjes tussen? Pffff, de boekjes moeten dringend gedrukt worden maar ge...
Muziek - Ceremonie Reacties: 13 10-5-2011 21:50:16

Astrid
Feestzaal! ZUCHT! :-D
Dag bruidjes!   Wij zijn vollop aan het kijken naar feestzalen in de regio brugge, we hebben echt bijna alles al gezien en hebben besloten dat we een soort schuur willen zonder traiteur in een mooie omgeving. Voorlopig hebben we een optie op...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-5-2011 21:15:49

vicky
huwelijksreportage
heeft er iemand leuke ideetjes voor foto's bij goed en slecht weer (regio lier)   alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 6 10-5-2011 21:02:01

myriam
oldtimer cabrio
hallo mede bruidjes :)   ik zou graag iemand vinden die regio gent ons zou willen rijden van huis naar gemeentehuis en terug... tegen een klein prijsje natuurlijk. of hij nu splinternieuw of oud is we zouden in ieder geval iemand willen vinden d...
Ideeën Reacties: 3 10-5-2011 20:58:16

Babs
Gastenboek
Hoi iedereen,   Wij zijn op zoek naar een gastenboek, degene die ze in de AVA verkopen vinden we niet mooi. Voor een webshop ben ik niet echt te vinden, aangezien daar nog redelijk wat verzendingskosten bijkomen. Hebben jullie nog tips waar ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 10-5-2011 20:57:14

lisa
fotolocatie?!
hallo!) wij trouwen op 24 september in west-vlaanderen (regio waregem-tielt-kortrijk) ik heb een beetje schrik dat het ev kan regenen die dag, dus ik zou graag voor 'worst case scenario' een binnenlocatie hebben voor onze foto's in de voormiddag! ...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 10-5-2011 20:43:44

Eline
info rond Dennenhof in Brasschaat en Kwadraat in Ekeren
Hoihoi Ik ben op zoek naar info over feestzalen in Noord-Antwerpen. Ik kwam op het internet uit op het Dennenhof in Brasschaat en het Kwadraat in Ekeren, die spraken me het meeste aan. Dennenhof stuurde me al direct hun brochure met arrangemente...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-5-2011 20:40:35

lies
Cliché discussie : Centjes als cadeau, hoeveel?
Dag bruidjes,   het is een echt cliché... en hoewel ik absoluut overtuigd ben van het feit dat je je trouw niet moet kunnen halen uit de cadeau's die je krijgt is het toch nu en dan schrikken van alle verhalen die je hoort... Wat zijn ju...
Voorbereiding Reacties: 24 10-5-2011 20:26:39

Emilie
Feestzaal - The Classic Domain
Hoi allen   Wij zijn volop op zoek naar een feestzaal, eentje heeft onze aangedacht getrokken 'The Classic Domain' in Dworp. Heeft iemand hier al ervaringen mee wat betreft het eten en dergelijke?   Alle reacties zijn welkom!   Thx! &...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 10-5-2011 20:13:38

tine
bedanking + speech... GRAAG HULP! NOG 9 DAGEN
Alles is in orde... al een heel jaar bezig met de voorbereidingen, dus de laatste week is (bijna) ingegaan. We zijn nu enkel nog bezig aan de speech en de bedanking voor de ouders. We zien het voorlopig zo:   na onze intrede, doen we een kl...
Voorbereiding Reacties: 0 10-5-2011 20:11:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...