Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ki
blauwe vinger
Hey medebruidjes en bruidegommen,   door de wind heb ik daarnet per ongeluk mijn vinger tussen de deur gekregen. Nu ziet mijn nagel serieus blauw en het doet ook pijn. Iemand middeltjes om ervoor te zorgen dat vinger zeker niet blauwer wordt en ...
Voorbereiding Reacties: 8 9-5-2011 15:04:52

elke
palmbomen voor decoratie zaal
Voor onze trouwfuif zijn wij op zoek naar enkele palmbomen (mogen nep zijn) om de zaal wat aan te kleden. Weet er iemand waar je dit kan vinden? Regio Antwerpen aub. Mercikes
Voorbereiding Reacties: 4 9-5-2011 14:56:00

Kelly
Verrassing voor bruidegom!!!
Dag bruidjes, Ik ben op zoek naar een leuke verrassing voor mijn toekomstige man. Zijn twee grote passies (na mij natuurlijk J) zijn wielrennen (actief en passief) en muziek. Daarom had ik in gedachten om daar iets mee te doen maar wat??? In wie...
Ideeën Reacties: 3 9-5-2011 14:00:20

Lynn
2de Pas & Ringen!
Hey Mede-lotgenootjes,   Vorige week woensdag heb ik 2de pas gehad van mijn kleed, en was nog even overdonderd als de eerste keer! Ik vondt het dan ook zo spijtig als ik het erug moest uitdoen, maarja nog 46 daagjes en mag het een hele dag a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-5-2011 13:53:23

Kelly
Schieten
Met nog 25 dagen op de teller, begin ik nu ook het schieten voor te bereiden. Ik heb een "uitnodiging" gemaakt dat ik in alle brievenbussen van de buren ga steken en tegen de meest naaste vrienden laten we het zo weten. Op die uitnodiging heb ik niet...
Voorbereiding Reacties: 2 9-5-2011 13:27:18

Selena
39 days! Tip!
Dag bruidjes! Met nog 39 dagen op de teller beginnen de laatste voorbereidingen in orde te komen! Ik heb vandaag nog ons 'cadeau' voor de getuigen en ouders gevonden!!! Na heel veel zoeken vind ik dit wel een heel leuk idee. Kijk maar eens op www.gla...
Voorbereiding Reacties: 1 9-5-2011 13:25:21

Sarah
kapsel
Dag bruidjes,   Dit weekend moest ik naar een trouwfeest, en daarom had ik al een afspraak gemaakt bij mijn kapper om mijn haar eens te laten opsteken. Vorig jaar was ik ook naar die kapper gegaan voor de trouw van mijn schoonzusje en nu ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 9-5-2011 12:43:58

bianca
Help !!! cameraman gezocht
wij zitten echt met een groot probleem we hebben juist vernomen dat onze cameraman niet meer kan filmen wegens zijn gezondheid. met nu nog maar 60 dagen op de teller is er niet veel tijd meer om een andere te vinden. kan iemand ons soms helpen nog o...
Video Reacties: 11 9-5-2011 12:34:26

Ankie
Feestzaal brouwerij Liefmans en coeur d'artichaut
Hey iedereen,   Hebben jullie toevallig ervaringen met de feestzaal van brouwerij Liefmans in Oudenaarde en catering coeur d'artichaut? Ik heb al eens via de zoekfunctie ervaringen opgezocht maar had graag nog even de vraag opnieuw gestel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-5-2011 12:06:42

Cindy
Yesssssss,it's a deal!!
We hebben onze zaal vastgelegd!!! Zaal Familia in Nijlen = is the place to be op 25 augustus 2012. Het doet toch wel een beetje raar in mijn buik hoor Het is nog zo ver weg, maar toch al een heel belangrijk iets dat vast ligt hé ;-) Ik...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-5-2011 11:30:38

ans
alternatieve zaal gent?
hi, wij zijn nog op zoek naar een zaal rond gent, die budgetvriendelijk is en ons vrijlaat in keuze van traiteur. Cocteau hbben we reeds bezocht en blanc fixe staat ook op het programma . Maar we vinden het moeilijk om nog andere zalen te vinden die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-5-2011 11:28:43

Ki
Deel 1 achter de rug en nog 3 dagen voor deel 2
Hey medebruidjes,   sinds dit weekend zijn we getrouwd voor de wet. Het was echt super... Ik was helemaal niet nerveus of gestresseerd... Is niet echt ander gevoel getrouwd zijn, maar toch is beetje anders dan voor we getrouwd waren. Onze telle...
Voorbereiding Reacties: 2 9-5-2011 11:24:31

A.
Bedankdoosjes
Weet er iemand een site waar je bedankdoosjes kan bestellen? Heb al eens rondgekeken op internet en 2,85 of 1,75 voor een kartonnen doosje vind ik toch iets teveel!!
Voorbereiding Reacties: 3 9-5-2011 11:20:02

Christa
Ook Photo4you als fotograaf
Hallo iedereen   Wie had op zijn mooiste dag ook fotograaf Photo4you gekozen en hoe waren de ervaringen in verband met afwerking van album en tijd?   Groetjes   Christa
Fotografie Reacties: 4 9-5-2011 11:14:08

Kelly
Vrijgezellendag en nacht was super!
Hallo B2B   Hier ben ik dan met mijn verslagje van mijn vrijgezellendag van 7 mei! HET WAS ECHT SUPER!!   Om 9u30 stond mijn getuige bij mij om met mij nog ideeën te gaan opdoen voor bruidsboeketten... Vond ik redelijk verdacht omd...
Voorbereiding Reacties: 7 9-5-2011 11:05:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...