Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

anja
B-IN te Brugge
Iemand ervaring met B-IN te Brugge? Is een loungebar en restaurant dat je kan huren, voor max 200 personen, in loungestijl. Ziet er tof uit, iemand al daar naar een huwelijksfeest geweest of er zelf zijn huwelijksfeest gegeven? Alle reacties zijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-5-2011 20:52:42

stephanie
Opzoek naar een feestzaal regio antwerpen-oost vlaanderen
Hallo iedereen !   Vorige week zaterdag heeft mijn ventje zijne knieval gedaan en moeten we dus opzoek gaan naar een zaal waar minstens voor het avond feest 150 mensen kunnen zitten en rond de 200 mensen voor de receptie.   Wij zijn van...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 9-5-2011 20:52:05

sandy
fotoshoot
Nog 7 weekjes en dan is het zover! Ik wou graag mijn vriend verrassen met een fotoshoot. Om deze af te geven de avond voor de trouw. Ik ben nog een beetje aan het twijfelen: in lingerie of gewoon. Heeft er iemand ervaring mee? Doet dit elke fotograa...
Voorbereiding Reacties: 3 9-5-2011 20:45:49

Brenda
Azzuro - Oostende
Iemand ervaring met de werkwijze van Azzuro in Oostende ? Ze verkopen het pasmodel, dus er wordt geen jurk besteld (eerlijk is eerlijk : ik ben ook té laat daarvoor vrees ik) En dan moet je een paar weken voor de trouw passeren en verstell...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-5-2011 20:45:22

Baci
Voorlezen tekst zoontje.
Hey bruidjes!   Ons zoontje van 8jaar wil graag op de viering iets voorlezen, maar wij weten niet zo goed wat! Heeft er iemand ideetjes?? Wat laten jullie allemaal voorlezen? Wij hebben wel al een gedichtje dat iemand voorleest... Dus het zou ge...
Ceremonie Reacties: 6 9-5-2011 20:42:48

Evelien
Feestzaal goedgekeurd
Hoi hoi,   Mijn verloofde en ik zijn zojuist eens tot aan onze feestzaal gereden. Had die praktisch vastgelegd zonder dat hij er was geweest. Ikzelf heb er ooit een feest gehad en was verkocht. Maar nu heeft mijn verloofde dus ook de feestzaal g...
Voorbereiding Reacties: 0 9-5-2011 20:42:28

kelly
Limo Bianco
Hallo allemaal,   Heeft er iemand van jullie al goede of slechte ervaringen met Limo Bianco in Mechelen/Sint-Katelijne-Waver?   Alvast bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 1 9-5-2011 20:37:02

kim
misboekje
Hey, dit is de eerste keer dat ik hier een bericht op plaats maar ik wou eens vragen of je bij een gewone zegening ook een misboekje moet maken en wat er allemaal moet instaan. wij trouwen in augustus en hebben pas 2e afspraak met de pastoor 7 juni d...
Religie Reacties: 2 9-5-2011 20:33:13

Nath
tegen wanneer laat je de mensen antwoorden wanneer ze komen?
Hallo allemaal,   Onze uitnodigingen zijn af maar we twijfelen over de datum tegen wanneer mensen moeten laten weten of ze aanwezig zullen zijn of niet. Het is misschien vroeg om ze te versturen, maar met de grote vakantie ertussen dachten we ze...
Uitnodigingen Reacties: 14 9-5-2011 18:48:34

Niki
Ceremoniewagens Vernimmen uit Dendermonde
Hoi Bruidjes,   We zijn momenteel volop op zoek naar ceremonievervoer. Mijn verloofde, de bruidskindjes en ik zouden een aparte wagen nemen en de rest van de suite in een limo. Nu heb ik op het internet al verschillende firma's gevonden en pri...
Voorbereiding Reacties: 1 9-5-2011 18:31:42

Anouk
planning ok?
Hallo allemaal,   sinds vandaag nog maar 59 dagen op de teller, wat gaat de tijd toch snel. Hoe dichter onze grote dag komt hoe harder ik begin te twijfelen of alles wel volgens plan verloopt en of we niks vergeten zijn. Al in orde: - feestzaal...
Voorbereiding Reacties: 5 9-5-2011 18:16:31

julie
En nu wachten...
Hoi Hoi,   Onderaan mijn scherm staat nog 18 dagen... En ik kan enkel nog wachten... Alles is geregeld. Enkel zaterdag nog naar de feestzaal voor de tafelplanning... Maar ik word er precies alleen maar rustiger op. Hoe dichter de dag komt ho...
Voorbereiding Reacties: 3 9-5-2011 17:21:57

Kim
Nog 33 dagen..
... op de teller. Woensdag dus exact nog 1 maand.   Zaterdag zijn we onze ringen gaan bestellen, en zouden normaal nu vrijdag al binnen zijn zodat we ze kunnen passen :). Deze maand dan nog laatste keer afspreken met de pastoor, muziek op cd ...
Voorbereiding Reacties: 1 9-5-2011 17:02:52

Merel
Een 'harig' vraagje...
Dag Bruidjes, Meestal snor ik de oudere berichten op voor ik een vraag stel, maar de laatste berichten dateren toch al van 6maand geleden... Ik zou graag eens willen weten of er iemand ervaring heeft met Xantippe voor bruidskapsel en make-up. Ik le...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 9-5-2011 16:22:56

ilse
meerdere getuigen
Hoi iedereen,   Een klein praktisch vraagje. Mijn vriend en ik hebben ieder 3 getuigen! in het totaal dus 6!!! Mijn vriend heeft namelijk 3 zussen en kon niet kiezen en ik heb mijn 2 zussen en een beste vriendin. Wou die vriendin er echt bij omd...
Ceremonie Reacties: 12 9-5-2011 16:06:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...