Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tanja
wat moet er al gepland worden
hallo, wij gaan volgend jaar in mei trouwen maar ik weet niet wat ik allemaal al moet plannen. kan er iemand mij helpen
Voorbereiding Reacties: 11 11-5-2011 19:11:30

Inge
Drukkerij in buurt van Waasland
Hey Hey,   wij hebben eigen ontwerp klaar voor de aankondiging van het huwelijk van mijn zus. Wij hebben slechts prijs van 1 drukker en heb het idee dat die vrij hoog ligt, daarom zou ik nog alternatieven. Bedoeling is van een A5 in kleur me...
Uitnodigingen Reacties: 6 11-5-2011 18:15:00

Claudia
Huwelijkstaart
Hey allemaal,   Ik heb een tijdje geleden een bericht gepost dat ik zelf mijn huwelijkstaart te maken. Nu heeft mijn toekomstige schoonmama voorgesteld om de helft te betalen zodat ik al die drukte enzo niet heb. ik ben echt wel blij want ik ben...
Voorbereiding Reacties: 7 11-5-2011 17:34:59

Inge
Something borrowed
Dag dames!   Something borrowed, hier zit ik nog mee in de knoop. Mag dit ook parfum van mijn getuige zijn of telt dit niet als iets geleend?   Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 11 11-5-2011 16:58:04

Charlotte
Details- praktisch- planning - wat, wanneer en vooral wie?
Hey bruidjes en gommetjes in spe!   Bij ons komt het stilletjes aan dichterbij... Alles wordt stilletjes aan afgewerkt en ik denk dat we tegen dan wel klaar zullen zijn.   Nu zat ik met een paar vraagjes. Vooral praktische dingen. Wij l...
Voorbereiding Reacties: 3 11-5-2011 16:46:17

Sofie
Kapsel
Hallo iedereen,   Wie heeft er ervaring met:   -Michèle Feyaerts, -Michel Sas, -Kelly Lenhardt?   Van deze laatste kreeg ik bij de vraag om informatie slechts het koele antwoord dat je pas vanaf 1 november 2011 een afspraa...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 11-5-2011 15:12:22

Ki
Nog 2 keer slapen...
Hey medebruidjes en bruidegommen,   nog 2 keer slapen of nog 1 keer slapen en 1 keer wakker liggen en het is zover. Alles staat klaar, alles is denken we geregeld. Hopelijk is een blauwe vingernagel (van tussen de deur te zitten) het enige minp...
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2011 15:06:07

Kaatje
Fotolocaties
Lieve bruidjes in spe,   Zoals zovelen zijn ook wij nog op zoek naar leuke fotolocaties in de buurt van Melsbroek/ Tervuren... Alle tips zijn welkom!   Groetjes,   Kaatje
Locaties - Fotografie Reacties: 1 11-5-2011 14:45:22

Ellen
30 juli 2011
   Hallo mede bruidjes/gommetjes,   Zijn er nog koppeltjes die 30 juli 2011 in het huwelijksbootje stappen?? Bij mij begint het stilaan te kriebelen! Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?   Wij zijn opzoek naar e...
Voorbereiding Reacties: 9 11-5-2011 14:34:30

Brenda
altijd een bruidsboeket ?
nemen jullie allemaal een bruidsboeket ? wij hebben alleen burgerlijke trouw en gaan ook geen  aparte fotosessie houden of zo dus ik weet niet goed wat ik een hele dag ga doen met zo'n boeket. groetjes b 
Bruidsboeket Reacties: 9 11-5-2011 14:11:35

Ann
Eerste afspraak met de pastoor
Hey,   Misschien een domme vraag,maar wanneer hebben jullie de eerste afspraak met de pastoor ?   Mijn vriend beldde daarnet naar de pastoor en die zei dat we op het einde van het jaar wel een brief gingen ontvangen met een uitnodiging ...
Ceremonie Reacties: 6 11-5-2011 14:05:35

ine
kousenband verkopen en boeket weggooien
Hallo,   Ik zou het wel leuk vinden om mijn kousenband te verkopen of eventueel mijn boeket weg te gooien (zodat één van de vrijgezelle/niet getrouwde vrouwen dit opvangt, naar Amerikaanse traditie).   Weet iemand hoe dit voor...
Voorbereiding Reacties: 9 11-5-2011 14:01:21

Kathleen
Speech?
Hallo bruidjes,   Ik heb misschien een vreemde vraag. Maar in je speech bedank je dan altijd je ouders en koop je er iets voor als je je trouwfeest zelf betaald?   Groetjes Kathleen
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2011 14:01:10

Cindy
Donkere lingerie
Hoi bruidjes,   Ik ben nog op zoek naar lingerie meer bepaald een donkere (grijs/zwart/bruin) corsage. In de gewone lingerie winkel vind ik geen corsages. In de bruidslingerie winkel lijken ze enkel maar wit of zeer lichte kleuren te hebben....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-5-2011 13:59:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...