Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Gasten dansfeest
Hoi iedereen,   Wij vragen ons af hoe laat je ten laatste de gasten die je enkel vraagt voor het dansfeest na het eten uitnodigt? Wij zitten immers met een strakke planning en voorlopig moeten we ze uitnodigen om 22u30 nadat we met de familie ...
Voorbereiding Reacties: 4 28-5-2011 12:41:44

Eline
Graag jullie mening en hulp bij dagindeling!!!!
10u30   familie bij ons thuis 11u10   vertrek naar districtshuis 11u30   burgerlijk huwelijk 12u00   vertrek naar ouders thuis 12u30   broodjes bij ouders thuis 13u30&n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-5-2011 12:10:50

Tinne
Corsage of niet? Wat doen jullie?
Wij twijfelen nog over de corsages.  Mij leek het altijd zo ouderwets.  Wat doen jullie?  Enkel bruidgom, iedereen of niemand?
Bruidsboeket Reacties: 14 28-5-2011 12:04:36

tiffanie
extra volgen van trouwfeesten
Hallo bruidjes!   Hebben jullie ook dat gevoel dat alles rond huwelijken en trouwfeesten je enorm aanspreekt nu je zelf gaat trouwen? Ik had dat vroeger al, maar nu volg ik echt zoveel mogelijk programma's. Zo zijn wij getrouwd, gisteren de ...
Voorbereiding Reacties: 10 28-5-2011 11:26:50

Steffie
fotograaf gezocht regio Gavere- Oudenaarde
Hoi iedereen. Ik ben op zoek naar een fotograaf die niet zo heel duur is. kent er iemand een goede fotograaf zonder woekerprijzen? of iemand die hobby / amateurfotograaf is die nog beschikbaar is voor 15juni 2012. Wij trouwen in het gemeentehuis in...
Fotografie Reacties: 11 28-5-2011 11:02:46

rafa
krijg foto niet aangepast
ik ben ondertussen 3 weekjes getrouwd, maar krijg mijn fotoke niet aangepast van ne foto van mij en mijn (ondertussen) man, naar een foto van onze trouw.. weet iemand hoe dit moet.. 
Fotografie Reacties: 3 28-5-2011 10:34:22

Lindsy
Muziek intrede kerk: twijfel...
Goeiemorgen allemaal,   Gisteren was de kick off van de nieuwe Take That tour en de filmpjes hebben me aan het denken gezet wat betreft de intrede in de kerk voor ons huwelijk. Ik ben een mega Take That fan sinds mn tiende, mn vriend heeft ze le...
Ceremonie Reacties: 1 28-5-2011 10:18:14

Sarah
wat zouden jullie doen?
Dag bruidjes Ik heb een probleempje met de suite opstelling. Mijn 2 broers zijn nog single en hebben ook niet echt een vriendin die zou kunnen meelopen in de suite. In mijn vriendenkring zijn er wel 2 meisjes die dit zouden willen doen, maar ik vind ...
Ceremonie Reacties: 13 28-5-2011 9:58:13

Kim
vervoer
hey allemaal, hebben jullie ook dat probleem niet dat je altijd tekort in tijd komt met het vervoer?Als ik zou willen opgehaald worden door men vriend en zo de volledige dag (stadhuis,dan na stadhuis naar huis terug ,dan naar feestzaal ,foto's,....
Voorbereiding Reacties: 1 28-5-2011 9:44:43

Joke
Vandaag 1 week getrouwd
Hey,   Vandaag zijn wij 1 week gelukkig getrouwd. We hebben een prachtige dag gehad, mede dankzij de weergoden! Ik was heel rustig en heb van elk moment kunnen genieten. Alles is zo goed als perfect verlopen.   Ik zou iedereen hier willen b...
Ceremonie Reacties: 5 28-5-2011 9:08:48

Debbie
Kunnen jullie mij een beetje raad geve??
Hallo, is misschien een dom vraagje maar ik vraag mij af hoe de bruidegom zijn bruid afhaald?   Wij hadden gedacht om alle 2 thuis te blijven en ons klaar te maken en dan samen naar het gemeentehuis te rijden. Maar als ik hier de foto's bekijke ...
Voorbereiding Reacties: 8 28-5-2011 8:29:06

Charlotte
Heeeeeeeeelp! Raad nodig...
Bruidjes,    Heeeeeeeelp!!!!  Ik heb even jullie wijze raad nodig...   Mijn moeder wou per se dat een bevriend koppel van haar (lees: heel vervelend koppel, dat steeds denkt dat ze beter zijn dan anderen en dit dan ook sans g...
Uitnodigingen Reacties: 7 28-5-2011 8:20:27

Helene
twijfels over keuze trouwjurk na eerste pas
Hallo,   ik ben vandaag mijn kleed gaan passen en maak me toch wat zorgen. Ik begin te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. De eerste keer dat ik mijn kleed ging kiezen, was ik er direct verliefd op maar vandaag was dit gevoel hele...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-5-2011 23:45:43

Nele
Ouders vermelden op de uitnodiging
Zo'n 3 maanden voor D-day denken we volop na over wat we op onze uitnodigingen willen zetten. Het enige dilemma is hoe we onze ouder erop willen vermelden. We willen niet ouderwets doen en hun laten uitnodigen, maar ook niet stomweg hun namen erbij ...
Uitnodigingen Reacties: 10 27-5-2011 22:00:37

indra
help welke kleur schoenen
lieve medebruidjes. Ik heb een dilemma ik trouw in een paars/bordeaux achtige jurk een heel aparte kleur . nu zit ik met het dilemma welke kleur schoenen moet ik hieronder gaan dragen. tips?  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 27-5-2011 21:54:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...