Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Rozenblaadjes
Hey bruidjes,   Iemand een idee waar ik voor een voordelige prijs stoffen rozenblaadjes kan kopen? Bij AVA hebben ze wel papieren maar ik ben bang dat dit afgaat op mijn kleed, vandaar zou ik stoffen verkiezen. Groetjes, Vicky
Voorbereiding Reacties: 8 26-5-2011 8:55:12

Melodie
kostprijs drukken misboekjes
hey,   wat betalen jullie voor het drukken van jullie misboekjes? Ik heb een kopieer centrum gevonden die 100 boekjes drukt voor € 90, maar vind dit nog steeds redelijk prijzig. Hoeveel betalen jullie?   nogmaals thx! 
Ceremonie Reacties: 12 26-5-2011 8:42:25

Melodie
Welke vragen stel je aan een DJ?
Hey,   bij ons is de getuige van mijn verloofde DJ en gaat hij uiteraard ook DJ zijn op het avondfeest. Nu is onze DJ begin dit jaar voor de tweede keer papa geworden en hebben we er sindsdien ook niks meer van gehoord (wat wel begrijpelijk is...
Muziek - Live Reacties: 5 26-5-2011 8:39:09

Tinneke
Fotoshoot, vliegtuigen
Bonjour!   Gisteren zijn we langsgeweest bij onze fotograaf (Photo 4 you). We hadden een leuk gesprek en hij heeft ons helemaal enthousiast gemaakt. We hadden heel graag onze trouwfoto's laten nemen op een luchthaven. Mijn grote droom was altij...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 26-5-2011 8:35:05

Tamara
dans met de ouders
Hey meisjes!   Nog 28 daagjes en dan is het zover! We hebben ondertussen eindelijk een openingsdans gevonden maar nu was ik nog aan het zoeken naar een liedje voor de dans met de ouders. Welk liedje hebben jullie genomen?   groetjes!...
Voorbereiding Reacties: 5 26-5-2011 8:26:01

Tinneke
Notaris - huwen onder welk stelsel?
Goede morgen!   Aangezien mijn vader moeilijk deed, me onterft en niet naar de trouw komt omdat we trouwen en nog niet bij de notaris geweest zijn en we wonen in mijn huis, dat ik van mijn moeder heb gekregen toen haar vader stierf, vonden we h...
Juridisch Reacties: 9 26-5-2011 8:25:43

Tine
Vandaag nog 365 dagen - NOG 1 JAAR
Nog 1 jaartje wachten en dan is het mijn grote dag. Er staan nog 365 dagen op de teller.   Vanaf nu ga ik in gang schieten.  Tot nu toe heb ik nog niet veel gedaan omdat de gedachte 'het is nog meer dan een jaar' steeds in mijn hoofd spe...
Voorbereiding Reacties: 4 26-5-2011 8:25:10

lies
Zware domper...
Dag bruidjes,   na heel veel leuke voorbereidingsweken is de feestvreugde momenteel ontzettend ver te zoeken. Je moet weten dat mijn ventje en ik reeds in 2009 voor de wet zijn getrouwd, vroeger dan gepland, door de verpletterende diagnose in...
Voorbereiding Reacties: 12 26-5-2011 7:22:33

Leen
Bruidjes van dit weekend...
zaterdag 28/05 Licht bewolkt min: 7° max: 20° neerslagkans 10%   Dit zijn de weersvoorspellingen voor mijn locatie! Zie je nu wel dat je niet te vlug moet panikeren... =)
Voorbereiding Reacties: 6 26-5-2011 5:39:46

An
Tweede pas en getuigen problemen
Vandaag ging ik voor mijn tweede pas en ik keek er heel erg naar uit want ik hoopte mijn kleed mij naar huis te kunnen nemen. Toen ik mijn zus (mijn getuige) vroeg om 's middags samen met de mama te gaan eten en daarna te gaan passen wist ze mij te m...
Voorbereiding Reacties: 5 25-5-2011 23:29:04

patricia
Make-up
Hoi, Het is moeilijk om iemand te vinden die aan huis komt maquilleren voor de ochtend van de trouw. Weet u iemand of bent u iemand die dit doet...gelieve iets te laten weten!! Regio Sint-truiden!! Veel liefs xx
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 25-5-2011 23:27:44

Annelies
bedankingen
Beste, Geven jullie bedankingen aan jullie gasten? zo ja wat? We zijn er wat laat mee, maar mss dat we toch nog iets vinden. weten jullie ook waar je kinderdasjes kan vinden? dank u voor jullie hulp! Nog 9 dagjes te gaan! Stresssssss
Voorbereiding Reacties: 11 25-5-2011 22:03:01

evelien
Ceremonie in het buitenland met niet Christen -teksten voor ceremonie
Dag allemaal Amaai ik kan het amper geloven maar binnen 107 dagen trouwen wij !! 2 jaar geleden leerden we elkaar kennen op mijn vakantie... vakantieliefde die een beetje langer bleef duren dan gepland. Wij hebben 2 weken geleden het akkoord van d...
Ceremonie Reacties: 1 25-5-2011 21:57:38

Kim
99 dagen!!
Hallo!! Eindelijk kan ik dit ook eens posten, nog 99 dagen, de drie cijfertjes zijn WEG!!!!   De kriebels en de gezonde stress komen eraan!!!
Voorbereiding Reacties: 3 25-5-2011 21:33:24

mieke
Vermelding troopje op uitnodiging??
Hallo, we zijn volop bezig met het vormgeven van onze uitnodigingen MAAR aangezien we trouw en doop combineren weet ik niet goed of ik dit ook aan de mensen moet vermelden op de uitnodigingen..EN hoe formuleer je dit best dan?? Wie heeft hier ervarin...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 25-5-2011 20:51:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...