Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Fotolocatie regio Laakdal, Mol, Tessenderlo
Hoi   Wij trouwen 13 augustus en we zijn nog hopeloos opzoek naar een locatie. We trouwen zelf in Laakdal maar na de foto's moeten we naar Meerhout.   Heeft er iemand een goed idee? Zowel binnen als buiten zijn welkom!   Alvast ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 23-5-2011 19:45:51

Kim
21 mei 2011 - foto's!
Deze link staat al bij mijn verslag van onze dag maar ik wil het toch ook graag even delen in het rubriekje "fotografie". Zalig nagenieten, het is echt prachtig !! http://www.jefcelen-huwelijksfotograaf.be/KiWi&2/
Fotografie Reacties: 35 23-5-2011 19:39:49

Kim
21 mei 2011 - mooiste dag van ons leven! + foto's!
Zaterdag was echt de mooiste dag van ons leven! Hierbij een verslag :) Ik heb even gewacht tot ik ook foto’s kon laten zien :) Om 6u ging mijn wekker. Aangekleed, snel iets gegeten en de konijntjes eten gegeven. Rond 6.30u zou de visagiste k...
Ideeën Reacties: 27 23-5-2011 19:36:23

ann
mooi gedichtje in het begin van het misboekje?
Hey bruidjes,   Ik zoek nog een mooi gedichtje voor in het begin van het misboekje te zetten... Kunnen jullie mij helpen?   Groetjes
Religie Reacties: 11 23-5-2011 19:30:45

Eveline
Misboekje
Dames,   Ik ben begonnen met het maken van ons misboekje. En eerlijk gezegd, makkelijk is anders :-) Degene die het hun willen doormailen, graag :-)   Eveline_tje@hotmail.com   Bedankt !    Grtjs 
Voorbereiding Reacties: 3 23-5-2011 18:53:04

Kelly
Nederlands nummer
   Hela, alles is bijna in orde, ik zoek enkel nog een nederlands nummer voor in de mis. We willen geen clouseau of marco borsato. Iemand tips? x
Muziek - Ceremonie Reacties: 15 23-5-2011 17:55:49

patricia
fotograaf gezocht
Hoi,wegens omstandigheden zijn we nog steeds op zoek naar een fotograaf of een amateurfotograaf voor ons huwelijk op 02 juli 2011. Wij zijn van Sint-Truiden ( Limburg)!! Is er iemand geintreseerd of ken je iemand...laat het me gerust weten!! Vrien...
Fotografie Reacties: 8 23-5-2011 17:39:42

Nathalie
witte duiven, wat ermee te doen avond ervoor :) ?
Dag Bruidjes,   Ik bedacht met net een praktisch probleempje :-) Wij gaan witte duiven huren voor aan de kerk los te laten (ze vliegen terug naar huis hoor :-)) Nu is het zo dat we die de avond voor onze trouw mogen gaan ophalen (we moeten...
Voorbereiding Reacties: 3 23-5-2011 17:38:52

charlotte
Amai, en ik vind een jaar wachten al lang...
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/ODN_110523_28jaarwachten
Voorbereiding Reacties: 5 23-5-2011 17:22:09

Kelly
Raar verhaal hoor, allé ik hoop dat het een "verhaal" is
Krijg ik vanmorgen een mailtje van mijn vriendin, mijn getuige:   Pff, ge hebt er misschien al van gehoord… Ik heb er zelfs bijna niet van geslapen. Ik ben alle foto’s van Antwerpen van de vrijgezellen kwijt! Ik wou die gisteren op...
Voorbereiding Reacties: 12 23-5-2011 15:47:43

Nele
Trouwkleed Jesus Peiro model 118 van bij Pierre Yves te koop
Hey bruidjes,   Ik trouwde op 7 mei! Het was een schitterende dag en alles was van begin tot einde PERFECT. Waaronder ook mijn kleed... al zeg ik het zelf, maar tot vandaag krijg ik nog altijd te horen dat mijn kleed super mooi was.   ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-5-2011 15:36:16

Nele
Zoek je goede discobar/DJ?! Twijfel niet: discobar Happy Music is SUPER
Hallo aanstaande bruidjes en bruidegommen,   Zijn jullie op zoek naar een goede DJ of dicobar voor jullie dansfeest? Bij ons was het in ieder geval een voltreffer! Dierk van Discobar Happy Music kwam draaien en deed dat voortreffelijk! &nb...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 23-5-2011 15:29:10

jill
oud theater of feestzaal met burlesque tintje...?
hallo, wij trouwen volgend jaar in Augustus, eerst wouden we ons feest geven in een spiegeltent, mr toen ik de prijslijst zag, kreeg ik het toch een beetje warm  nu ben ik dus opzoek naar een feestzaal met een burlesque tintje of een oud theate...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 23-5-2011 15:22:13

tineke
help HELP de rits van mijn jurk is stuk
ik heb een groot probleem. De rits van mijn jurk is stuk, Ik ben nu aan het twijfelen of ik het wel een rits zou laten of er een koord in zou stoppen. Het is een heel erg fijn ritsje en ik zou niet willen dat het weer stiuk gaat. Heeft er iemand tips...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-5-2011 15:06:37

Chanelle
Prijs Trouwjurk Nicole Colet?
  Hallo allemaal,   Ik heb afgelopen zaterdag ook een jurk van Nicole aangehad. Ben er helemaal verliefd op & het was pas de tweede trouwjurk die ik had aangepast. Wat zijn ongeveer de prijzen van de Nicole Colet?   Groetjes, Cha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 23-5-2011 14:19:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...