Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tamara
De mooiste dag van mijn leven tot nu toe!!!!
Hey bruidjes,   Ja voor mij zit het er weeral een dagje op! Ik mag mij al een dagje mevrouw Ickx noemen Is wel ff wennen, maar ook zo'n zalig gevoel! Hier ff mijn dagverslagje zoals beloofd: om 6u opgestaan, gedoucht, haar gedroogt, mij aang...
Voorbereiding Reacties: 13 21-5-2011 23:02:48

Nathalie
Feestzaal gezocht - hoe snel op voorhand vastleggen?
Hoi allemaal! Sinds deze week zijn mijn vriend en ikzelf verloofd.  Nu iedereen de datum van 'onze dag' wil weten, ben ik mijn zoektocht naar een zaal maar gestart. Ik ben op zoek naar een romantische zaal (niet té ouderwets) in de provinci...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 21-5-2011 21:29:41

Katrien
Kwestie van stijl
Hello,   Het lief van mijn toekomstige schoonbroer wil op onze trouw een wit, kanten bustierkleedje dragen (mijn kleed is ook wit en ook kant en ze weten dit). Het lijkt echter alsof ik de enige ben die dit "totally not done" vindt. Back me up ...
Kledij - Suite Reacties: 27 21-5-2011 20:54:12

caroline
Huwelijksreis Dominicaanse Republiek
Ey bruidjes,   Ik en mijn verloofde zijn zoal eens bezig geweest over de huwelijksreis en onze voorkeur zou uitgaan naar de Dominicaanse Republiek. Heeft iemand hier al ervaring mee en tips voor een goed hotel? Er is zoveeeel keuze, echt moeil...
Huwelijksreis Reacties: 11 21-5-2011 19:53:36

Liza
11 november 2011
Hey iedereen,   Ik ben op zoek naar koppeltjes die ook gaan trouwen op 11 november 2011. Hoe verloopt de planning? Ondervinden jullie problemen om op die dag te trouwen?    Ik denk dat onze planning redelijk verloopt. Ik heb mijn kleed...
Voorbereiding Reacties: 6 21-5-2011 19:11:56

anne
Ook binnenlocatie zoeken?
Hallo allemaal,   Voorzien jullie allemaal een binnenlocatie voor de foto's? Wij zijn van plan onze foto's op de Zaat in Temse te nemen. Heel tof als buitenlocatie (vinden wij hé ), maar we weten er niet echt plaatsjes zijn voor slecht w...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 21-5-2011 18:18:47

elien
bruidjes voor september 2012
hallo   Ik had graag eens met de bruidjes voor 2012 eens wat dichter kennis gemaakt. Een beetje keuvelen hoever de voorbereidingen staan, ideeën uitwisselen,... want eigenlijk ben ik een beetje op den dool...er zijn mensen die zeggen: d...
Voorbereiding Reacties: 15 21-5-2011 14:48:06

Cathy
tips voor liedje
Hey dames en heren,   Ik ben op zoek naar een leuk nummer dat we kunnen spelen als we ballonnen oplaten na onze trouw en de doop van ons zoontje van 5 jaar. Heeft er iemand suggesties?   Alvast bedankt.   groetjes Cathy
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 21-5-2011 13:51:24

An
Even hartje l uchten... Stress!!
Hey iedereen,   er is niets gebeurd hier of zo en alles loopt vlot maar kheb zo veel stress!! Het duurt precies te lang ineens... enerzijds moet ik niet meer veel doen voor den trouw, daarvoor hebk zeker ook geen stress dat het niet gaat kl...
Voorbereiding Reacties: 7 21-5-2011 12:07:45

Nelly
Kadotip ouders?
Hey iedereen,   Even een oproep voor een paar ideetjes voor kados aan de ouders.  Onze ouders zijn heel verschillend, dus was het eerste idee een "gepersonaliseerd" kado te geven aan iedereen.  Maar ik heb schrik van sommige rea...
Voorbereiding Reacties: 4 21-5-2011 11:44:23

indra
kadotip vergeten wat op een extra kaartje zetten??
Ik heb helaas een fout gemaakt geen kadotip op de uitnodigingen gezet, nu kan ik wel kleine kaartjes laten maken bij vistaprint om erbij te voegen want helaas kent niet iedereen ons goed zoals collega`s van mijn aanstaande ed we lusten nl absoluut...
Uitnodigingen Reacties: 4 21-5-2011 11:12:06

Monica
Danslessen
Hallokes!   Wij zouden graag wat danslessen nemen.Eventueel ook voor onze openingsdans maar daar zijn we nog niet uit. Wie heeft er ervaring met dansschool Ekkert in mortsel? Met de privélessen of de gewone cursus? Het lijkt me wel hee...
Openingsdans Reacties: 7 21-5-2011 10:53:15

natje
maggie stottero
hey medebruidjes   ik heb op internet mijn hart verloren aan een bruidsjurk van maggie stottero. ik weet dat je hem kunt verkrijgen in de honeymoonshop in rotterdam, wij komen van antwerpen en vind het wat ver om helemaal naar rotterdam te ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-5-2011 9:18:41

Kim
Stressssss ...
Ja, het is vandaag mijn trouwdag en ik heb nog tijd om hier op het forum te komen .. Mijn visagiste/kapster gaat belachelijk te laat zijn! .. Tijdens mijn proef hadden we afgesproken om 8u maar daarna zijn mijn moeder (make-up) en zus (opsteekkapsel)...
Voorbereiding Reacties: 15 21-5-2011 7:45:52

vanessa
2 juli bruidjes
Elke keer ik naar mijn teller onderaan kijk, word ik een beetje ongerust. Het komt nu echt wel heel snel dichterbij en ik moet precies nog zoveel doen. Hoe staan jullie ervoor?  Wat moeten jullie nog doen? Ik moet nog: *  horen hoe het ...
Voorbereiding Reacties: 3 20-5-2011 22:39:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...