Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Gezocht: fotograaf die foto's inplakt én waarbij je je foto's in volle kwaliteit op cd bezorgt.
Hallo iedereen,   Ik ben op zoek naar een fotograaf die foto's nog op authentieke wijze inkleeft én je de foto's op cd-rom bezorgt in volle kwaliteit.  Noem mij misschien ouderwets, maar ik heb niets met foto's die 'afgeprint' zijn! B...
Fotografie Reacties: 13 19-5-2011 9:55:54

Britt
Prachtige uitnodigingen voor mensen die eens iets anders willen ...
Hallo iedereen   Deze tip wil ik jullie zeker niet onthouden, prachtige, handgemaakte uitnodigingen, menu's, naamkaartjes en 100% betaalbaar.   Ik heb ze zelf bij Marijke besteld en de preview is werkelijk fantastisch.   Veel ke...
Uitnodigingen Reacties: 5 19-5-2011 9:45:38

Melodie
verslagje + foto's trouw voor de wet
Hoi iedereen,   op 7 mei zijn wij getrouwd voor de wet (op 4 juni trouwen we voor de kerk). Ik moet zeggen, we hebben echt geen spijt van onze beslissing om het op te splitsen in 2 dagen. Nu hebben we alles heel bewust meegemaakt en was het in...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 19-5-2011 8:43:01

Sarah
moving on up
Hei iedereen,   na mijn laatste niet zo positieve berichtje heb ik vandaag toch een zeeer productieve dag gehad, staat gecheckt:   beslissing welke loper, dassen voor suite gekocht, kledij bruidskindjes gekocht, vleugeltjes kindjes bes...
Voorbereiding Reacties: 1 18-5-2011 23:56:09

tima
help me !! wat zijn de do's and donts voor een gast op het avondsfeest ???
hoi , ik moet naar een trouwfeest vant weekend en ben in twijfel over mijn kledij er is geen dresscode maar tut mezelf graag op  iem die tips geeft over de do's and dont's van gastkledij ? zo kan ik mijn keuze miss maken  kheb een donker br...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 18-5-2011 22:44:24

Inge
Feestzaal 't Krekelhof te Gooik: meningen
Hallo, Wij hadden gedacht aan feestzaal 't Krekelhof te Gooik. Wat zijn de ondervindingen van deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-5-2011 22:06:09

Sarah
fonteinen vuurwerk
Dag dames   Ik had gisteren al een berichtje gepost dat ik graag vuurwerk wilde   Ik heb een firma gevonden die 4 fonteinen vuurwerk wil aansteken tijdens de openingsdans - echt prachtig op de foto's   1minpuntje het is 400€...
Voorbereiding Reacties: 6 18-5-2011 21:56:21

Inge
feestzaal regio Ninove
Hallo,   Wij zouden graag in het voorjaar 2012 trouwen. Momenteel zijn we volop aan het zoeken naar een leuke zaal. Kunnen jullie ons enkele tips geven.    
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-5-2011 21:54:10

Delphine & Valentijn
Vrijgezellenavond West - Vlaanderen!
Beste Bruidjes,   Naast de organisatie van mijn eigen huwelijk, ben ik getuige op het huwelijk van mijn beste vriendin op 28 april 2012. Super leuk natuurlijk, maar ik weet niet goed hoe ik aan de organisatie van de vrijgezellenavond moet begi...
Ideeën Reacties: 2 18-5-2011 21:49:41

Kim
Somatoline ... iemand ervaring?
Dag bruidjes,   Ik heb een raar vraagje. Ik ben nu 6 kg kwijt (nog 2 te gaan) maar mijn vel is slap geworden (ook dankzij mijn zwangerschap). In de bruidswinkel zeiden ze dat ze al veel bruidjes over somatoline heeft horen zeggen dat dit echt he...
Ideeën Reacties: 6 18-5-2011 21:38:31

Karolien
planning/ receptie
Dag iedereen!   Ik zit momenteel wat vast met de dagplanning van de trouw (01/10/2011) en of we 1 of 2 recepties gaan doen. Ik had graag een aparte receptie (ongeveer 1,5u) gedaan voor de mensen die enkel naar de receptie komen (buren, vri...
Voorbereiding Reacties: 7 18-5-2011 21:17:01

Brenda
checklist...
Dames,   Ik ben deze week zeer actief op het forum omdat ik éindelijk in gang geschoten ben en nu in fast drive alles aan het vastleggen ben.   Als er iemand een gewèldige checklist heeft mag die me altijd mailen... : wijtrouw...
Voorbereiding Reacties: 1 18-5-2011 21:11:49

francis
vrijgezellenfeest
hey aanstaanden bruiden  Gisteren kwam me bruidsdame naar me toe en begon over een vrijgezellenfeest, of ik nog ideeën heb.  Nu ben ik niet zo van in een café te hangen Weten jullie nog iets leuks? En hebben je ook een vr...
Ideeën Reacties: 7 18-5-2011 21:11:39

jeff
stoel geld
Wij geven in een kapêl, een altaarnatief, die we volledig zelf in elkaar hebben gestoken. Voor de fun zou ik iemand laten rondgaan achter stoelgeld, zoals ze doen in de kerk.   Ik zoek een kort tekstje om aan het mandje te bevestigen..... I...
Ceremonie Reacties: 9 18-5-2011 20:35:39

Rosalinde
Kapper voor Eind augustus
Hallo allen,   Ik zoek een kapper die aan huis komt voor eind augustus in Gent of in de buurt. Ik ben zelf niet van Gent en heb tot nu toe nog niets gevonden. Dus als jullie tips hebben, ze zijn welkom!   Groetjes Rosalinde
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 18-5-2011 20:27:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...