Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Gezocht: fotograaf die foto's inplakt én waarbij je je foto's in volle kwaliteit op cd bezorgt.
Hallo iedereen,   Ik ben op zoek naar een fotograaf die foto's nog op authentieke wijze inkleeft én je de foto's op cd-rom bezorgt in volle kwaliteit.  Noem mij misschien ouderwets, maar ik heb niets met foto's die 'afgeprint' zijn! B...
Fotografie Reacties: 13 19-5-2011 9:55:54

Britt
Prachtige uitnodigingen voor mensen die eens iets anders willen ...
Hallo iedereen   Deze tip wil ik jullie zeker niet onthouden, prachtige, handgemaakte uitnodigingen, menu's, naamkaartjes en 100% betaalbaar.   Ik heb ze zelf bij Marijke besteld en de preview is werkelijk fantastisch.   Veel ke...
Uitnodigingen Reacties: 5 19-5-2011 9:45:38

Melodie
verslagje + foto's trouw voor de wet
Hoi iedereen,   op 7 mei zijn wij getrouwd voor de wet (op 4 juni trouwen we voor de kerk). Ik moet zeggen, we hebben echt geen spijt van onze beslissing om het op te splitsen in 2 dagen. Nu hebben we alles heel bewust meegemaakt en was het in...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 19-5-2011 8:43:01

Sarah
moving on up
Hei iedereen,   na mijn laatste niet zo positieve berichtje heb ik vandaag toch een zeeer productieve dag gehad, staat gecheckt:   beslissing welke loper, dassen voor suite gekocht, kledij bruidskindjes gekocht, vleugeltjes kindjes bes...
Voorbereiding Reacties: 1 18-5-2011 23:56:09

tima
help me !! wat zijn de do's and donts voor een gast op het avondsfeest ???
hoi , ik moet naar een trouwfeest vant weekend en ben in twijfel over mijn kledij er is geen dresscode maar tut mezelf graag op  iem die tips geeft over de do's and dont's van gastkledij ? zo kan ik mijn keuze miss maken  kheb een donker br...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 18-5-2011 22:44:24

Inge
Feestzaal 't Krekelhof te Gooik: meningen