Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mara
Welke Make-up
Halloo Dames...   Misschien een vreemde vraag "Welke Make-up?" maar wil graag mijn eigen make-up kopen zodat als het nodig mocht zijn ik zelf door de dag heen kan bijwerken.. De persoon die mijn make-up doet heeft make-up maar zou toch g...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 17-5-2011 21:51:12

Sofie
tafelstukken?
Hey allemaal,   Ik ben stilletjesaan aan het zoeken naar een bruidsboeket en bijhorende tafelstukken voor op de tafels tijdens het diner. Mijn meter is een fervent bloemiste, dus zij zal onze stukken maken.   Nu dacht ik aan een bruids...
Bruidsboeket Reacties: 7 17-5-2011 21:38:12

Ann-Sophie
DJ's Gravenhof Torhout
Hallo,   Eerste maal dat ik zelf een berichtje post. Wij trouwen op 15september 2012 in het Gravenhof te Torhout. Ik wil zo snel mogelijk een DJ vastleggen en ben aan het twijfelen tussen twee huis DJ's. Heeft iemand ervaring met Dj studio Enj...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 17-5-2011 21:37:46

Sarah
Vuurwerk
Dag Bruidjes   Onze grote dag komt dichterbij en ik ben bezig met de laatste details vast te leggen.   Ik had graag nog iets extra voor ons avondfeest en had gedacht om buiten een vuurwerk te laten afsteken Ik weet dat dit in onze zaal...
Voorbereiding Reacties: 3 17-5-2011 21:34:08

francis
waren jullie schoenen of de jurk erder
hallo bruidenik was het weekend in hulst aan het winkel en zag er zulke mooi schoen staan. en ze waar ook nog niet eens zo heel duur.( heb ze dan ook maar gekocht. En ze zitten lekker.) zijn dat wel geen echte bruidschoenen maar dat geeft toch niks.w...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 17-5-2011 21:30:03

francis
waren jullie schoen of de jurk erder
hallo bruiden in spe ik was het weekend in hulst aan het winkel en zag er zulke mooi schoen staan. en ze waar ook nog niet eens zo heel duur.( heb ze dan ook maar gekocht. En ze zitten lekker.) zijn dat wel geen echte bruidschoenen maar dat ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-5-2011 21:26:33

lies
Wie graag haar ventje wil verrassen : Lingerieshoot = echte aanrader!
Dag bruidjes,   na een supervlot verloop van mijn lingerieshoot 2 weekjes geleden kreeg ik vandaag de foto's doorgestuurd. Sommige foto's klaar voor de deletknop, gelukkig zeer beperkt ;-) Maar er waren er echt wel bij waarvan ik dacht : Wow...
Voorbereiding Reacties: 7 17-5-2011 20:46:16

Gitte
Bokrijk als fotolocatie?
Hallo iedereen,   Bij onze zoektocht naar een leuke locatie (buiten- en binnen) voor foto's kwamen we Bokrijk tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet je als bruidspaar en fotograaf/videograaf betalen? Alle informatie hierover is zeer we...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 17-5-2011 20:39:33

Sofie
Morgen bruidsjurk gaan ophalen
Joepie!   Hier kijk ik al lang naar uit. Morgen mijn bruidsjurk ophalen bij Koonings in Nederland. Eerst natuurlijk nog een late pasbeurt. Ik hoop dat mijn omtrek niet te veel verandert is. Ik denk het niet. Want ben totaal niet op regime gewees...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-5-2011 20:38:40

Kim
alternatief voor rode loper .... wie weet iets?
Hallootjes iedereen!   Ik ben op zoek naar een alternatief voor een rode loper, wij hebben namelijk nogal wat meters nodig en vind de prijzen voor rode lopers er echt over! Daarom heb ik zitten nadenken om mss een alternatief daarvoor te zoeken....
Voorbereiding Reacties: 11 17-5-2011 20:25:12

Sarah
boeket oost-vlaanderen???
iemand tips voor een bruidsboeket in de regio oost-vlaanderen, mijn hubbie to be weet niet zo goed waarheen :) we zouden wel graag iets met orchideetjes hebben   aja en nog een vraag in deze categorie: heeft elke kostuum voor mannen zo een ga...
Bruidsboeket Reacties: 12 17-5-2011 20:23:07

lies
2e proefkapsel... moeder alweer lauwe reactie!
Dag bruidjes,   vandaag 2e proefkapsel gehad. Eerste was beetje tegengevallen dus vandaag op hoop van zegen opnieuw naar de kapper. Ik had nu duidelijke instructies mee van wat ik graag wou, en mijn reactie was "wow"! Bij niemand anders gezie...
Verzorging - Kapsel Reacties: 20 17-5-2011 20:22:20

Lindsey
verslagje huwelijk 14 mei 2011 L&H
Ik ben nu officieel mvr De prins. na 10 jaar samen Alles was perfect geniet van elk moment het ga zo vlug die dag. Wij wonen in de kempen maar ik ben afkomstig van wvl en het feest was ook in wvl. We zijn blijven slapen bij mijn papa in wvl ....
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 17-5-2011 20:18:08

Brenda
de shoe shop opent morgen !
ik poste eerder deze week een item over Noe by Your. ben er daarnet nog eens langs gereden en het papier was weg van voor de ramen, ze waren volop schoenen aan het uitzetten dus volgens mij gaan ze morgen open. een ZEE van kleuren, echt niet normaa...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 17-5-2011 19:46:04

ann
uitnodigingen zijn er!!!
aan allen die vorige week hier meevolgden dat ik zo verdrietig was vrijdag toen onze superoriginele uitnodigingen compleet waren mislukt wou ik even zeggen dat alles ok is en we deze middag reeds de nieuwe geleverd kregen En ze zijn super nu!!! net...
Uitnodigingen Reacties: 4 17-5-2011 19:24:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...