Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Femke
bruidsjurk huren?
Hallo forum-bruidjes!   Mijn vriend en ik trouwen in november, maar willen ons kleine budget niet opdoen aan dure kledij. Voor mijn vriend heb ik al een tof adresje gevonden ('gentlemen') maar zelf ben ik nog op zoek naar een zaak die bruidskl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-5-2011 12:39:07

Jessica
openingsdans...
Hey dames,   Wij zouden graag een orginele openingsdans hebben. Een dansbaar liedje ala everything van Michael dublé misshien? Of mss een korte slow die overgaat (wordt gemixed?) in een heel overwacht liedje(iets van salsa ofzo) Heef...
Openingsdans Reacties: 3 16-5-2011 12:32:48

Nathalie
Op zoek naar goede afsluitende dans!!
Beste mede-bruidjes,   Ik heb even jullie hulp nodig. We zijn nog op zoek naar een leuke afsluitende dans. Onze openingsdans is 'Everything I do, ... ' van Bryan Adams.  Ik heb al enkele keren op het forum gelezen dat sommigen hun op...
Voorbereiding Reacties: 6 16-5-2011 12:14:54

stacy
nog 74 dagen... Wat ben ik vergeten?!?!?!!
Dag allemaal,   nog 74 dagen te gaan, goed aan het aftellen. maar ik kan het idee maar niet van me afschudden dat ik zaken vergeet!! Wij trouwen enkel voor de gemeente dus dat is al een zorg minder. kunnen jullie mij eventueel enkele zaken d...
Voorbereiding Reacties: 2 16-5-2011 12:07:46

nancy
een vraagje inverband met een bruidsjurk
hallo bruidjes , ik trouw volgendjaar in juli ,maar nu zit ik zo wa me een vraagje , ik heb gisteren via wendy kellens mijn droomjurk nog kunnen bestellen ,waar ik heel blij om ben want je vind deze jurk ni zo veel en als je die dan vind betaal j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 16-5-2011 11:40:15

Mireille
INFO toestemming huwelijksfoto's centraal station Antwerpen
Een wekenlange zoektocht bracht me bij de juiste persoon: Paul Van Aelst. Je mailt hem op paul.vanaelst@B-holding.be en dan krijg je een antwoordje met toestemming. Deze mail moet je dan afprinten en meebrengen.   Succes! 
Locaties - Fotografie Reacties: 7 16-5-2011 11:33:24

Anja
locatie fotoreportage
Wij trouwen op 26 augustus en zijn nog op zoek naar leuke, originele suggesties voor onze foto's. Voor buitenlocaties dacht ik aan domein van het kasteel van Laarne (weet iemand of je voor buitenfoto's ook moet betalen, voor foto's binnen was dit wel...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-5-2011 11:26:02

Kelly
Intrede feestzaal: welk liedje?
Ik ben op zoek naar een liedje voor intrede. We willen iets met veel "swoeng" en liefst instrumentaal... Iemand suggesties? Want ik ben een ramp in namen en titels....
Ideeën Reacties: 10 16-5-2011 11:03:13

Els
Fotolocatie BINNEN - regio Oost-Vlaanderen
Beste bruidjes-in-spé,   wij trouwen in 2012... Er is al redelijk wat geregeld, maar zijn nu op zoek naar een leuke, mooie locatie om foto's BINNEN te trekken. In het geval het slecht weer zou zijn, want dat is het enige dat je niet kan ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 16-5-2011 10:50:42

Kim
Locatie Oost-Vlaanderen, omgeving Waasland
Hey Bruidjes-to-be!!   Joepie -verloofd- en nu volop begonnen aan de organisatie. Kennen jullie mooie locaties waar we een toffe maar stijlvolle tent op kunnen plaatsen om te trouwen? Ik dacht aan een park, domein, tuin,... Alle hulp is welkom...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 16-5-2011 10:35:26

Sabrina
welke winkel kiezen voor goei prijs/kwaliteit
Dag allemaal,   Ik trouw volgend jaar in juni en vroeg mij af waar ik kon gaan om mijn droomkleed te vinden maar toch met een redelijke prijskaart. Kan er iemand mij soms adresjes geven?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-5-2011 10:30:29

chrisje
Stress
Hallo,        Met nog 80 dagen op de teller slaat de stress toe, ik ben een echt stressbeest ze.. Het ergste is dat ik van stress bijkom en dat is nu natuurlijk een zeer slecht moment zo dichtbij ons huwelijk, dus ben ik m...
Voorbereiding Reacties: 8 16-5-2011 10:23:58

Brenda
enveloppendoos versus rekeningnummer
hallo   ik lees hier regelmatig dat er met enveloppendozen gewerkt wordt en dat die dan leeggemaakt moeten worden etc   Is er een reden dat jullie niet gewoon een bankrekeningnummer doorgeven ? Want wij zijn dat wel van plan omdat ...
Voorbereiding Reacties: 15 16-5-2011 10:19:41

Nathalie
Afspraken Ceremoniemeester SUPER!!
Beste mede-bruidjes,   Gisteren hebben we onze planning doorlopen met onze ceremoniemeester. Dat was echt super.  We hebben een goede vriend gekozen dat voor ons te doen. Het is echt iemand die aan alles denkt en ook weet hoe hij het moet...
Voorbereiding Reacties: 1 16-5-2011 10:12:49

Charlotte
Nog 15 dagen... en de wanhoop nabij
Beste allemaal,   Eerst en vooral heel erg bedankt aan zij die op mijn vorige bericht over het-al-dan-niet-ophangen-van-de-vlag reageerden! Op de één of andere manier heb ik uit jullie reacties moed geput, vooral door de steun die ik...
Voorbereiding Reacties: 21 16-5-2011 9:49:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...