Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nele
graag info huwelijksreis
wij zouden begin oktober op huwelijksreis gaan, voor max 10 dagen.. we zouden graag in europa blijven, maar waar dat het die periode nog lekker warm is , liefst met mooi strand en romantisch uiteraard.. mijn verloofde zou heel graag is naar grieken...
Huwelijksreis Reacties: 6 16-5-2011 9:40:15

Brenda
Schoenen - super tip
hallo, ik heb -denk ik- een super tip voor het schoenenprobleem van velen. Ik heb dit weekend gehoord dat er eerstdaags een nieuwe winkel opengaat in de Kloosterstraat in A'pen. Met een zeer beperkt aantal modellen maar elk model schoenen komt in ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 16-5-2011 9:31:13

Brenda
Schoenen - super tip
hallo, ik heb -denk ik- een super tip voor het schoenenprobleem van velen. Ik heb dit weekend gehoord dat er eerstdaags een nieuwe winkel opengaat in de Kloosterstraat in A'pen. Met een zeer beperkt aantal modellen maar elk model schoenen komt in ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 16-5-2011 9:31:13

Els
muziek intrede - 'k geraak er maar niet uit :-(
help, ik geraak er maar niet uit én morgen begin ik te printen want de tijd dringt... Kan er iemand me adviseren of dit een goede keuze is :-)   intrede suite: The best is yet to come (Novastar) intrede mezelf en m'n vader: But...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 16-5-2011 8:51:18

Els
Feestzaal gezocht omgeving Schoten
Hallo iedereen!   Ben al eventjes op zoek naar een geschikte feestzaal, maar wil pas een afspraak maken als ik ongeveer weet welke prijs ik kan verwachten. Mijn vriend en ik zijn van de omgeving Schoten, maar vinden het niet erg om een feestza...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 16-5-2011 7:27:19

Els
Fotograaf omgeving Schoten
Hey iedereen!   Ik zoek een goedkope  (we moeten namelijk alles zelf financieren) fotograaf in de omgeving Schoten. Heeft iemand goede adressen (of fotografen waarbij we zeker en vast niet moeten aankloppen)?   Lieve groetjes, &n...
Fotografie Reacties: 6 16-5-2011 7:14:02

Gitte
Waar vind ik ballonnen met helium en kaartjes om op te laten na onze viering?
Hallo,   Wij trouwen binnen 2 weekjes en we hadden graag ballonnen met helium en kaartjes opgelaten na onze viering. Weten jullie waar we dit kunnen vinden? We willen er een 60-tal. We wonen in Scherpenheuvel.   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 16-5-2011 1:19:48

Valérie
Gezocht Ceremoniewagens - ceremoniemeester
Hoi,   Kan iemand mij helpen: ben op zoek naar ceremoniewagens om te huren? Wat zijn de prijzen? Ook een ceremoniemeester gezocht? Wat zijn de prijzen? Is dat echt nodig? Wat denken jullie ervan?   Groetjes.   Valérie en S...
Voorbereiding Reacties: 5 15-5-2011 22:53:12

Valérie
Gezocht Fotograaf
Hoi Hoi,   Kent er iemand een goede fotograaf in de omgeving herentals? Hoeveel geven jullie uit aan een fotograaf? Zo heb ik een idee van prijzen.   Groetjes.   Valérie en Stijn
Fotografie Reacties: 11 15-5-2011 22:50:05

Valérie
Fotograaf gezocht
Hoi Hoi,   Kent er iemand een goede fotograaf in de omgeving herentals? Hoeveel geven jullie uit aan een fotograaf? Zo heb ik een idee van prijzen.   Groetjes.   Valérie en Stijn
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-5-2011 22:48:14

Valérie
Voorbereiding gestart! Veel vragen?
Hoi,   We zijn al enkele weken aant zien achter een zaal. De knoop is bijna doorgehakt. MAar nu zit ik met enkele vraagjes: - Iemand een orgineel idee voor het vragen van je getuigen? - Weet iemand soms hoeveel tijd op voorhand je dat moet aa...
Voorbereiding Reacties: 3 15-5-2011 22:43:25

Leni
Verslagje
Zoals zovelen keek ik elke keer uit naar een verslagje van een trouw op dit forum.. dus kan ik niet anders dan ook een klein verslagje te schrijven!   7 mei was onze dag en het was echt dik in orde! Om 7u30 bij de kapper, om 12u kwam iedereen b...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 15-5-2011 22:02:23

Marijke
Feestzaal - knoop doorhakken
Beste trouwers,   Ik vind het heel moeilijk om een zaal te kiezen...mijn trouwkleed was veel sneller gekozen :p Wij hebben vier feestzalen bezocht en weten nu niet goed welke te kiezen...misschien dat jullie mening ons kan helpen om de knoop ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-5-2011 21:53:06

vanessa
make-up en haar
joepie gisteren onze trouwringen gekocht en dan nog wel in keulen!hihi tot zover het goede, ik ben nog altijd op zoek naar iemand die mijn make-up en haar wil doen aan huis op 3 september, iemand die interesse heeft?   alvast bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 15-5-2011 21:29:39

Caroline
trouwkleed te koop
Splinternieuw trouwkleed van Marylise voor 200euro nieuwprijs 1300euro maat 34
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 15-5-2011 21:18:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...