Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Griet
Vijverhof Wevelgem, Waterkant = 150 pers. Is dit te doen?
Dag iedereen,   Ik ben nieuw hier op het forum, moet dus nog een beetje mijn draai vinden.   Zaterdag zijn wij onze feestzaal gaan vastleggen, het Vijverhof in Wevelgem, zaal de waterkant. De vriendelijke dame zei ons dat daar 150 personen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-5-2011 21:15:54

Stephanie
Tekst uitnodigingen
Beste medebruidjes ;-)   Wij zijn bezig met een tekst voor de uitnodigingen. Wat was jullie tekst?   Hoe kunnen wij het best formuleren dat wij altijd een seintje willen van de mensen aanwezig of niet?   Bedankt!!  
Uitnodigingen Reacties: 12 15-5-2011 20:55:42

Cindy
getuigen vragen
Hey, Wanneer vraag je aan je getuige of ze getuige wil worden? Of staat daar geen termijn op?
Voorbereiding Reacties: 8 15-5-2011 19:53:33

Liesje
Splinternieuwe bruidsjurk te koop!
Nog niet gedragen! ( wegens minder leuke omstandigheden ) Bruidsjurk te koop voor 800 euro. Nieuwprijs 1500 euro. Gekocht in gerenommeerde winkel Linx te Hasselt. Merk Rafaelli. Maat 38. Nog niet op lengte gemaakt ( retoucheren mogelijk in winkel v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 15-5-2011 19:03:43

Filipa
Huwelijksreis?
Hoi mede bruidjes en bruidegommen,   Ik zit zo even verveeld met een vraag. Ik en mijn vriend betalen ons huwelijk zo goed als volledig zelf (lees: ik kreeg mijn jurk betaald door mijn mama, en hij zijn kostuum door zijn mama, en we kregen ge...
Huwelijksreis Reacties: 22 15-5-2011 18:28:27

Stefanie
Tafelthema
Dag mede-bruidjes!   Met nog 95 dagen op de teller begint de spanning er toch wel in te komen. In januari kocht ik mijn trouwkleed maar intussen heb ik nog steeds geen passende BH. Gezien het kleed met een decolleté en een lage rug is, is h...
Ideeën Reacties: 8 15-5-2011 18:05:04

Rosalinde
make-up gent augustus
hallo allen,    Ik zoek voor 27 augustus nog make-up en een kapper die langs huis komt, regio Gent. Hebben jullie misschien nog tips? Want ik ken helemaal niemand en ik kom niet uit deze streek.    Groetjes Rosalinde  
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 15-5-2011 17:23:41

Elisabeth
Ceremoniemeester gezocht
Hallo   Ik twijfel een beetje of een ceremoniemeester nodig is. Dus vroeg ik mij af wat jullie daar van denken? En of jullie een ceremoniemeester kunnen aanraden. Wij trouwen in Kortrijk. Ik veronderstel dat je niet te ver moet zoeken van waar ...
Ceremonie Reacties: 4 15-5-2011 16:56:48

Nathalie
Verslag van een prachtige dag!
Hierbij een klein verslag van mijn huwelijk gisteren.   Vooraf waren we een beetje bang voor het weer omdat ze buien voorspeld hadden, maar we hebben de hele dag geen druppel regen gezien.  Het was echt mooi weer.   Ik heb genoten van ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 15-5-2011 16:06:02

Ellen
Visagiste gezocht voor 9 juli, regio Dendermonde
Dag bruidjes Gisteren liet mijn visagiste (per sms!!) weten dat ze ermee ophoudt. Ze komt dus mijn make-up niet doen. Nu moet ik dringend op zoek naar iemand die make-up doet aan huis. Zowel ik als mijn mama en schoonmama zouden verzamelen op 1 ple...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 15-5-2011 16:00:12

crazy
Tiara gezocht regio west vlaanderen
Hallo allemaal,   Kan er mij iemand verder op weg helpen bij mijn zoektocht naar een Tiara?   Ben reeds vele jaren aan het sparen om mooi lang haar te hebben en zou het spijtig vinden om mijn haar op het huwelijk volledig op te laten steke...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 15-5-2011 15:44:17

carina
hoe hebben jullie je dag ingedeeld
wij vragen ons af om hoelaat we moeten beginnen aan onze dag we hebben alles gvoorzien, alleen de tijdsbepaling daar raken we nog niet uit eerst verzamelen ouders, getuigen,grootouders en de meters en peters aan de feestzaal, daar mogen ze instappen...
Voorbereiding Reacties: 1 15-5-2011 15:10:49

Fien
Gezocht: rode loper
Hoi,   Gisteren gaan informeren voor het huren van een rode loper. Amai, dat kost echt superveel! Zijn er mensen die hun rode loper niet meer nodig hebben en willen verkopen? Liefst een redelijk lange...   Bedankt!
Ceremonie Reacties: 8 15-5-2011 14:50:18

Ellen
Huwelijksreis: check!
Na lang zoeken en vergelijken, zijn we er eindelijk uitgeraakt... We gaan naar Bali! 3 weken lang... Ik kijk er al naar uit.   Voor al diegenen die nog moeten boeken...Via Nederland is het echt wel goedkoper dan wanneer je via Belgïe boe...
Huwelijksreis Reacties: 12 15-5-2011 13:52:21

samira
DJ CHRISTIAN VANTHUYNE???
Hoi Bruidjes!   Hier ben ik weer! Ik vroeg mij af of iemand al naar een trouwfeest geweest is in de Koetse in Kluisbergen of daar zelf hun trouwfeest hebben gegeven. Kunnen jullie mij eventueel meer vertellen over hun DJ,  Chirstian Vanthu...
Voorbereiding Reacties: 0 15-5-2011 13:40:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...