Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
pffff
Hallo iedereen,   als jullie het niet erg vinden zou ik graag hier even mijn hart luchten. Slechts 46 dagen nog tot the big day, en ik zie het eigenlijk niet goed meer zitten. En ik kan er ook niet echt met iemand over babbelen, vandaar mij...
Voorbereiding Reacties: 7 16-5-2011 17:17:32

Filipa
Hoe lang op voorhand aangifte bij stadhuis?
Hoi iedereen,   Ik zit even met een vraag. In oktober vorig jaar zijn we al eens langs geweest bij het gemeentehuis om te verklaren dat we gingen trouwen en om onze datum vast te leggen. Toen zei die man dat we heel mooi op tijd waren, hij hee...
Juridisch Reacties: 12 16-5-2011 16:47:19

francis
hoelang van tevoren versteuren jullie de uitnodigen
Hallo   Waarneer doe je het uitnodigen op de post, staan hier regels aan vast. Kan er namelijk niks over vinden op internet.   Ik zat zelf te deken aan 4a 3 manden van te voeren, of is dit te vroeg of te laat   G...
Uitnodigingen Reacties: 10 16-5-2011 16:00:48

heidi
tulle onderrok gezocht voor je maatje meer
mijn zus is op zoek naar een lange tulle onderrok, geen met hoepels, ze heeft eentje met hoepels en deze zie je door haar kleed... nu zoeken we dus een mooie lange brede onderrok met verschillende lagen en voor een maatje meer
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-5-2011 15:58:43

Heidi
Fotograaf gezocht om mening te geven !
Hallo Fotografen (of goede amateurfotografen:)), ik ben niet op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk, maar naar jullie meningen omtrent foto-toestellen ! Ik zou mij nl. graag een degelijke compact camera willen aankopen... Ik weet alleen niet in...
Fotografie Reacties: 8 16-5-2011 15:57:19

Ki
verslagje trouw 13.05.2011
Hey medebruidjes en bruidegommen,   ik ga hier toch eventjes kort een verslagje neerpennen. Ik vond het altijd leuk om verslagjes te lezen dus bij deze mijn verslagje.   Ondanks het feit dat ik nogal snel een stresskip ben, was ik op de tr...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 16-5-2011 15:48:43

Penny
wat na openingsdans?
Hoi,   een tijdje geleden was er beslist om na onze openingsdans te dansen op de openingsdansen van onze ouders. Nu twijfelt mijn vriend aan dit idee omdat hij 3 slows te lang vindt. Toen als ik hier openingsdans en dan i gotta a feeling van...
Openingsdans Reacties: 10 16-5-2011 15:22:37

Katrien
Voorproeven menu
Beste brides to be   Ik heb toch nog iets kunnen vastleggen dat we nu al kunnen doen :-) We mogen namelijk maandag 30 mei ons menu volledig gaan bespreken (hebben al zelf samengesteld) én gaan voorproeven!!! :o)   We kijken er al o...
Voorbereiding Reacties: 1 16-5-2011 15:05:56

Sofie
Naamkaartjes tafel - Vistaprint?
Dag dames! De laatste weken zijn we echt in gang geschoten (mag wel, met nog 60 dagen op de teller) en we hebben zo al redelijk wat van het lijstje kunnen schrappen. De ringen zijn gekozen, bij Wim Meeusen en Gerda de Vrij, uitnodigingen gemaak...
Voorbereiding Reacties: 4 16-5-2011 14:14:42

Els
Ann Lemaitre
Hallo,   heeft er iemand ervaring met pianiste Ann Lemaitre tijdens het kerkelijk huwelijk ?? (regio Gent)
Muziek - Live Reacties: 3 16-5-2011 13:44:32

Leontine
Even mijn verhaal kwijt...
Pfff, ik weet even niet meer wat ik er mee moet... Op 21 augustus hielden wij een zeer grote bbq (ca 65 gasten) ter ere van onze verjaardagen. Mijn ouders zijn daar kwaad van vertrokken om iets wat mijn aanstaande gezegd zou hebben (hij is zich van g...
Voorbereiding Reacties: 13 16-5-2011 13:38:23

Selena
32 dagen te gaan!! - bevestigingen
Dag bruidjes to be! En de dagen gaan zo snel voorbij dat het wel lijkt dat ik tegen de tijd aan het racen ben! Dit weekend heb ik eindelijk mijn enveloppendoos gehaald ( met behulp van Filipa haar richtlijnen in het decoreren ervan- thank you!). ...
Voorbereiding Reacties: 10 16-5-2011 13:18:53

Marie
Vraagje make-up
Hoi Iedereen,   Ik heb eens een vraagje ivm jullie bruids make-up. Na lang zoeken heb ik eindelijk iemand gevonden die aan huis komt. Een paar weken geleden moest ik zelf naar een trouwfeest gaan en dit was de uitgerekende moment om mijn pro...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 16-5-2011 13:15:18

Sabrina
Welke kiezen?
Hallo meisjes, We hebben momenteel 3 zalen in het oog maar dewelke is het beste? - de waerboom - 't gravenhof (maar ik denk wel dat deze iets te duur zal zijn) - 't brouwershof   enkele tips of eventueel nieuwe locaties in die stijl zijn we...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-5-2011 12:48:08

katleen
unieke fotograaf
Hello,   Wij zijn op zoek naar een fotograaf voor onze trouw. We zoeken een fotograaf die spontane, speciale foto's maakt, een niet alledaags album. We zijn niet ok zoek naar de alledaagse trouwfotograaf. Weten er mensen speciale&nbs...
Fotografie Reacties: 22 16-5-2011 12:46:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...