Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Céline
Huwelijksfeest
Hallo wij zijn vier leerlingen uit het derde jaar economie en voor ons eindwerk moeten wij een fictief bedrijf opstarten. Wij koze voor een weddingplanner. Nu zijn wij aan het onderdeel resultatenberekening gekomen. Maar wij hebben totaal geen id...
Voorbereiding Reacties: 20 20-5-2011 9:56:18

Kendra
De laatste dag!
Spannend die laatste voorbereidingen. Heb gelukkig toch 1 dag verlof gekregen op school zodat ik alles kan voorbereiden ...   Vandaag moeten we de misboekjes (100) nog maken en dan nog kleine dingetjes allemaal. Zal wel goed komen zeker?   ...
Voorbereiding Reacties: 20 20-5-2011 9:21:49

Melissa
Bedankjes - jullie mening
Hoi mede-bruidjes   Bij mij staan er nog wel wat dagen op de teller, maar het kan geen kwaad om al wat denkwerk te verrichten voor die ooh zo grote dag :-)   Wij willen graag met gerbera's werken.   Nu dachten wij als bedank...
Ideeën Reacties: 6 20-5-2011 9:10:56

Annelies
Laatste liedje voor de mis
   Hoi bruidjes, ik ben nog op zoek naar 1 liedje voor onze mis, kunnen jullie mij nog     wat ideetjes bezorgen?   Dank je!!
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 20-5-2011 8:40:48

stephanie
Ervaringen met feestzaal Scala
Hoi iedereen,   Ik vroeg me af of er hier al mensen zijn die ervaring hebben met feestzaal scala. We hebben er nu paar bezocht en dit bleek bij ons toch momenteel de beste mogelijkheid. Werden er vriendelijk ontvangen kregen en kregen er een...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-5-2011 6:59:57

myriam
Nog 85 dagen te gaan
Nog 85 dagen te gaan en begint zo hard te kriebelen!!! ik wil morgen al trouwen zo erg is het! het meeste is in orde alleen nog iemand vinden met een cabrio die ons die dag wilt rond rijden.. nog bruidjes voor 13 augustus regio gent? 
Voorbereiding Reacties: 1 19-5-2011 22:11:50

Vanessa
Bevestigingen
Tegen 4 juni moeten de mensen laten weten of ze al dan niet komen. Alleen komen er weinig bevestigingen binnen. Van de familie weten we al dat ze komen, maar diegene van het dessertbuffet laten niets van zich horen :-( Krijg er stress van. Als ik z...
Uitnodigingen Reacties: 15 19-5-2011 21:28:01

An
De soep...
De soep wordt nooit zo heet gedronken als hij geschonken wordt. Een spreekwoord dat de vroegere directie van onze school ooit eens gebruikt heeft. (Dat ging toen over de hervorming van het buitengewoon onderwijs... en inderdaad... Na al die jaren is ...
Voorbereiding Reacties: 5 19-5-2011 21:02:22

lieselot
Wat met mensen die later komen naar het feest????
Hoi,   Onze uitnodigingen zijn de deur uit en van sommige mensen krijgen we al bevestiging.  Nu zijn er ook enkele bij die de dag van onze trouw nog terug komen van vakantie en er dus niet om 19 u zullen geraken.  Ze denken er rond 2...
Uitnodigingen Reacties: 6 19-5-2011 20:04:16

tamara
mijn laatste uurtjes
Dag bruidjes,   Mijn laatste uurtjes zijn aangebroken, vond het altijd spannend als ik dat in het verleden van andere bruidjes moest lezen. En nu is het eindelijk mijn toer :) De zenuwen vallen momenteel wel terug mee, heb er vooral s'morgens...
Voorbereiding Reacties: 27 19-5-2011 19:54:13

Nathalie
Wie ervaring met Dressed By Jill?
Dag bruidjes,   Ik heb drie weken geleden een tiara besteld bij Dressed By Jill. Ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Al een aantal mails verstuurd, geen reactie.   Nu heb ik wat gegoogeld en het regent gewoon van negatie reacties op het ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 19-5-2011 19:37:14

nancy
beste bruidjes ik heb eens raad nodig
hallo bruidjes , zoals ik hier al dikwijls heb gezegt dat ik nog wel veel tijd heb voor al die dingen, maar toch wil ik alles optijd weten :) zo dat ik tegen die tijd alles weet wanneer ik het gaan halen ik heb men jurk besteld bij wendy kellens ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 19-5-2011 19:10:08

Greet
accessoire bruidskindjes
Hoi iedereen!   Wij hebben 4 bruidskindjes: 2 jongetjes (4j en 3j) en 2 meisjes (2j). Vaak krijgen bruidskindjes een beer of zo om mee in de suite te lopen, maar dit vinden wij maar niks: de jongens gaan dit meteen ergens droppen wegens niet int...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 19-5-2011 18:49:09

Elke
bruidsboeket vriesdrogen?
Hoi allemaal,   Ik heb net gekeken hoeveel het kost om je boeket te laten vriesdrogen... Eigenlijk vind ik dat wel veel geld. Denken jullie dat ik er spijt van ga hebben als ik het niet doe? ik kan nog niet zeggen dat ik de goedkoopste manier ne...
Bruidsboeket Reacties: 12 19-5-2011 17:21:25

Anneleen
Nog extra eten na dessertenbuffet?
Hallo,   wij hebben een volledig menu (hapjes, 2 voorgerechten, hoofdgerecht en dessertenbuffet). Het eten zal tot +/-22u30 duren. Geven jullie dan 's nachts ook nog eens eten (bijvoorbeeld broodjes of kaasschotel) op het feest of zouden we ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 19-5-2011 17:00:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...