Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Is een rekeningnummer op de uitnodigingen niet te onpersoonlijk?
Hoi allemaal, Ik en mijn vriend gaan op 6 augustus trouwen en ik zou graag binnenkort mijn uitnodigingen versturen maar we zitten met een dilemma... Ik zou graag onder ons gedichtje (met de vraag naar centjes) een envelopje en onze rekeningnummer pla...
Uitnodigingen Reacties: 14 19-5-2011 16:53:28

Mieke
Misboekjes gezocht!
Dit weekend zal ik eens aan de uitwerking van de huwelijksmis begin denken:   Voorbeelden van misboekjes/teksten/enz. zijn dan ook zeer welgekomen! Sturen naar mieke_deconinck@hotmail.com   Alvast bedankt!
Religie Reacties: 4 19-5-2011 14:38:15

Claudia
Vraag ivm overledenen
Hallo allemaal,   Ik heb weer eens een vraagje rond ons misboekje. Het afgelopen jaar zijn een aantal mensen in mijn familie overleden: mijn grootvader, nonkel, neef en tante. Ik zou graag iets kort zeggen of doen in herinnering aan hen. Hebben ...
Ceremonie Reacties: 12 19-5-2011 14:37:51

Lindsy
Gesprek met feestzaal - vragen die we zeker moeten stellen?
Hoi iedereen,   Onze feestzaal ligt al vast, maar binnenkort hebben we een verkennend gesprek ivm de mogelijkheden van receptie en diner. Wij hebben al ongeveer een idee van wat we willen en als we eten/drank nu al vastleggen, zijn event...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-5-2011 14:20:52

eline
Duim omhoog voor morgen!
Hoi hoi   Waarschijnlijk een van mijn laatste berichtjes op het forum want morgen is the Big Day ! Morgen ben ik eindelijk Mevrouw Poot :) Graag had ik jullie duimpjes omhoog gezien voor het mooie weer. Ik had op wat meer zon gehoopt maar ni...
Voorbereiding Reacties: 18 19-5-2011 13:53:01

Michaël
Burgelijke trouw - activiteit
Beste bruidjes en bruidegommen,   Wij trouwen op 25 juni voor de wet en een weekje later voor de kerk. De burgelijke trouw is om 9u30 in het stadhuis van Gent. We vieren dat in intieme kring. We zouden 's middags iets gaan eten, ...
Ideeën Reacties: 8 19-5-2011 13:09:23

Joke
21 mei: salons saint germain Diksmuide
Hoi bruidjes,   Overmorgen (21 mei) trouwen wij en geven ons feest in Salons Saint Germain in Diksmuide. Toen ik gisteren nog eens bij de zaal langsging om alles te bespreken, hoorde ik dat er nog 2 huwelijksfeesten zijn nu zaterdag in de Saint ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-5-2011 12:48:15

Karine
rozenblaadjes kerk
Hey, Wij zijn nog op zoek naar rozenblaadjes zodat mijn bruidsmeisje deze kan uitstrooien in de kerk. Zelf vind ik het misschien wel een beetje cliché, maar ik had dit als wijze van grap tegen haar gezegd (ze is 5 jaar), maar nu rekent ze er d...
Ceremonie Reacties: 12 19-5-2011 12:47:06

Jana
Boudoir fotoshot
   Hallo mede-bruidjes,   Ik heb hier al verschillende malen gelezen dat er meisjes zijn die zo'n boudoir fotoshoot (of iets in die zin) laten doen. Ik zou ook zo'n fotoshoot willen doen als verrassing voor mijn ventje maar heb...
Voorbereiding Reacties: 2 19-5-2011 12:43:39

Charlotte
Verhaal van de vlag - deel 3 (en hopelijk ook laatste...)
Lieve mensen,   Het was echt hartverwarmend om al jullie reacties te mogen lezen: bezorgd, geruststellend, raadgevend, etc... Ik wou er meteen op reageren en jullie één voor één bedanken, maar het is vandaag pas de eerste d...
Voorbereiding Reacties: 14 19-5-2011 12:34:01

Riet
Te koop: Trouwschoenen La Sposa, maat 42
Te koop:   Ivoorkleurige trouwschoenen, merk La Sposa, maat 42, model Karen.  (foto zie www.sophiesposa.com) De trouwschoenen zijn nooit gedragen geweest, want ze zaten bij een pakket met trouwjurk en zo. Maar ik had al andere s...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 19-5-2011 12:07:27

julie
GRRR!! Weerbericht
Hoi bruidjes,   Ik krijg het helemaal op mijn heupen. Al weken lang is er stralende zon, of toch in elk geval geen regen. Ik bekijk al enkele dagen het weerbericht en natuurlijk wat kan je raden. 28 mei, onweer en 17°... just great!!! ...
Voorbereiding Reacties: 17 19-5-2011 11:15:35

Britt
Ik zoek : Koningsblauwe sandalen met hak !
Hallo nogmaals   Toen ik in Antwerpen mijn jurkje vond bij Karen Millen, kreeg ik schoenen aangepast met een hak van 10cm. Het model zelf was subliem, fijn bandje rond de enkel, iets breder bandje rond de tenen maaaaar veel te hóóg ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 19-5-2011 10:43:22

sophie
zoek goedkoop kleed....
hey,     ik zal de dag van mijn trouw 26 weken zwanger zijn en zoek een mooi kleed (liefst wit) voor mijn trouw. het moet niet perse een trouwkleed zijn aangezien ons budget het niet toelaat, tenzij er mega goedkope trouwjurken bestaan maa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-5-2011 10:28:29

sophie
titanium ringen
hey,   wij trouwen over een maand. werd vorige week pas vastgelegd. de reden: zwangerschap. ik zal 26 weken ver zijn als we gaan trouwen. we hebben een heel erg laag budget en zoeken goedkope ringen die toch heel ons leven zullen meegaan. we da...
Ideeën Reacties: 11 19-5-2011 10:24:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...